boberek Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Słuchajcie mam ciekawy problem z moim BRE auto A6 C6 2.0 TDI padło mi ostatnio turbo więc przy okazji wywaliłem dpf itp auto było po programie u Witka po 2 latach pojechałem na wyłaczenie DPF i EGR + korektę programu okazało się ze turbo po wgraniu nowego programu i modyfikacji mapy pompuje za dużo ma zadane ciśnienie 1.4 a pompuje 1.6 nie da się tego w żaden sposób w jaki kolwiek sposób opanowac problem występuję również na seryjnym programie ale nie tak drastycznie jak w wgraną mapą Witek nie za bardzo wie co to jest kazał posprawdzać gruszkę na turbo podciśnienia itp dziś posprawdzałem wszystko i wszystko jest OK przypominam -turbo fabryczna nówka (seria) nie żadna regenerowana poprostu nowa nowa z najnowszym oznaczniem -N75 nówka -wszystkie podciśnienia OK -DPF wyłączony -EGR wyłaczony -seria 138/335 -delikatnie słabe wtryski ale do przeżycia -wszystko szczelne -wiedza Witka (Rogla) powyżej 3500 tys obr turbo i zawory odpowiadające za jego pracę nie upuszczają ciśnienia Macie pomysł !!!!!???????
juby_p Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 ta zmień tunera i loga dynamicznego 11 daj
letallec Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Na VAG/VCDS masz takie cisnienie w 013?
juby_p Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Na VAG/VCDS masz takie cisnienie w 013? chyba ci się cyferki poplątały - 11
boberek Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 bardzo bardzo dziękuję za super podpowiedzi jesteście niezastąpieni
juby_p Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 bardzo bardzo dziękuję za super podpowiedzi jesteście niezastąpieni A podałeś jakieś konkretne informacje? nie.wiec o co ci chodzi? LOGI LOGI i jeszcze raz LOGI napisem ci Który kanał masz logować Informacja turbo przy zadanym 1.4 ładuje 1.6 bara jest wyrwana z kontekstu diagnostyki i nic nie oznacza oprócz tego ze jest przeładowanie. Nie napisałeś też w jakim zakresie obrotów to jest.
boberek Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM no eksperci
letallec Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Mialy byc logi... a nie log. Przydaloby sie zobaczyc jak chodzi sztanga w BS:wink:
boberek Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 no dobra nie maiłem czasu chciałem wam pokazać o co chodzi nie róbcie ze mnie debila bo sie na tym troche znam chodzi mi o to dlaczego sprężarka nie pompuje tak jak powinna turbo jest fabrycznie nowe nie jakis regenerowany badziew n75 fabrycznie nowy dlaczego turbo nie upuszcza ciśnienia !!!!! tylko pompuje za dużo podajcie pomysły
boberek Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 grucha wstaje po odkreceniu jej od podstawki bez żadnego problemu przynajmniej 6 do 8 mm wiec raczej to jest OK
tkuczera Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 To że grucha wstaje to 1 a 2 to to czy odpowiednio jest sterowana zmienna geometria turbiny. Może trzeba wyregulować cięgno.
boberek Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Hmm Fabrycznie ustawiona Myslisz ze moze to byc zle zrobione?
juby_p Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Kolego BOBEREK z całym szacunkiem to że jesteś klubowiczem to nie znaczy ze możesz się panoszyć i wrzucać od ekspertów innym bo Twój tak zwany "ekspert" zbył cię i powiedział żebyś se sam poradził z problemem bo on nic nie wie a ja myślę ze mu się nie chciało. Myślisz ze dlaczego Ci napisałem "zmień tunera" ? bo co bo miałem zły chumor? każdy tuner powinien znać podstawy diagnostyki i działania układu regulacji ciśnienia doładowania czyli zmiennej geometrii wiec jeśli Twój niby nie wie co jest to chyba powinno dać ci do myślenia. Fabrycznie ustawione to nie znaczy ze jest dobrze:) Ale jak mówisz jak wstaje po odkręceniu to teoretycznie powinno zbijać ciśnienie co najwyżej może później wstawać turbo Jeśli to log z seryjnego programu i reszta tak jak pisałeś jest ok to coś nie tak jest z geometrią w turbo najwyraźniej się nie zamyka.
boberek Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 nie znasz mnie wiec nie mów że się panoszę !!! trzeba się znać na żartach !!! nie to ze Witek nie wiedział tylko nie było podstaw by sądzić że coś jest źle ustawione pierwsze jego słowa to ze coś jest z geometrią !!! i sprawdzić gruchę uważam ze wiedzy Rogala nie masz co kwiestionować nie znam go od dziś i wiem ze wiedze posiada a Tobie pewnie zalazł za skórę dlatego jesteś na niego cięty albo co nie wiem nie wnikam nie moja sprawa mogłem u niego zostawic auto pewnie by znalazł przyczynę ale to ze mam warsztat chce to sam znaleść nie jestem ciemny w mechanice co do programu to jest to wgrana seria z mojego auta z przed 2 lat widać ze jest coś nie tak logi umiem czytać ale szukam przyczyny bo to nie chodzi to ze ja tego nie wiem chodzi o to dlaczego skoro N75 jest nowy i nowe turbo
juby_p Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 no to czemu piszesz ze "witek nie wie co to" ? i to nie jest dział do żartów i też mnie nie znasz... Rozbierz turbo i nierób scen jak jesteś mechanikiem.
boberek Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 co mi da rozebranie nowego turbo !! dobra już nie ważne dzięki za pomoc
juby_p Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 to włóż inne jak chcesz potwierdzenia, skąd masz pewność ze to turbo jest nieskazitelne?
boberek Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 bo na starej turbinie było to samo !!! a nowa rozpakowana z fabrycznego pudełka i ma to samo co stara nie wierze w takie zbiegi okolicznosci !!
tkuczera Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 To uwierz bo jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się