Hincó Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Apropo castorla, kolega miał praktyki w sklepie moto, i jak były dostawy olejów(właśnie castrola) zapytał rozwoziciela czym sie różnią te najsłabsze od najlepszych. Odpowiedź była krótka i zwięzła "naklejką". W strukturze nie ma różnic, nie wiem na ile to prawdziwe, ale imo możłiwe i to bardzo..
Wihajster Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 a ja nadal nie qmam co macie do Castrola :027: jest najbardziej podrabiany w kraju :one:
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 W silniku, który jest bardziej 'wyżyłowany' (wirusik), bardziej trzeba zwracać uwagę na jeden z bardziej istotnych elementów : olej. To samo się tyczy filtrów. Jaki sens jest wrzucać chipa za paręset (często 1500) zł, oszczędzając przy tym 100,200 zł na oleju ?! Owszem, można smiało robić setki tysięcy kilometrów na Castrolu, Filtronie. Ale przy ostrej jeździe na zmodyfikowanym programie ? Ja nie twierdzę też, że to od razu musi być Motul... Taka jest moja opinia.
Gość Murzyn Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 oszczędzając przy tym 100,200 zł na oleju ?! chyba najgorsze jest to ze wcale na castrolu nie oszczedzilem...byl drozszy niz motul/mobil wracajac do tematu przyczyny (bo o oliwach chyba juz 10 stron na forum pisalismy)...myslicie ze oliwa (zmieniona 2k km temu) nie wyrobila :galy: ?? faktycznie temp oliwy nie byla zbyt niska 100-120C (na wskazniku) ale podobno to norma...
spanky Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 moim zdaniem turbulum było juz zmeczone,prawdopodobnie przez któryś z tych czynników (a moze wszystkie :diabelek: ) : -Castrol'a -styl jazdy -przebieg -albo poprostu nastapiło zmeczenie materiału dostało troszke wieksze doładowanie i sie wysrało .... dobrze ze to tylko łożysko .... P.S o ile Ci podniesli doładowanie w sofcie :?:
spanky Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 max 0,1bara z tego co pamietam czyli generalnie doładowanie zostalo delikatnie "lizniete" ..... wszystko zalezy w jakim stanie było turbulum przed modyfikacja .... ale wyglada na to ze było zmeczone .... :|
Gość Murzyn Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 turbulum juz w lapach :diabel2: ale niegdzie nie moge odszukac numerow hmm porobie foty w domu to zobaczycie jak ladnie lopateczki sie powycieraly jakie numery ma turbulum od AWX/ARL?? (avf chyba tez to samo??)
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 o jaki numer Ci chodzi ? VAGowski dla AWX/AVF : 038 145 702 G Garrett GT1749V-0004: turbo code : 717858-0004 oem turbo code : 038145702E
baskecior Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 a ja nadal nie qmam co macie do Castrola :027: Nic. Tyle że przez niego omal nie przekręciłem 1Z`ta
Gość Murzyn Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 jedyne nr ktore widze u siebie to: 0034....AR65 M-4 :one: mowi mi to tyle co nic
Wihajster Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 musi byc tabliczka znamionowa z numerem :diabelek:
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 AJM : GT1749V 454231-0002 a tutaj : http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?p=14427#14427 ciekawa konwersacja na temat odkurzacza w AJM właśnie.
