RS Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Witam, Pol roku temu zostal mi wyciety DPF i w to miejsce zostala wstawiona rura z wejsciami na czujniki. Dodatkowo zostalo zmodyfikowane oprogramowanie sterownika tak zeby nie aktywowywaly sie regeneracje. Na moje zyczenie- bez podnoszenia mocy. Niestety teraz jest tak ze przy zmianie biegow auto sie na sekunde zamuli. Wnioskuje wiec ze jest to wynikiem tego ze turbina teraz zwawiej kreci i relacje powietrze/paliwo juz nie pasuja w tych momentach kiedy przelanczam biegi. Wiec tak myslalem ze jezeli tylko w tych momentach sterownik nie nadaza z obliczeniem mieszanki, to interesujacym rozwiazaniem bylby wlasnie zawor upustowy "blow off" Tylko teraz nie wiem jaki wybrac. Nie zalezy mi na jakis dzwiekach. Zawor ma spelniac swoja funkcje i tyle. Widzialem tez zawory ze sterowaniem mechanicznym i elektronicznym. Wie ktos moze z czym to sie je?
ArturARL Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Jak zapodasz zawór to ja do swojego 1.9 zapodam turbo z volvo fh12 i będę przed tobą zawsze. Jedz na diagnozę bo nie powinno tak być a zawór upustowy w tdi nie ma miejsca!
POWER-KRIS Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Kolego poczytaj jak działa i przestaniesz kombinować bo to bez sensu acz kolwiek znam typa co ma zreszta sam mu pomagalem to upitolic ale elektryk na pedał i tylko dla pssssss. Dla mnie to oszołomstwo ale klient nasz pannnnn. Sony Xperia Tapatalk 4.
RS Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Jak zapodasz zawór to ja do swojego 1.9 zapodam turbo z volvo fh12 i będę przed tobą zawsze. Jedz na diagnozę bo nie powinno tak być a zawór upustowy w tdi nie ma miejsca! Mi nie chodzi o to zeby byc przed toba.... ---------- Post dopisany at 14:22 ---------- Poprzedni post napisany at 14:16 ---------- Kolego poczytaj jak działa i przestaniesz kombinować bo to bez sensu acz kolwiek znam typa co ma zreszta sam mu pomagalem to upitolic ale elektryk na pedał i tylko dla pssssss. Dla mnie to oszołomstwo ale klient nasz pannnnn. Sony Xperia Tapatalk 4. Wlasnie czytalem jak to chodzi i dlatego przyszlo mi to do glowy. Czyz nie jest tak ze ten zawor upuszcza nadmiar cisnienia w dolocie tak zeby komp nie mial problemow z momentowo duzymi roznicami cisnienia i tym samym objetosci pompowanego powietrza do cylindra ?
POWER-KRIS Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 A gdzie wstawisz przepustnice w dieslu bo dopiero ona powoduje wzrost ciśnienia i otwarcie zaworu. Sony Xperia Tapatalk 4.
RS Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 Po co? Przeciez w kolektorze dolotowym sa klapy sterujace powietrzem.
POWER-KRIS Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Ty serio czy w kulki lecisz? Sony Xperia Tapatalk 4.
adrian998998 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 W niektórych 2.0TDI są klapy w kolektorze ssącym
POWER-KRIS Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Jeśli mowa o zmiennym dolocie to nie zamyka tylko skraca lub wydłuża kanały. A do zaworu trzeba zamknąć by uwolnić nadmiar, poduszkę która wychamowuje turbo powodując stawanie dęba. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
adrian998998 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Dla mnie nie ma sensu drutować Zrobić logi i potem dumać.
RS Opublikowano 13 Września 2013 Autor Opublikowano 13 Września 2013 Nie no, nie lecę w kulki. Wiem jak to zbudowane jest, tylko mi trochę wiedzy brakuje więc sie uczę. Chodzi tu o mój silnik. BRD. Idąc od IC-ka masz klape gaszącą, egr, i kolektor dolotowy w ktorym masz klapki sterowane podcisnieniem. Tylko teraz nie rozumiem po co trzeba zamykać dolot zeby upuscic ciśnienia zaworem blow off? W sumie to mozna tez wyregulowac na sztandze zeby sie obejść bez tego zaworu, lub dorzucić koksu, ale wtedy mam obawę ze zarżnę Auto. Bo kłopot w tym ze jak mam moc to ją wykorzystuję do końca- więc taki kaganiec dla mnie nie jest zły. Jeżeli chodzi o logi to jak je zrobić? Bo zjawisko pojawia sie przy przelanczaniu biegów a logi robi sie bez przelanczania...
adrian998998 Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Na przełaczonych też zrobisz loga i bedzie widac. Zrób podstawowe dynamiczne moze coś z tego wyciagniemy.
POWER-KRIS Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 http://producentmocy.pl/blow-off-zawor-upustowy/11-zawor-blow-off-hks-diesel-tdi-od-pm.html Sony Xperia Tapatalk 4.
RS Opublikowano 14 Września 2013 Autor Opublikowano 14 Września 2013 Ej, ale cenę wyyebali... Takie zestawy są juz po 80€ Oczywiście nie HKS ... ---------- Post dopisany at 19:16 ---------- Poprzedni post napisany at 19:15 ---------- Logi wrzuce w następnym tygodniu chyba ze prędzej przestanie padać...
POWER-KRIS Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 No ale pssssss z HKS to ja z kilometra wiem ze to nie PRC. Sony Xperia Tapatalk 4.
kmink Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 A może po prostu trochę zmodyfikuj wydech bo to tutaj jest problem(skoro przed wywaleniem filtra tego nie było) ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się