Gruby1991 Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Witam serdecznie moja a4 b5 2.5 tdi 150ps nie chce jechac w ogole na 1 biegu, idzie gorzej od 90 ps. Na 2 biegu od 2 do 3tys jest w miarę ok, gdy minie 3tys nie ciagnie dalej nic a nic zatrzymuje sie na 3200 obr i trzeba wrzucic trojke. Na 3 i kazdym nastepnym biegu ciagnie straszliwie mocno w calym zakresie tylko te dwa pierwsze biegi sa takie ze ze startu kolażówką mozna mnie objechać. Dodam iz mam auto od 2dni jak ja kupilem w ogole nie jechala. Max 90km/h kolega elektronik ustawil kąty wtryskow podlaczyl weze ktore byly odczepione jakims cudem od turbo i dal nowa przeplywke i teraz jezdzi tak jak opisalem. Co moze byc przyczyna tak slabych dwóch pierwszych biegów jakies przeladowanie za duze obciążenie czy co? Dziekuje za wszelakie podpowiedzi i pozdrawiam Klepane z patelni LG L7
Gruby1991 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Czyli mam rozumieć że tak ma być czy również cię to nie pokoi ?
pastaldo Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Mam podobne wrażenia, tylko ja mam A6 C5 2.5TDI 180KM i 6 biegów. 2 pierwsze to porażka straszna. Nawet robiłem logi i wyszło wszystko tip top. Ja jak się przesiadłem ze 110KM AFNa to byłem w szoku. Tylko że u mnie w 6 biegowej skrzyni jedynka jest strasznie krótka. No ale u mnie na jedynce i dwójce zamykam obrotomierz nie zatrzymuje się na 3200obr:wink:
Gruby1991 Opublikowano 13 Września 2013 Autor Opublikowano 13 Września 2013 Ja również mam 6 biegów. Faktycznie jedynka jest króciutka ale też i mułowata tak jak dwójka. Lecz 3 i każdy następny to ogień po prostu. Taki mały off top co by nie zaśmiecać forum 1367 Wyłączenie pompy centralnego zamka brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1366 Otwarty przy wypadku brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 955 Kluczyk 1 przekroczona wartość adaptacji Takie błędy mam na vagu. Coś poważnego ? ---------- Post dopisany 13-09-2013 at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2013 at 22:02 ---------- Witam. dziś pojeździłem troszkę autkiem i zauważyłem dokładnie kiedy auto muli. A mianowicie nie muli Tylko trzeba puścić gaz i wcisnąć jeszcze raz. Dziś nawet na 3 biegu muliło puściłem gaz i po sekundzie wcisnąłem do oporu auto wystrzeliło jak z procy. Może ktoś powie coś na ten temat. Błędów żadnych nie ma.
bajowsado Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Mam to samo w automacie, mam powiedzmy 80km/h dam pełny gaz to muli, odejmę troszkę i dam znowu deche to proca. Natomiast na starcie przy światłach od razu proca.
Gruby1991 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Opublikowano 14 Września 2013 No to ja już nie wiem. Może tak ma być ? Może inżynierowie audi tak to zaprojektowali żeby walić po dwa razy w pedał gazu. Czekam może ktoś jeszcze się coś wypowie
matekg Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Identyczne objawy miałem w Omedze 2.5 DTI w automacie gaz do dechy i mulił,drugi raz pedał i szła,z czasem był coraz gorzej,fachowcy nie dali rady.Dzięki pewnemu forum doszliśmy do wniosku że to katalizator zatkany,okazało się,że się rozsypał i odłamki poszły do tłumników i zatykały wydech,po wysypaniu wszystkich odłamków auto ożyło.Tylko że to inne auto,ale może warto sprawdzić.