Joseph Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Teraz trudno jednoznacznie coś ustalić, ale moim zdaniem chip najpewniej ma związek z padem turbosprężarki. 100mb na tej turbinie to, o ile mi wiadomo, nie jest lajcik lecz raczej standard (może jestem w błędzie). Moim zdaniem, to jest trochę tak jak z wahaczami - w Niemczech wszystko jest ok, zaraz po sprowadzeniu ok, kilka(naście) tysięcy na naszych drogach i często któryś się odezwie. Po prostu są już "ułożone" pod warunki w których były wcześniej eksploatowane no i już nie nowe. Warunku eksploatacji się zmieniają i efekt jest jaki jest. Robiąc chipa trzeba, moim zdaniem, przyjąć że turbo to częśc eksploatacyjna - może zrobi 100tyś a może padnie po 30. No chyba żeby tuner zrobił po chipie mapę przepływu i pokazał że niezależnie od obciążenia silnik z niej nie wychodzi. Pozdrawiam! PS. Turbo od ARLa chyba nie podejdzie do tego silnika (znowu mogę się mylić) - bez rzeźby to chyba tylko od AWXa
Gość Murzyn Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 AJM : GT1749V tak...zgadza sie...doczyscilem tabliczke i jest (to sama co w AFN i 105KM z VW :galy: )AWX GT1749VA... Jak narazie nie znalazlem zadnej fajnej turbawki uzywka 1k pln (wgarancja miesiac) regeneracja 700 24h gwarancji a tutaj : http://www.streetracing.p...p?p=14427#14427 ciekawa konwersacja na temat odkurzacza w AJM właśnie. moim zdaniem chip najpewniej ma związek z padem turbosprężarki hmm, to byl grudzien 2002, PD w niewielkich ilosciach na drodze (przynajmniej w pl), ale moze cos w tym jest. Przed zakupem turbulum przeprowadze konsultacje w V-techu Turbawka padla po bardzo krotkim czasie od programu. Co do turbo z MB to nikt w okolicy nie podejmie sie montazu, wiec pewnie zostalaby laweta B-B,SK,KR ale pomysl wydaje sie o tyle ciekawy ze ceny niewielesie rozia od AWX'owskich turbawek
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Co do turbo z MB to nikt w okolicy nie podejmie sie montazu, wiec pewnie zostalaby laweta B-B,SK,KR ale pomysl wydaje sie o tyle ciekawy ze ceny niewielesie rozia od AWX'owskich turbawek Ale jak chcesz tak ostro dmuchać, dobrze tez wtrysnąc odpowiednią ilość paliwa. Niestety nie wiem, czy Twoje wtryski byłyby wydajne razem z turbo od mesia (w końcu to spora locha : GT22). To już spec musi odpowiedzieć. Poza tym pamiętaj, że silnik AJM i AWX to zupełnie inne jednostki... Dla mnie Twój program wcale nie był takim lajtem. Tu masz AJM+turbo z ARL (ale to Golf, więc silnik inaczej siedzie), no i wydech jeszcze http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3248 Jest tam 169PS i 396Nm U Ciebie było 153PS 372Nm .... Czy ja wiem czy to lightowy soft :diabel: (na ori gratach) AWX GT1749VA... Jak narazie nie znalazlem zadnej fajnej turbawkiuzywka 1k pln (wgarancja miesiac) regeneracja 700 24h gwarancji No i tu będzie ciężko. Sam nie jestem zwolennikiem regeneracji. Wolę kupić używke, ale albo z pewnego źródła, albo niech oceni ją spec jakiś.... Rada ode mnie : w tej kwestii bądź ostrożny
bolek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 zalatw może zrobi 100tyś a może padnie po 30. Moja zrobiła 230 tys.km w tym ponad 50 tyś na programie,koles jezdzi do dzisiaj i zero problemów,a co ciekawe silnik zalewany od samiutkiego poczatku Mobilem 10w/40 TurboDiesel :galy: Styl mojej jazdy nie mi jest oceniać ale przyznaje ze mam kamien do nogi przywiązany.Nie wiem ale moze to fart ze tak dlugo wytrzymała.Murzyn zakladaj wieksze Turbo jak juz kupujesz New.Nie swiruj z regenerowaniem.
Gość zdeniu Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Nic. Tyle że przez niego omal nie przekręciłem 1Z`ta a to ciekawe, możesz czymś to uzasadnić ? jaką masz pewność i na jakiej podstawie twierdzisz ze to wina castrola pytam bo sam latam na tym oleju i to w nie pierwszym autku i nigdy nie mialem problemów :027:
Gość Murzyn Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 od AWX'a bankowo...jak nie wieksze, problem jest ze znalezieniem czegos ciekawego w dobrej cenie. Tam gdzie regeneruja zostawiasz swoje a mozesz wziac inne juz po regeneracji (podobno) , 24m-ce gwarancji tez daja do myslenia (bez lim km) ...narazie to trochu chaos mi sie zrobil ;/
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Murzyn zakladaj wieksze Turbo jak juz kupujesz New.Nie swiruj z regenerowaniem. :564: Jeszcze raz napiszę, że też tak uważam !
Rekomendowane odpowiedzi