mmateeuszz Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Koledzy ostatnio przypadkowo wlałem płyn hamulcowy do zbiorniczka wspomagania, nie uruchamiając silnika wyciągłem ten płyn i wlałem płyn wspomagania zalecany do Audi koloru zielonego. Od tamtego momentu zauważyłem że po nagrzaniu płynu przy skrecie kołami coś piszczy..na postoju to słychać i przy predkości też. Mam wymienić płyn cały na nowy??????
Dev Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 musisz wyciagnąc zbiorniczek wypłukac benzyną ekstrakcyjna (w środku jest sitko) pozbyc sie jak najwiekszej ilosci płynu z układu i zalac swiezym
wesz82 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Nie lepiej byłoby przepłukać cały układ??? Jak płyn to tylko ori,żadne febi:decayed:
Dev Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 polecam ori płyn do cytryn LHM jest lepszy od ori audi
wesz82 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Kutwa nawet taniej wychodzi niż ori,szkoda ze nie wiedziałem wcześniej:kwasny:
Dev Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 trąbię o tym od pierwszego dnia na tym forum
mmateeuszz Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 jedna buteleczka litrowa wystarczy do całego układu??
mmateeuszz Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Już po wymianie. Najpierw odkręciłem zbiornik, później zdjąłem opaski na węźykach i odpiąłem wężyki. Układ przepłukałem płynem Febi a później jak kolega mówił wlałem LHM+. Po dłuższej jeździe opisze jak sie sprawuje:) ---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ---------- i wymiana nic nie dała, płyn się nagrzał i dalej piszczy/buczy przy skręcaniu kierownicą. Jak kręcę kierownicą wolno to słychać to, jak szybciej to cisza. Również na wyłączonym silniku na ciepłym płynie podczas skrecania piszy/buczy. Pomysły???
jcwpl Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 trąbię o tym od pierwszego dnia na tym forum DEV, a jest coś czego ty nie wiesz? (w pozytywnych tego sensie...) Już nie pytam nawet o Audi, tylko w ogóle o autach, bo do jakiego wątku nie wejdę to krótko i na temat diagnoza...
wesz82 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Już po wymianie. Najpierw odkręciłem zbiornik, później zdjąłem opaski na węźykach i odpiąłem wężyki. Układ przepłukałem płynem Febi a później jak kolega mówił wlałem LHM+. Po dłuższej jeździe opisze jak sie sprawuje:)---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ---------- i wymiana nic nie dała, płyn się nagrzał i dalej piszczy/buczy przy skręcaniu kierownicą. Jak kręcę kierownicą wolno to słychać to, jak szybciej to cisza. Również na wyłączonym silniku na ciepłym płynie podczas skrecania piszy/buczy. Pomysły??? Taa,dodajesz gazu i przestaje,pompa robi papa:wink:
mmateeuszz Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Kolego nie będzie. Przejechałem kilkanaście km i dalej to samo. W czasie jazdy tego nie słychać (burczenie silnika, szum powietrza) napewno. Dodam jeszcze, że buczy po przesłuchaniu pod podszybiem, niżej zbirornika płynu hamulcowego. Czyżby maglownice czekała regeneracja a mnie rozbicie skarbonki czy co tam sie znajduje że może tak buszczeć skrzypiec??
wesz82 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Kolego nie będzie. Przejechałem kilkanaście km i dalej to samo. W czasie jazdy tego nie słychać (burczenie silnika, szum powietrza) napewno. Dodam jeszcze, że buczy po przesłuchaniu pod podszybiem, niżej zbirornika płynu hamulcowego. Czyżby maglownice czekała regeneracja a mnie rozbicie skarbonki??? Nie stwierdzisz tego na słuch...albo magiel albo pompa.Żeby sprawdzić magiel musisz go wyjąc i zawieść komuś,niestety.
mmateeuszz Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Kolego nie będzie. Przejechałem kilkanaście km i dalej to samo. W czasie jazdy tego nie słychać (burczenie silnika, szum powietrza) napewno. Dodam jeszcze, że buczy po przesłuchaniu pod podszybiem, niżej zbirornika płynu hamulcowego. Czyżby maglownice czekała regeneracja a mnie rozbicie skarbonki??? Nie stwierdzisz tego na słuch...albo magiel albo pompa.Żeby sprawdzić magiel musisz go wyjąc i zawieść komuś,niestety. Tak tylko ja byłem przeknany na 100% że to nie dochodzi z okolic pompy tylko podszybia. ---------- Post dopisany at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:46 ---------- I dodam że słychać to tylko podczas ruchu kierownicą później cisza jak auto skręca??? Ogólnie układ wspomagania chodzi idealnie oprócz tego buczenia
hornet Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Już po wymianie. Najpierw odkręciłem zbiornik, później zdjąłem opaski na węźykach i odpiąłem wężyki. Układ przepłukałem płynem Febi a później jak kolega mówił wlałem LHM+. Po dłuższej jeździe opisze jak sie sprawuje:)---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ---------- i wymiana nic nie dała, płyn się nagrzał i dalej piszczy/buczy przy skręcaniu kierownicą. Jak kręcę kierownicą wolno to słychać to, jak szybciej to cisza. Również na wyłączonym silniku na ciepłym płynie podczas skrecania piszy/buczy. Pomysły??? Taa,dodajesz gazu i przestaje,pompa robi papa:wink: dokładnie... nic płukania i zalewanie nie da... szukaj już pompy
wesz82 Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Słuchaj,ale pisałeś ze dolewałeś płynu.Dlaczego,ubyło Ci??? Zdejmij osłony od drążków jak są mokree od płynu to i tak magiel masz do uszczelnienia.
mmateeuszz Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Słuchaj,ale pisałeś ze dolewałeś płynu.Dlaczego,ubyło Ci???Zdejmij osłony od drążków jak są mokree od płynu to i tak magiel masz do uszczelnienia. Dolewałem bo chciałem zobaczyć jak wygląda stary, który wyciągłem ze zbiornika, nie wlewałem go z powrotem tylko miałem tam w butelce jakiś mieszalny i chciałem go wlać póki nie zakupiłem febi zielonego. Tak więc przez ponad rok jak mam auto nie ubyło mi nigdy płynu. ---------- Post dopisany at 12:32 ---------- Poprzedni post napisany at 12:23 ---------- polecam ori płyn do cytryn LHMjest lepszy od ori audi Kolego na moim opakowaniu po lhm pisze tak: Płyn LHM Bendix ma zastosowanie w układach hydraulicznych samochodów marki Citroen Można taki płyn wlewać do układów wspomagania? Czy może kupiłem nie taki i mam wylać to jak najszybciej????
Dev Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Kupiles taki jak trzeba To jest plyn mineralny A na takim pracuje uklad w audi
mmateeuszz Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Kupiles taki jak trzebaTo jest plyn mineralny A na takim pracuje uklad w audi Eh to głowa spokojna:) Dzięki kolego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się