zwalowy Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 a mozliwe....co do lacznikow staba sie zgadzam bo u mnie sa wybite...bylem w sklepie to och..jali ze tam jest stab z tylu..potem sie zajme stabem co do swapa kupilem juz w takiej konfiguracji buda/silnik...generalnie mam po zmianie silnika na AJL i oczywiscie jest to uwzglednione w papierach..szkoda tylko ze bude mam przedlift ale to sie rozni chyba tylko deska i niczym wiecej a wiec moim zdaniem dokladac tysiaki za to to bez sensu...szczerze mowiac ta poliftowa mi sie nie podoba w srodku ale to juz kazdego zdanie i nie mowie tego zlosliwie bo mam przez liftem....aaaa fakt jeszcze lampy sa inne(wow co za problem zmienic?)
Kowi87 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 nie ponosi was tam z tymi 6-7s do setki:grin: nie liczcie na filmikach do momentu zblizenia sie do 100 tylko do momentu aż sie wychyli za setke, ta moc w B5 daje wysokie 7,5-8s do setki, aaa i tam czytałem że Quattro nie ma strat, ma i to wieksze o 50% od FWD co w osiagach przekałda sie na sekunde w plecy przy tej samej mocy:wink: najlepiej widać to na hamowni przy parametrach moc na kołach:wink: AJL nie ma czasem turbo K03s?
pioteros Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 nie ma, ma zwykle k03-005 ---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 18:52 ---------- kowi z tymi czasami to roznie bywa, w q 1.8t skrzynie sa bardzo krotkie wiec to przeklada sie poniekad na lepsze przyspieszenie i ta roznica miedzy oska nie jest taka konkretnie duza, mysle ze z dobrym sprzeglem mi osobiscie udalo by sie zejsc do tych nizszych powtarzalnych 7s
zwalowy Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 zgadzam się z pioteros......mój ciągnie do setki w parę sekund a inny będzie o pol czy jedna więcej i to jest normalne...nie ma 2 takich samych silników!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozatym nie zgadzam się ze quattro będzie miało gorsze osiągi bo już nie raz startowałem z silnikami sporej mocy ale z napędem na jedna os i jaki efekt?oni palili gumę a ja już o 10 metrów dalej wiec relatywnie kiedy zlapali przyczepność ja nadal mialem ciag tyle ze bylem już 50 metrów dalej i pięknie to widać nie na durnych wykresach które ludzie traktja uniwersalnie lecz w nasza słodka mroźna zimę...prawda jest taka ze napędu na 4 kola nie zastąpi napęd na dwa bo w lato coś powalczymy ale w zimę tylko będziesz płakać ze szufla w dłoń a ja najzwyklej będę się z takiej osoby śmiać...wystarczy oglądnąć filmiki z akceleracji quattro w YouTube..te samochody nawet po plażach jeżdżą na zwykłych oponach:D ---------- Post dopisany at 02:51 ---------- Poprzedni post napisany at 02:33 ---------- nie ponosi was tam z tymi 6-7s do setki:grin: nie liczcie na filmikach do momentu zblizenia sie do 100 tylko do momentu aż sie wychyli za setke, ta moc w B5 daje wysokie 7,5-8s do setki, aaa i tam czytałem że Quattro nie ma strat, ma i to wieksze o 50% od FWD co w osiagach przekałda sie na sekunde w plecy przy tej samej mocy:wink: najlepiej widać to na hamowni przy parametrach moc na kołach:wink:AJL nie ma czasem turbo K03s? z tego co wiem AJL ma K04 chyba ze sie myle...kolego TDI to nie wysokoobrotowa benzyna wiec nie dziw sie takim osiagom...150 konne mialy kolo 7 sekund do sety a nie 180 ktora posiadam ale jak wspomnialem nie ma 2 takich samych silnikow mimo ze np sasiad tez taki ma a bedzie o pol czy sekunde gorszy bo tak i juz:D
Kowi87 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Komu jak komu ale mi nie wmowisz ze diesel i benzyna o tej samej mocy i masie ma wyrazna roznice w przyspieszeniu powiem ci odrazu ze nie ma roznicy, troche sie juz na jezdzilem b5 w roznych mocach i wiem ze 180km w tej masie nie zejdzie do 6,5 chyba ze wywalisz z niego co sie da A startowales z rolki z q? Spróbuj zobqczysz co to straty, do tej mocy o ktorej tu piszemy oska pod kazdym wzgledem dojedzie q do setki bedzie po rowno moze z minimalna przewaga q I nie porownuj zimy do warunkow letnich bo to bezsensu wiadomo ze zrobisz wtedy przewage tych 50m Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk
