Ciepły Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Goscie po zmianie opon tak mi dokrecili kolo ze masakra chcialem dzis zmienic felgi patrze sie a tu lipa nie odkrece pojechalem do nich koles patrzy mowi spoko zrobimy wziol pneumatyka do tirow wsadzil 16 nasadke i ruszyl wiorki sie posypaly i teraz nie dosc ze zapieczona to jeszcze lysa sruba co teraz zrobic?? Kazal mi przyjechac we wtorek a jak zlapie kapcia?? POMOCY
Pucek Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 hmm noo jeżeli pneumatykiem nie dali rady a zjechali głowke śruby to serio masakrycznie musi Ci ona trzymać:/ może jakoś napsikaj tam wd40, czy też polej jakąś benzyną ekstrakcyjną, ale wątpie, jedyna opcja nie jeździć, albo na chybił trafił... jeżeli w ten wtorek nie dadzą rady to nie pozostaje nic innego jak rozwiertanie główki, wyciągnięcie felgi i rezanko... powodzenia życzę
Ciepły Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Opublikowano 31 Lipca 2008 Nie moj problem ja tylko zostawie im autko na max 2 godziny :gwizdanie: poprostu sam chcialem cos wykombinowac dlatego liczylem na jakis dobry sposob ale chyb takiego jeszcze nikt nie znalazl
b3rs Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Jest parę sposobów. Np uderzenie w szpilkę "od tyłu", właśnie zajrzałem z ciekawości i w B6 się da (przód), w B5 nie wiem, ale też powinno. Nie ma bata żeby po tym nie poszła normalnym kluczem. Jak obrobiona śruba to spróbować specjalną nasadką do obrobionych, a jak to nie pomoże to nie wiem..., ja kiedyś wspomogłem się przecinakiem bo nic już na nią nie działalo (od tamtej pory nie lubię śrub "antykadzieżowych")
PAWEL69 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Kolego -weż nakrętke M20, załóż ją na okręconą szpilke, obspawaj dokładnie migomatem i próbuj odkręcić. W większości przypadków da się odkręcić. Pozdrawiam
b3rs Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Kolego -weż nakrętke M20, załóż ją na okręconą szpilke, obspawaj dokładnie migomatem i próbuj odkręcić. W większości przypadków da się odkręcić. Pozdrawiam Jeżeli kolega ma ALU to z tym spawaniem ostrożnie.
Klima Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 wziol pneumatyka do tirow wsadzil 16 nasadke i ruszyl wiorki sie posypaly no to debil tak sie nie robi, osobówkę się odkręca małym kluczem pneumatycznym, jeśli nie można odkręcić to trzeba uderzyć w klucz dużym młotem.
mcm Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 wziol pneumatyka do tirow wsadzil 16 nasadke i ruszyl wiorki sie posypaly no to debil tak sie nie robi, osobówkę się odkręca małym kluczem pneumatycznym, jeśli nie można odkręcić to trzeba uderzyć w klucz dużym młotem. nie w klucz tylko w łeb śruby
Klima Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 tak no to stuknij w łeb śruby np w alumie :gwizdanie:śruby w audi vw mają rant i trzeba walić w klucz czego juz nie zrobisz np w seicento. Zresztą łeb szybciej byś zaklepał niż odkręcił śrubę.