kaju Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 No to ja już nie wiem. Może tak ma być ? Może inżynierowie audi tak to zaprojektowali żeby walić po dwa razy w pedał gazu. Czekam może ktoś jeszcze się coś wypowie :facepalm: na jakim świecie żyjesz? Powiedz mi lepiej ile dymu widzisz w lusterku lewym za Tobą jak tak muli? ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ---------- Jedynka jest krótka, to fakt, ale to stawanie na 3,2krpm to albo podciśnienie Ci gdzieś ucieka - co jest najbardziej prawdopodobne - do przejrzenia/ewentualnej wymiany wszystkie wężyki podciśnienia, sprawdź też, czy któregoś coolera nie masz gdzieś dziurawego. 1 i 2 bieg wyżej nie pójdzie, a na 3 biegu dojdziesz do 4krpm? Tylko błagam nie kręć tego do odcinki
Gość cwiara Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 sprawdzic doładowanie, przepływke i przede wszystkim
kaju Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 sprawdzic doładowanie, przepływke i przede wszystkim to to to. na pewno dużo to pomoże, ale na dzień dobry jestem pewny, że mu wyrzuci 575, czyli przeładowanie
KrzysiekA4 Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Mam podobny "problem" może nie podwójne depnięcie w pedał ale wystarczy delikatne odpuszczenie gazu i stopniowe ale w miarę dynamiczne dodanie i czuć "kopa".Jeśli mogę się podpiąć pod temat jutro(dziś później heh) wrzucę aktualne logi może to coś pomoże w temacie.
kaju Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Mam podobny "problem" może nie podwójne depnięcie w pedał ale wystarczy delikatne odpuszczenie gazu i stopniowe ale w miarę dynamiczne dodanie i czuć "kopa".Jeśli mogę się podpiąć pod temat jutro(dziś później heh) wrzucę aktualne logi może to coś pomoże w temacie. Dla mnie już jest wszystko jasne. wszystkie podciśnieniowe wężyki do sprawdzenia i gruszka. Zdejmij z gruszki wężyk na zimnym silniku, pociągnij powietrza i spróbuj zatkać językiem. Jak Ci przytrzyma język, to gruszka OK i szukasz po wężykach, któryś jest gdzieś pęknięty. Pewnie jak wkręcasz na obroty, to w lewym lusterku widać delikatną czarną chmurkę? Logi możesz wrzucić, ale dla mnie sprawa jest raczej wyjaśniona, 575 Ci wyrzuci z przeładowaniem.
pastaldo Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Tu koledze któremu brakuje mocy do 3200ok logi wiele powiedzą. Jednak jest wiele osób w tym ja które maja własnie coś takiego że po dodaniu gazu jest muł a po odpuszczeniu gazu i dodaniu ponownie samochód się zbiera prawidłowo. Kilka dni temu koledzy sprawdzali mi kompletne logi i wszystko jest tip top brak błędów a zjawisko to występuje. Ale to nie tylko w 2.5TDI bo w moim 1.9TDI AFN miałem bardzo podobne doświadczenia. Wydaje mi się że do tego poprostu trzeba się przyzwyczaić.
kaju Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Tu koledze któremu brakuje mocy do 3200ok logi wiele powiedzą. Jednak jest wiele osób w tym ja które maja własnie coś takiego że po dodaniu gazu jest muł a po odpuszczeniu gazu i dodaniu ponownie samochód się zbiera prawidłowo. Kilka dni temu koledzy sprawdzali mi kompletne logi i wszystko jest tip top brak błędów a zjawisko to występuje. Ale to nie tylko w 2.5TDI bo w moim 1.9TDI AFN miałem bardzo podobne doświadczenia. Wydaje mi się że do tego poprostu trzeba się przyzwyczaić. Nie, muł może być podczas turbodziury, potem powinien jechać.
pastaldo Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Tu koledze któremu brakuje mocy do 3200ok logi wiele powiedzą. Jednak jest wiele osób w tym ja które maja własnie coś takiego że po dodaniu gazu jest muł a po odpuszczeniu gazu i dodaniu ponownie samochód się zbiera prawidłowo. Kilka dni temu koledzy sprawdzali mi kompletne logi i wszystko jest tip top brak błędów a zjawisko to występuje. Ale to nie tylko w 2.5TDI bo w moim 1.9TDI AFN miałem bardzo podobne doświadczenia. Wydaje mi się że do tego poprostu trzeba się przyzwyczaić. Nie, muł może być podczas turbodziury, potem powinien jechać. Ok ale jak masz powiedzmy kolo 1500rpm wciskasz gaz do dechy on w ogóle nie jedzie tak jakbyś w ogóle nie wcisnął gazu. Popuszci się do 3/4 głębokości wciśnięcia gazu i nagle zaczyna jechać choćby z tych 1500rpm jak głupi.