pioteros Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 zwalowy - zadne auto nie mialo k04 w serii procz silnikow poprzecznych AJL ma najzwyklejsze najmniejsze K03 jak i reszta silników 150KM w B5
OLI_B5 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 A startowales z rolki z q? Spróbuj zobqczysz co to straty, do tej mocy o ktorej tu piszemy oska pod kazdym wzgledem dojedzie q do setki bedzie po rowno moze z minimalna przewaga q 170q vs 180fwd + u mnie igo ważący 120kg , kreska od 30 albo 40 , nie pamiętam już
Kowi87 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 A startowales z rolki z q? Spróbuj zobqczysz co to straty, do tej mocy o ktorej tu piszemy oska pod kazdym wzgledem dojedzie q do setki bedzie po rowno moze z minimalna przewaga q 170q vs 180fwd + u mnie igo ważący 120kg , kreska od 30 albo 40 , nie pamiętam już noi filmik tylko potwierdził to co pisałem wyzej:wink: dodam tylko ze przy mocach ~170km Quattro ma starty na kołach 40km, gdzie oska o tej samej mocy ledwo ~20km:whistling:
zwalowy Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 nie no przyspieszenie moze miec mniejsze ale CIUT a nie o sekundy pozatym co z tego kiedy ja szybciej osiagne te 100km bo poprostu pojade z pelna moca a nie majac potrzebe wczowania silnika czy sprzegla zeby nie zrywac kol...moj q na samym starcie na 1 biegu ma 40km wiec 2 dla uzupelnienia i jak ktos chce 3jka dla formalnosci:)...wczoraj bralem sie z Citroenem C5....coprawda wiekszy silnik ale dizel..z jakim efektem nie trzeba chyba mowic..po drodze mielismy pare swiatel oddalonych od siebie kolo 100-150m(na oko) i na kazdych swiatlach C5 zostawalo w tyle najzwyklej mielac....bylo to mocno chore bo osiagalem predkosci 150km/h w terenie zabudowanym na 50tce o osiedlach mieszkaniowych nie wspomne.... prawda jest taka ze to co w katalogu to tylko na papierze a w zyciu bywa roznie...pozdrawiam ---------- Post dopisany at 00:19 ---------- Poprzedni post napisany at 00:11 ---------- zwalowy - zadne auto nie mialo k04 w serii procz silnikow poprzecznychAJL ma najzwyklejsze najmniejsze K03 jak i reszta silników 150KM w B5 dlatego napisalem "chyba"
Mopar Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Generalnie jeśli chcemy porównywać q i ośkę, to sporo czynników się na to składa... kierowca, opony, kondycja silnika, napędów itd... więc pytanie kto i jak tego będzie użytkował. Moim zdaniem Quattro przyniesie więcej radości zimą i w deszczu każdemu kierowcy, a ośka przyniesie nieco więcej radości wprawnemu w FWD kierowcy, który będzie zwracał uwagę na straty mocy, masę itd. Różnicę widać w wyścigach na 1/4 mili, gdzie na torach, w większości zagranicznych, z idealnej nawierzchni przewagę mają auta RWD, a w Polsce, na lotniskach i nawierzchniach średniej jakości najlepiej radzą sobie 4x4. Więc wszystko zależy od tego jak kto będzie użytkował auto i co będzie dla niego ważne podczas eksploatacji. : ) A co do osiągów AJL, to jak tak dalej pójdzie, to zaraz będzie szybsze od S4 w ośce dużo zależy od opon ; )
zwalowy Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 mysle ze kazdy z nas ma "jakas" racje...tak czy siak to nie sa te same auta i tyle w temacie...pozdrawiam nieszczesliwych posiuadaczy marki AUDI hehehe
JawoR36 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 zgadzam się z pioteros......mój ciągnie do setki w parę sekund a inny będzie o pol czy jedna więcej i to jest normalne...nie ma 2 takich samych silników!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozatym nie zgadzam się ze quattro będzie miało gorsze osiągi bo już nie raz startowałem z silnikami sporej mocy ale z napędem na jedna os i jaki efekt?oni palili gumę a ja już o 10 metrów dalej wiec relatywnie kiedy zlapali przyczepność ja nadal mialem ciag tyle ze bylem już 50 metrów dalej i pięknie to widać nie na durnych wykresach które ludzie traktja uniwersalnie lecz w nasza słodka mroźna zimę...prawda jest taka ze napędu na 4 kola nie zastąpi napęd na dwa bo w lato coś powalczymy ale w zimę tylko będziesz płakać ze szufla w dłoń a ja najzwyklej będę się z takiej