a4fan3m Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Witam, Z rana, kiedy silnik jest zimny potrafie pare razy zatelepać nim na biegu jałowym - efekt falującej budy . Obroty nie skacza, wcisniecie sprzegla nic nie zmienia. Jesli dodam troszke gazu i przytrzymam ciut na wiekszych obrotach telepanie znika. Jak złapie temperature też już spokój. Złap Przebieg 136000. Samochód Passat b6, silnik cbab. 140 CR 1
a4fan3m Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 z tym ze wlasnie nic nie halasuje, jak wciskam sprzeglo nic sie nie zmienia
lukas309 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 u mnie w bylej B6 tez trzepało i czasami bardzo ,jezdzilem z tym ponad 2,5 roku i do dzis sasiad jezdzi juz prawie 4 rok i autko smiga, objawow w B6 nie bylo takich jak w B8 jak zaczelo sie cos dziac z dwumasem 1
gontash Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam,Z rana, kiedy silnik jest zimny potrafie pare razy zatelepać nim na biegu jałowym - efekt falującej budy . Obroty nie skacza, wcisniecie sprzegla nic nie zmienia. Jesli dodam troszke gazu i przytrzymam ciut na wiekszych obrotach telepanie znika. Jak złapie temperature też już spokój. Złap Przebieg 136000. Samochód Passat b6, silnik cbab. 140 CR Rozwiązałeś problem z telepaniem ?
pieron82 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 podbijam, rozwiazany? Bo znajomy nie wie czy to wtryski bo niby dwumas ok ehhh
doradca Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 jeśli na zimnym telepie to winna egr - ten typ tak ma - wykonaj test weź wkrec auto ponad 2500 obr i zobacz przez chwile nie bedzie wibracji za chwilę się pojawią bo egr się załączy.
gontash Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Czyszczenia pomaga? Czy to efekt zużycia EGR?
pieron82 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 jeśli na zimnym telepie to winna egr - ten typ tak ma - wykonaj test weź wkrec auto ponad 2500 obr i zobacz przez chwile nie bedzie wibracji za chwilę się pojawią bo egr się załączy. rozumiem, ze ten test podczas jazdy bo na jałowym powyżej 2500 nie pozwala wkrecac, dziekuje. 1
M@riusz Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam, Mam podobny problem, delikatnie telepie przez chwile ( 2-3 s) i przestaję. Problem pojawił się po zatankowaniu na lotosie paliwa premium w trakcie ostatnich mrozów. Na początku ciężko odpalał, tak jakby był słaby akumulator, jednak następnym razem po zmianie na Orlen Verwa zaczął normalnie odpalać, jednak przez pierwsze kilka sekund po prostu jeden tsk telepał jakby jeden gar nie palił. Pomyślałem że świeca padła, jednak zanim wymieniłem świece zatankowałem pod korek Shella nitro ( zdziwiony byłem nazwą - dawno nie tankowałem na shell, pomyślałem że silnik po odpaleniu z budy wyskoczy skoro zatankowałem NITRO ) i dodałem STP do czyszczenia wtrysków. Wyjeździłem już 2/3 baku i jest dużo lepiej, jednak na początku po uruchomieniu czuć delikatną nierówną pracę silnika. Zastanawiam się czy nie podłączyć pod kompa i sprawdzić parametry pracy wtrysków, jeżeli tak - na co zwrócić uwagę ?? Ogólnie co o tych objawach myślicie, wtryski mocno dostały po duszy ?? Dodam że : A4 B8 2008r, CAGB 136KM, przebieg 207kkm, po Polsce od 169kkm ( sprowadziłem 08.2012 ) - przebieg udokumentowany. Pozdrawiam
longerooo Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 do sprawdzenia wtryski,świece żarowe jeśli to wyjdzie ok to kompresja na cylindrach:)
gontash Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Miałem (mam) to samo. Najgorzej było przy prawie pustym baku i temperaturze koło zera. Problem zniknął przy dodaniu dodatku do paliwa CASTROLLA. Czasy i korekcja wtrysków u mnie wydają się ok. Zastanawiam się nad sprawnością pompy paliwa. Nie wydaje mi się żeby problem leżał w braku kompresji cylindrów.
SMAMR Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Witam, mam od jakiegoś czasu dziwny objaw, którego wcześniej nie było albo nie zauważałem. Przy dodawaniu gazu i puszczaniu sprzęgła przy niskich obrotach odczuwam delikatne drgania auta. zauważyłem też, że przy wyłączeniu zapłonu tez potrafi delikatnie zadrżeć. przebieg 202k. Wymienione: koło dwumasowe+sprzęgło przy 190k, rozrząd przy 180k. Gdzie szukać przyczyny? a może się czepiam?
wilkucypr Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Ja mam to samo w moim aucie i tez wymieniałem dwumas bo mówili ze to to ale drgania nadal sa.Jeszcze jedno na biegu jalowym dodam gazu o odpuszczę to autem zaczyna telepac i przestaje po paru sek.Za tydzień jade to specjalisty od Audi ciekawe co on mi powie:facepalm: ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- Dodam ze zawór EGR przecieka pod spodem
SMAMR Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Ja mam to samo w moim aucie i tez wymieniałem dwumas bo mówili ze to to ale drgania nadal sa.Jeszcze jedno na biegu jalowym dodam gazu o odpuszczę to autem zaczyna telepac i przestaje po paru sek.Za tydzień jade to specjalisty od Audi ciekawe co on mi powie:facepalm:---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- Dodam ze zawór EGR przecieka pod spodem Daj znać jaka będzie diagnoza?
seba.jedesign Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Ja mam to samo w moim aucie i tez wymieniałem dwumas bo mówili ze to to ale drgania nadal sa.Jeszcze jedno na biegu jalowym dodam gazu o odpuszczę to autem zaczyna telepac i przestaje po paru sek.Za tydzień jade to specjalisty od Audi ciekawe co on mi powie:facepalm:---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- Dodam ze zawór EGR przecieka pod spodem ponaglam temat- masz diagnozę ???
done Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Ja mam to samo w moim aucie i tez wymieniałem dwumas bo mówili ze to to ale drgania nadal sa.Jeszcze jedno na biegu jalowym dodam gazu o odpuszczę to autem zaczyna telepac i przestaje po paru sek.Za tydzień jade to specjalisty od Audi ciekawe co on mi powie:facepalm: ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- Dodam ze zawór EGR przecieka pod spodem ponaglam temat- masz diagnozę ??? Odświeżam temat, odnośnie diagnozy?
skrab Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Ja też jestem ciekawy czy temat został rozwiązany?
Danio34 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Witam .mam to samo od jakiegos miesiaca jak yemperatury spadly po nizej 10 stopni w szwecij.jak odpalam rano auto to zawsze czekam z 5 minut zeby sie nagrzal i ostatnio cos telepie mi buda jak sie nagrzeje jest wszystko ok. Przed tym zjawiskiem wymienilem cale sprzeglo z dwumasa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się