FLB Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Witam mam taki problem, samochód jak odpalam to obroty skoczą do 2000 obrotów i wtedy zaklepią zawory.. Potem normalnie kręci na 900obrotach.. nic nie klepie. jak samochód zacznie się nagrzewać po (4-5 minutach) zacznya klekać, i przestaje. i tak w kółko. Na mocno rozgrzanym silniku to chodzi gorzej niż diesel.. Jakieś pomysły od czego zacząć ? Dodam że w zimę przy odpalaniu potrafiła zapalić sie na chwilę kontrolka oleju ale na bagnecie jest full.
pox Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Brak ciśnienia oleju? Może pompa siada?
FLB Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 Radzicie najpierw sprawdzić ciśnienie ? Czy od razu wymienić pompę ? Dodam że autkiem chce polatać kilka lat także nie będę bardzo szukał oszczędności ile taka pompa może kosztować ?
ja74687 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 sprawdź ciśnienie najpierw, jeżeli będzie małe to dopiero wymiana bo może to być np.: napinacz i wymiana pompy nie pomoże
FLB Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 czy jazda z klępiącymi popychaczami może uszkodzić silnik ? Bo mechanik powiedział przy wymianie oleju że malutko klekoczą(tak było) i żebym jeździł. ale teraz zaczął chodzić gorzej od diesla.
Magicbattle Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Napewno ze nie ma jazdy tylko trzeba to zrobic. Sorawdzaj cisnienie
Grzesiek1985 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 czy jazda z klępiącymi popychaczami może uszkodzić silnik ? Bo mechanik powiedział przy wymianie oleju że malutko klekoczą(tak było) i żebym jeździł. ale teraz zaczął chodzić gorzej od diesla. jeśli chcesz dalej tak jeździć to pożegnaj się z głowica
FLB Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 no i dzięki panowie za konkret odpowiedź . To po weekendzie trzeba będzie zostawić u mechanika. Jakie koszty tego remontu będą (przepuszczalnie) // jutro rano będę sprawdzał ciśnienie . Ma ktoś jakieś parametry ile powinien mieć ? bo w innym poście była tabelka chyba ale już wygasła
Ckamil89 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 jak nie ciśnienie oleju to sprawdź napinacz łańcucha rozrządu, jest sporo wątków o tym
ja74687 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 jak sprawdzisz ciśnienie oleju to napisz je tutaj to się sprawdzi
FLB Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 wczoraj troszkę go przegoniłem to chodził strasznie głośno oto filmik; Przed południem dodam pomiary ciśnienia oleju
Ckamil89 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 mam to samo, na 99% obstawiam napinacz łańcucha tyle że ja na to generalnie wyłożyłem i nic się specjalnie nie dzieje, najbardziej się to u mnie objawia po przegonieniu i w upalnie dni np w korku
darko Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 ciśnienie oleju wolne obroty- 0,10-0,35 Mpa 3000 obr.- 0,50-0,70 Mpa
ja74687 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Oto tabelka z wartościami ciśnienia
FLB Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 Dziękuje. Jutro się okaże mam nadzieje że to ten nie napinacz bo poleci po kieszeni
spawacz1 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 koledzy najpierw pompa oleju jak słabe ciśnienie, zwalamy miske smok czy nie zapcany, kolejna rzecz napinacz łańcucha sprawdzic od dołu dopiero od góry , na końcu popychacze mądry mechanior ogarnie to w jeden dzionek remonty dopiero po diagnostyce.
FLB Opublikowano 6 Września 2013 Autor Opublikowano 6 Września 2013 Pompa oleju do roboty faluje cisnienie na zimnym 2.5bara bylo na rozgrzanym tylko 1.7 i zaczal klepotac . Dajc8e strone gdzie można kupic oryginalna pompe oleju:)
bialy986 Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Najlepsza by była Kolbenschmidt ale ciężko dostać.Mnie się nie udało takiej znaleźć i wstawilem innej firmy,ale już nie pamiętam. wysłane za pomocą tapki
FLB Opublikowano 6 Września 2013 Autor Opublikowano 6 Września 2013 Jaka cena takiej pompy wgl ? Będę prowdził do warsztatu po weekendzie także chce się przygotować
bialy986 Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Ja do swojego płaciłem chyba coś ok 300zl.Co do Kolbenschmidt'a to popatrz w necie,może Tobie uda się dostać. wysłane za pomocą tapki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się