soulmaster3m Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Opublikowano 5 Marca 2015 dobra robota jak zawsze Pisałeś, że będziesz zmieniał diody na mocniejsze... kombinowałeś już coś w tym kierunku? bo mam ten sam problem Jakbym był złodziejem to bym tych diodek śmiesznych nie zauważył raczej Było: [/url] Jest: Diodę wstawiłem nieco wyżej nie na równo jak ori aby była jeszcze lepiej widoczna. Jest o niebo lepiej. Do tej pory w nocy z okna nie widziałem czy jest czy nie zamknięte teraz nie ma z tym problemu a jak oszroni szyby to mamy piękną łunę. Przeróbki dokumentować zdjęciami nie będę bo nie mam. Bierzemy diody z boczków, wydłubujemy z żywicy/kleju, łatwo wychodzi podważając cienkim śrubokrętem. Ucinamy diodę i lutujemy. Wkładamy jak chcemy i zalewamy butaprenem lub klejem na ciepło. Koniec.
misiek95 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Elegancko tez to ogarnę jak mnie wena tworzenia dopadnie;-)
lukasz19tdi Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 A ja mam pytanie trochę z innej beczki, posiadam u siebie pompkę zamka centralnego 8DO 862 257 C ta pompka nie posiada modułu alarmu oraz otwierania z pilota, czy jeżeli przełożę te pompkę na oznaczeniu B to będę mógł bez żadnych dodatkowych czynności kupić kluczyki z pilotem i będzie działać otwieranie, czy potrzebuję coś przerabiać?
soulmaster3m Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 Przydałoby się dodać antenę bo pewnie jej nie masz, ale było to już na forum pisywane.
lukasz19tdi Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 hmm to jeszcze jedno pytanie, bo zdarzają się wersje, że mimo tego ze ta pompka nie posiada teoretycznie otwierania drzwi z pilota, to jednak niektóre osoby posiadały opcję z pilotem więc jest opcja że ta antena może sie tam znajdować, z tego co pamiętam to chyba jest w lewym słupku, ale czy jak ściągnę dekor to będzie ją widać?
soulmaster3m Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 styki by M M, on Flickr wtyczka C, piny 1 i 7
lenovo Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 (edytowane) Witam Panowie . Założyłem już diody , włącznik , czujki , zmieniłem elektronikę pompki i syrena na razie w trakcie reanimacji bo baterie wylały teraz tylko wszystko podłączyć , i tu się zaczynają schody (konkretnie sterownik ) . Doszedłem że : pin 10 -diody pin 5,6,7,8,15,16,17,18- czujki pin 1,9,12,13 -włącznik pin 3,19,20 -pompka ale kompletnie nie wiem gdzie ma być podłączony pin 11 . Czy to jest masa ? Byłbym wdzięczny za pomoc . Pozdrawiam Edytowane 31 Października 2017 przez lenovo
soulmaster3m Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Opublikowano 6 Listopada 2017 (edytowane) Jak byk widać w schemacie, że masa. Nawet podpisane, że to EARTH CONN. Nie pamiętam gdzie dałem, ale to nawet obok sterownika byle nie na lakier, więc można miernikiem sprawdzić gdzie tam masa dzwoni albo lekko przetrzeć blachę aby masę odkryć. Edytowane 6 Listopada 2017 przez soulmaster3m
lenovo Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Wielkie dzięki . Nie jestem żadnym elektrykiem i nie bardzo znam na odczytywaniu schematów , więc wolałem się dopytać . Jeszcze raz dzięki . Pozdrawiam
ARrdiano Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Jakbym chciał całkowicie wyłączyć alarm z pompy centralnego zamka to mógłbym któryś z kabelków przeciąć albo cuś ? bo nie zależy mi na alarmie, a nie wiem czemu po zamknięciu samochodu za 5 min alarm sam się załącza, wymieniłem pompe przez pół roku spokój i zaś to samo. Mam tego dosyć i chce pozbyć centralkę alarmu
soulmaster3m Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2018 Sprawdź co go wyzwala i to napraw a nie "ciąć kable". Jeśli już się uprzesz to wykoduj alarm i z głowy.
ARrdiano Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 no sęk w tym że jestem za granicą i sąsiadom nawala pod oknem alarm a ja nie mam czasu do elektryka jechać, mój vag-com pozwala tylko na sprawdzanie błędów więc wydokować sam nie mogę
soulmaster3m Opublikowano 25 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2018 (edytowane) No sęk w tym, że nigdy nie podajecie pełni obrazu a są to istotne informacje. Odłącz syrenę. Niech sobie miga. Albo sterownik czujników ruchu. Albo w ogóle pompkę bo to zasadniczo w niej jest alarm. Póki nie podasz z błędów pompki co wyzwala alarm to możesz i odłączyć akumulator. Nie ma opcji "któryś z kabelków przeciąć albo cuś". Alarm wyłączysz TYLKO przez jego wykodowanie z pompki. Nie masz kabla to możesz jedynie wykonać jedną z powyższych czynności. Edytowane 25 Stycznia 2018 przez soulmaster3m
ARrdiano Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 no syrene odłączyłem od razu jak problem się pojawił, pompę całkiem to szyby się nie otwierały, więc jak na razie odłączyłem tylko wiązke kabli "B" i nie mruga, na dniach będę w Polsce i naprawię problem, dzięki za wszelaką pomoc.
Xingu Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Witam. Otóż po dołożeniu pompki centralnego z alarmem nie działa dozór wnętrza. Pompka o numerach 8D0 862 257 E i po zakodowaniu kluczyka, zamyka otwiera drzwi i klapę bagażnika z przycisku. Kodowanie pompki aktualnie jest na 15179. Po zamontowaniu wszystkiego tak aby sprawdzić działanie całego systemu przed finalnym złożeniem ukazało kilka problemów : 1. W które miejsce instalacji podpiąć diodę obok rygla drzwi. Niby jest wiązka podpisana że z tymi dwoma kablami należy połączyć diodę ale w takich kombinacjach nie ma żadnej reakcji mimo że dioda jest sprawna (zdj nr 1,2,3) 2. 2 tajemnicze przewody brązowy i brązowo żółty ,gdzie je wpiąć (zdj nr 4, pisze tam złącze przy przekażnikach) 3. Nie świeci podświetlenie przycisku ograniczenia ochrony wnętrza. Napięcie +12V dochodzi do przycisku a pomiędzy 3 pozostałymi przewodami a masa jest napięcie 0.4V Na zdjęciu nr 5 widać 3 przewody zasilające zlutowane w jeden . Aktualnie są one połączone na stałe pod +12v przez bezpiecznik ale czy tak ma być. Dodam jeszcze że jest problem z zamkiem po stronie kierowcy. Można zamknąć i otworzyć go tylko raz a później pompka przestaje otwierać pozostałe drzwi. Otwieranie i zamykanie z pilota działa cały czas. Reszta przewodów połączona tak jak na naklejkach opisano. Auto to Audi A3 8L 2000r 3D 1.9TDI ASZ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się