osoby śmiać...wystarczy oglądnąć filmiki z akceleracji quattro w YouTube..te samochody nawet po plażach jeżdżą na zwykłych oponach:D---------- Post dopisany at 02:51 ---------- Poprzedni post napisany at 02:33 ---------- nie ponosi was tam z tymi 6-7s do setki:grin: nie liczcie na filmikach do momentu zblizenia sie do 100 tylko do momentu aż sie wychyli za setke, ta moc w B5 daje wysokie 7,5-8s do setki, aaa i tam czytałem że Quattro nie ma strat, ma i to wieksze o 50% od FWD co w osiagach przekałda sie na sekunde w plecy przy tej samej mocy:wink: najlepiej widać to na hamowni przy parametrach moc na kołach:wink:AJL nie ma czasem turbo K03s? z tego co wiem AJL ma K04 chyba ze sie myle...kolego TDI to nie wysokoobrotowa benzyna wiec nie dziw sie takim osiagom...150 konne mialy kolo 7 sekund do sety a nie 180 ktora posiadam ale jak wspomnialem nie ma 2 takich samych silnikow mimo ze np sasiad tez taki ma a bedzie o pol czy sekunde gorszy bo tak i juz:D Kolego, kolejny post w którym robisz z siebie znaFFcę. Jakie K04, wiesz o czym mówisz? Zwykłe K03 ze 150tki. ---------- Post dopisany at 03:25 ---------- Poprzedni post napisany at 02:54 ---------- 2. Tak, jak pisał Kolega Lolo-Krk wersja 180km była tylko w oznaczeniu AJL i był to rzadki silnik.3. Zwróć uwagę na jakim oleju jeździ, powinna być na 5W40 bez względu na przebieg, olej w tych silnikach to ważna sprawa, a z rzeczy związanych z eksploatacja możesz sprawdzić (poza normalnymi rzeczami w papierach u spzredawcy i na stacji) kiedy był zmieniany rozrząd, bo do AJL to relatywnie droższy wydatek. 1. Rzadki, bo Polaczków biedaczków na takie silniki stać nie było i Audi nie wypuszczało na PL rynek AJL'i w takiej ilości jak np na zachodzie. 2. Ja jeżdżę na 5w30 przy przebiegu 230tyś km, bierze ok 0,5 oleju na 10tyś, silnik nie ma lekko, więc pewno turbo popuści 3. Rozrząd to taki sam wydatek jak w 1.8T 150km i 1.8 125km, więc bardzo niski wydatek. Ok 220zł INA bez napinacza, który się wymienia..brrr.. wróć, powninno się wymienić co 40-50tyś. 4. O ile znajdziesz AJL'a i dodasz do niego Quattro, możesz zacząć szukać w granicach 15tyś i w górę, jak dodasz do tego, że ma być to sedan i na bogatszym wyposażeniu niż 4 szyby i trzyramienna kiera to może być problem.
zwalowy Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 heh uwielbiam te grymasy:)...doczytaj to zobaczysz ze widnieje slowo "chyba"...znafce?nieee!!praktyka?taaaak:)
Kowi87 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 zwalowy nie uwierze w 6-7s w B5 z mocą 150-180km:hi: jak osiagniesz 7s to będzie dobrze przy 180km, chyba że wybebeszysz auto specjalnie dla osiagów. Druga sprawa przy mocach do 200km ośka robi cie jak chce z porównywalną mocą, nie mysle tu o citroenach i innym szmelcu, tylko zwyczajnie o tej samej marce, co z tego że do 50 będziesz szybszy jak do 100 Cie dojdzie i wysunie sie na prowadzenie. Ustawki z rolki jeszcze bardziej to pokażą ale mimo wszystko niechciałbym mieć inwalidy FWD:grin:
zwalowy Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 zwalowy nie uwierze w 6-7s w B5 z mocą 150-180km:hi: jak osiagniesz 7s to będzie dobrze przy 180km, chyba że wybebeszysz auto specjalnie dla osiagów. Druga sprawa przy mocach do 200km ośka robi cie jak chce z porównywalną mocą, nie mysle tu o citroenach i innym szmelcu, tylko zwyczajnie o tej samej marce, co z tego że do 50 będziesz szybszy jak do 100 Cie dojdzie i wysunie sie na prowadzenie. Ustawki z rolki jeszcze bardziej to pokażą ale mimo wszystko niechciałbym mieć inwalidy FWD:grin: prawda jest taka ze wszyscy prawimy gusla..prawda tez jest taka ze nie ma 2 takich samych silnikow tzn 150 i 150 czy 200 i 200 a niech bedzie 1000 i 1000 murzynow to itak nie bedzie to samo bo nawet durne roznice pracy zaworow juz zmieniaja osiagi ale to juz tez niuanse.. p.s koledzy pamietajmy o tym ze moce znamionowe byly w chwili nowego auta..stare maja gorze osiagi bo nie oklamujmy sie ze auto 5 letnie jest juz stare i tyle....dopiero zhamowanie kazdego auta cos nam powie p.s2 a kto chce kaleke
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się