Gruby1991 Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 No to ja już nie wiem. Może tak ma być ? Może inżynierowie audi tak to zaprojektowali żeby walić po dwa razy w pedał gazu. Czekam może ktoś jeszcze się coś wypowie :facepalm: na jakim świecie żyjesz? Powiedz mi lepiej ile dymu widzisz w lusterku lewym za Tobą jak tak muli? ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ---------- Jedynka jest krótka, to fakt, ale to stawanie na 3,2krpm to albo podciśnienie Ci gdzieś ucieka - co jest najbardziej prawdopodobne - do przejrzenia/ewentualnej wymiany wszystkie wężyki podciśnienia, sprawdź też, czy któregoś coolera nie masz gdzieś dziurawego. 1 i 2 bieg wyżej nie pójdzie, a na 3 biegu dojdziesz do 4krpm? Tylko błagam nie kręć tego do odcinki Kolego to był sarkazm. Jeżeli każdego poza tobą uważasz za skończonego idiotę który kręci diesla na każdym biegu do czerwonego pola to nie trzeba było zabierać głosu w temacie. Powracając na ziemie autko przy depnięciu puści delikatnie bączka siwego dymu ale po dojechaniu na miejsce wjechaniu na parking na wolnych obrotach potrafi dość mocno kopcić. Dodam iż z rury wydechowej lekko pryska olejem widzę to po tylnej klapie jest trochę kropek z oleju a rura w środku mokra. Za pewne są to problemy z turbiną chodź mogę się mylić liczę na pomoc ludzi którym się to zdarzyło lub wiedzą o co chodzi ale nie wchodzą w temat żeby tylko pokazać swoją wyższość. A co do logów to jak je wykonać. Nie jestem w tym temacie zbyt biegły posiadam polski vag 2.5 i 4.9
pastaldo Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 olej z rury wydechowej nie wrurzy nic dobrego
pesik87 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 w moim wszystko chodzi igla.. zadne zamulenie czy cos.. 1 bieg - ogien, 2 bieg - ogien, 3 bieg tez ogien itd., od dolu obrotomierza az po odcinke.. wiadomo ze turbo wstaje cos kolo 2 tysiecy obrotow wiec od tych 2 jest ogien.. wiec sprawdz dobrze swoj samochod (komplet logow statycznych,BS, dynamicznych) bo tak to wrozenie z fusow...
Gość cwiara Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 No to ja już nie wiem. Może tak ma być ? Może inżynierowie audi tak to zaprojektowali żeby walić po dwa razy w pedał gazu. Czekam może ktoś jeszcze się coś wypowie :facepalm: na jakim świecie żyjesz? Powiedz mi lepiej ile dymu widzisz w lusterku lewym za Tobą jak tak muli? ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ---------- Jedynka jest krótka, to fakt, ale to stawanie na 3,2krpm to albo podciśnienie Ci gdzieś ucieka - co jest najbardziej prawdopodobne - do przejrzenia/ewentualnej wymiany wszystkie wężyki podciśnienia, sprawdź też, czy któregoś coolera nie masz gdzieś dziurawego. 1 i 2 bieg wyżej nie pójdzie, a na 3 biegu dojdziesz do 4krpm? Tylko błagam nie kręć tego do odcinki Kolego to był sarkazm. Jeżeli każdego poza tobą uważasz za skończonego idiotę który kręci diesla na każdym biegu do czerwonego pola to nie trzeba było zabierać głosu w temacie. Powracając na ziemie autko przy depnięciu puści delikatnie bączka siwego dymu ale po dojechaniu na miejsce wjechaniu na parking na wolnych obrotach potrafi dość mocno kopcić. Dodam iż z rury wydechowej lekko pryska olejem widzę to po tylnej klapie jest trochę kropek z oleju a rura w środku mokra. Za pewne są to problemy z turbiną chodź mogę się mylić liczę na pomoc ludzi którym się to zdarzyło lub wiedzą o co chodzi ale nie wchodzą w temat żeby tylko pokazać swoją wyższość. A co do logów to jak je wykonać. Nie jestem w tym temacie zbyt biegły posiadam polski vag 2.5 i 4.9 Ale o jakiej Ty wyzszosci mowisz. Czlowiek chce Ci pomoc, ma doswiadczenie w silnikach 2.5 mowa o Kaju , a Ty sie unosisz niepotrzebnie. Zluzuj troche A jak zrobic logi masz opisane dokladnie na forum. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się