mcm Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 tak no to stuknij w łeb śruby np w alumie :gwizdanie:śruby w audi vw mają rant i trzeba walić w klucz czego juz nie zrobisz np w seicento. Zresztą łeb szybciej byś zaklepał niż odkręcił śrubę. widzę, że expert jesteś a nie umiesz umiejętnie stuknąć w łeb śruby nawet schowanej
mcm Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 chętnie poznam twój sposób trochę wyobraźni
zuzelaczek111 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 mi tez tak kiedys zalatwili mondeo najpierw ukrecilem 2 klucze, potem idiota spieprzyl srube a potem juz nie wiem bo sprzedal je moj stary jakiemus idiocie. z tym spawaniem to dobry pomysl tylko trzeba w madry sposob zabezpieczyc felge i elementy karoseri. tylko nie rob tego u podobnych fachowcow jak ci od przykrecania i odkrecania kol :rolleyes:pozdro mozesz jeszcze naciac srube tarcza do metalu przez srodek potem wez plaski srubokret i krec bracie z calych sil az do skotku
bulk_1986 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 mi tez tak kiedys zalatwili mondeo najpierw ukrecilem 2 klucze, potem idiota spieprzyl srube a potem juz nie wiem bo sprzedal je moj stary jakiemus idiocie. z tym spawaniem to dobry pomysl tylko trzeba w madry sposob zabezpieczyc felge i elementy karoseri. tylko nie rob tego u podobnych fachowcow jak ci od przykrecania i odkrecania kol :rolleyes:pozdro mozesz jeszcze naciac srube tarcza do metalu przez srodek potem wez plaski srubokret i krec bracie z calych sil az do skotku Rwoj post totalnie nic nie wnosi do tematu :gwizdanie: A to, ze Twoj ojciec sprzedal komus samochod z usterka to wlasnie polska kultura ciekawe czy bys sie cieszyl gdybys kupil auto z taka niespodzianka Po drugie: wytlumacz mi jak mozna naciac srube która jest schowana w feldze tarcza do metalu ktora jest okragla i duzej srednicy
KrzyHo Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 mi tez tak kiedys zalatwili mondeo najpierw ukrecilem 2 klucze, potem idiota spieprzyl srube a potem juz nie wiem bo sprzedal je moj stary jakiemus idiocie. z tym spawaniem to dobry pomysl tylko trzeba w madry sposob zabezpieczyc felge i elementy karoseri. tylko nie rob tego u podobnych fachowcow jak ci od przykrecania i odkrecania kol :rolleyes:pozdro mozesz jeszcze naciac srube tarcza do metalu przez srodek potem wez plaski srubokret i krec bracie z calych sil az do skotku Rwoj post totalnie nic nie wnosi do tematu :gwizdanie: A to, ze Twoj ojciec sprzedal komus samochod z usterka to wlasnie polska kultura ciekawe czy bys sie cieszyl gdybys kupil auto z taka niespodzianka Po drugie: wytlumacz mi jak mozna naciac srube która jest schowana w feldze tarcza do metalu ktora jest okragla i duzej srednicy i ciekawe jak odkręcić śrubę śrubokrętem jak jest zapieczona i kluczem jej rady nie dali. Jak masz taką siłę w rękach żeby odkręcać zapieczone śruby śrubokrętem to zapraszam do mojej pracy, napewno sie przydasz. P.S Można spróbować podgrzać palnikiem śrubą trochę od zewnątrz i jak sie do to od wewnątrz i może pójdzie. Najlepiej było by przyspawać nakrętkę.
PAWEL69 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 mi tez tak kiedys zalatwili mondeo najpierw ukrecilem 2 klucze, potem idiota spieprzyl srube a potem juz nie wiem bo sprzedal je moj stary jakiemus idiocie. z tym spawaniem to dobry pomysl tylko trzeba w madry sposob zabezpieczyc felge i elementy karoseri. tylko nie rob tego u podobnych fachowcow jak ci od przykrecania i odkrecania kol :rolleyes:pozdro mozesz jeszcze naciac srube tarcza do metalu przez srodek potem wez plaski srubokret i krec bracie z calych sil az do skotku Rwoj post totalnie nic nie wnosi do tematu :gwizdanie: A to, ze Twoj ojciec sprzedal komus samochod z usterka to wlasnie polska kultura ciekawe czy bys sie cieszyl gdybys kupil auto z taka niespodzianka Po drugie: wytlumacz mi jak mozna naciac srube która jest schowana w feldze tarcza do metalu ktora jest okragla i duzej srednicy i ciekawe jak odkręcić śrubę śrubokrętem jak jest zapieczona i kluczem jej rady nie dali. Jak masz taką siłę w rękach żeby odkręcać zapieczone śruby śrubokrętem to zapraszam do mojej pracy, napewno sie przydasz. P.S Można spróbować podgrzać palnikiem śrubą trochę od zewnątrz i jak sie do to od wewnątrz i może pójdzie. Najlepiej było by przyspawać nakrętkę. Czyli tak jak napisane Kolego -weż nakrętke M20, załóż ją na okręconą szpilke, obspawaj dokładnie migomatem i próbuj odkręcić. W większości przypadków da się odkręcić. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się