Duch^ Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Silnikowi brakuje mocy chodzi jak zwykłe 1.8. Wymieniono 1 cewkę na Bosch nową i nowy przepływomierz również bosch. Aha pompa paliwa głośno pracuje po przekręceniu stacyjki chyba się powoli kończy. Błędy: Logi Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 034 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 054 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Do sprawdzenia szczelność dolotu, bo turbina bardzo kiepsko wstaje, dv do sprawdzenia bo przeładowanie po zdjęcu nogi z gazu, świece wymieniane były? no i temp. silnika coś wysoka.
Duch^ Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Z tego co mówił znajomy bo to jego auto lepiej przyśpiesza jak się nie dociska gazu do pełna. Auto niedawno zostało zakupione przez niego i dlatego zrobiliśmy logi. W aucie zostało wymieniona tylko przepływka bo wywalała błąd i jedna cewka bo auto nie równo pracowało. Teraz jest problem z mocą i zastanawiamy się nad zapchanym katalizatorem. Auto jest w ciągłej eksploatacji i z braku czasu zrobiliśmy na szybko tylko logi. Pytanie jak wyglądają z logów sondy i czy są ok? Czy katalizator nie jest zabity głównie chodzi mi o ten błąd16804? Błąd był kasowany 2krotnie i wyskakuje po przejechaniu około 40 km.
wampir Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Jak byk widać błąd katalizator oraz czujnika sprzęgła. Jedz do ASO i kup czujnik sprzęgła, jest przy pedale sprzęgła o ile dobrze kojarzę. Po pierwsze to loguj to auto powyżej 6000obr i na PB98. Po drugie wrzuć logi np. parami 3 + 20, 2 i 31, 2 i 115. Średnio widać np. co się dzieje z zapłonem, ale na pierwszy rzut to wypada i to od samego dołu - może to wina paliwa. Włącz zapłon i podaj też wartości z kanału 32. Tylko zebyś wcześniej nie kasował błędów
Łukasz13 Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Katalizator może byc oczywiście zabity i może to wplywać na wolne wstawanie turbiny, trza sprawdzać wszystko po kolei, szczelność, kat, dv, świece bo cofa zapłony no ciśnienie paliwa na listwie można sprawdzić bo w wyższych partiach obrotów czasy wtrysku przydługawe.
Galetto Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 wymieniona tylko przepływka bo wywalała błąd Gdzie kupowana? jedna cewka bo auto nie równo pracowało. Były wypadające zapłony na cylindrze na którym wymieniliście cewkę? Błąd był kasowany 2krotnie i wyskakuje po przejechaniu około 40 km. Co się dzieję z drugą sondą? Kat na pewno jeszcze jest z wkładem I przede wszystkim zmierz ciśnienie paliwa w czasie jazdy
Duch^ Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Przepływka w sklepie intercars. Cewka miała misfire po wymianie wszystko znikło. Co z się dzieje z sonda nic nie wie bo niedawno kupił auto Ja jego nie robię tylko wrzucam logi za niego i przekazuję informacje.
Galetto Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Przepływka w sklepie intercars. No i tu może być pies pogrzebany ponieważ jedyna pewna przepływka to ori. Bosch z ASO reszta to loteria
Duch^ Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 To w końcu przepływka po logach daje ciała ? To jest 100% oryginał po duużych rabatach za ponad 300zł. Widzę że i tak zostało wymienione mimo logów wszystko do sprawdzenia no nic przekażę mu to co napisane.
Łukasz13 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Daj spokój z tą przepływką narazie, sa inne problemy które wcześniej napisałem szczelność, dv, temp. za wysoka, cisnienie paliwa, swiece jeśli nie wiadomo kiedy wymieniane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się