baksik 1 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Mam problem. auto szaarpie mi podczas jazdy przy prędkościach tak od 70-130 lub przy hamowaniu to tak jaby miało sie zaraz rozpaść. Jest to zjawisko które występuje co jakiś czas, nie jest ciągłe. Szlifowałem tarcze, nowe klocki ale niestety nic sie nie zmieniło. Czy ktoś wie co dolega? czy to może być listwa kierownicza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaha 3 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 no ale koła masz na pewno wyważone i fele proste, no nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baksik 1 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 tak koła są proste i wyważone! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepalek 0 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 a nie wleciales z rozgrzanymi tarczami w wode? bo wtedy tylko wymiana tarcz moze Ci pomoc,ale nie wiem z jakiej racji trzesie przy jezdzie bez hamowania (70-130)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baksik 1 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 też tak myslałem, żę tarcze miałem krzywe wiec dałem je do przeszlifowania! ale to samo! a czy to może być związane z maglownicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 wiesz co... ja miałem kiedyś podobny efekt (w innym aucie) i to był jednak problem źle wyważonych kółek.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baksik 1 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 kurcze też to robiłem i ciągle jest tak samo a może coś może być z zawieszeniem? bo jak hamuje to strasznie buczy czasmi i trzęsie ale efekt nie jest ciągły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 tak jak pisze pre_pl, proponowałbym dobrze sprawdzić koła sam nie raz miałem sytuacje że dopiero za trzecim razem "fachowcom" udało się wyważyć jak masz jakiś inny komplet kół to załóż i wtedy będziesz miła pewność :621: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek 0 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 też tak myslałem, żę tarcze miałem krzywe wiec dałem je do przeszlifowania! Nie pisz takich rzeczy nawet człowieku,bo przy takich samochodach takich pseudonapraw sie nie robi.wymien sobie tarcze bo jak byly krzywe to pewnie nadal są,takie przeszlifowanie nic nie da jak byly mocno pokrzywione.masz silnik 3.0 pare mocnych hamowań z wiekszych predkosci i zle to sie moze skonczyc.zasuwaj do warsztatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baksik 1 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 ale to nie są tarcze bo jak już pisałem dzieje sie to nie tylko przy hamowaniu wiec to nie ma z tym nic wspolnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 zbieznosc kol i elementy zawiechy sprawdzone?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baksik 1 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 zbiezność tak natomiast zawiecha nie bo niby mechanik mówi ze nic nie ma:( a coś jednak musi byc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 No ale przybliż, którą oś opisujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baksik 1 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 z lewej strony felga bardzo mocno sie nagrzewa! czy to może być łożysko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepalek 0 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 moze byc tez tarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Może zacisk ci trzyma - trzeba rozebrać i przeczyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukantos 0 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Unieś lewarkiem lewą stronę auta, aby koło straciło kontakt z podłożem i nim zakręć. Jeśli blokuje w jednym miejscu to masz krzywą tarczę (rozwarstwioną) kwalifikującą się do wymiany. Oczywiście musisz wymienić obie wraz z klockami hamulcowymi. Jeśli kręci się z oporem na całym obwodzie to może być tak jak napisał adadur - zacisk. Nie dam głowy, ale może to być również problem z łożyskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepalek 0 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Jeśli blokuje w jednym miejscu to masz krzywą tarczę (rozwarstwioną) kwalifikującą się do wymiany. skoro szarpie a nie sciaga to stawiam na krzywa tarcze w jednym miejscu, bo tak to prawdopodobnie by Ci strasznie sciagalo przy oporze na jednym kole chyba ze quattro wyrownuje sile na kole,ale to bys caly czas mrygajacy esp pewnie mial :027: wyprobuj metody lukantosa, a noz widelec sie uda odnalezc przyczyne, bo co do szlifowanych tarcz to z mojego dośw(wprawdzie niewielkiego),scinaja Ci tylko kanty( u mnie scinali zeby tarcze nie piszczaly przy hamowaniu ale nic to nie dalo), a powierzchni ciernej z reguly sie nie rusza,bo to dziwne rzeczy moglyby wyjsc. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micz 0 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 że co niby jak masz krzywe tarcze to je szlifujesz? Jak ostro hamowałeś i właśnie jak ktoś pisał wczesniej wjechałeś w wode to szlifowaniem tego nie zrobisz i coś Ci ociera. Najlepiej właśnie na lewarek i posprawdzać każde koło, jak to nie to to będziemy myśleć dalej :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baksik 1 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 tarcze zaciski są sprawdzone wszystko proste i poprawnie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się