Skocz do zawartości
IGNOROWANY

216 + BRD + fmic + ...


mnetzimny

Rekomendowane odpowiedzi

To już jest mój końcowy etap tuningu w moim AHH . Soft delikatny i bezdymny , można więcej podlać bo 11-tka i 216 pozwalają ale po co . Ktoś powie czemu nie 230 albo GTB1756VK , mi to wystarczy do spokojnej jazdy do pracy .

W aucie wywalona przepływka , egr , kat . Założony wałek z SDI z silnika AQM , oznaczenie wałka 38E . Dolot z AWX-a oraz obudowa filtra powietrza z AWX-a

Auto stroił Daron , za co mu jestem bardzo wdzięczny , bo wie co robi i naprawdę go polecam , jeśli chodzi o strojenie turba z BRD .

Poniżej wykres oraz 11 log .

1.9 TDI AHH.jpg | mnetzimny | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wyszło no i w końcu widzę na forum auto robione przez Darka :) Bardzo dobrze ze go wybrałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo loguje się na 4tym biegu,bo na 3cim mało które dobrze wstaje.Za małe obciążenie.

Ta hamownia przekłamuje wynik,zawyża go o około 10 koni.Żaden tego typu napęd na tej hamowni nie generuje 40tu koni strat przy 4000,max to 30 koni w takim aucie.A norma +-25/4000.Więc moc masz zawyżoną o dobre 10 koni,nawet ponad 10 koni.Niuton na inercji zasze jest większy,niż na obciążeniowej.

Jak na delikatny soft,to coś za dużo tych koni wyszło.Przy mocnym byłoby pewnie ze 200,a na 216tkach to niewykonalne.

Jak masz ochotę,to zaloguj 001 dynamicznie,będzie widać,czy soft jest delikatny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo loguje się na 4tym biegu,bo na 3cim mało które dobrze wstaje.Za małe obciążenie.

Ta hamownia przekłamuje wynik,zawyża go o około 10 koni.Żaden tego typu napęd na tej hamowni nie generuje 40tu koni strat przy 4000,max to 30 koni w takim aucie.A norma +-25/4000.Więc moc masz zawyżoną o dobre 10 koni,nawet ponad 10 koni.Niuton na inercji zasze jest większy,niż na obciążeniowej.

Jak na delikatny soft,to coś za dużo tych koni wyszło.Przy mocnym byłoby pewnie ze 200,a na 216tkach to niewykonalne.

Jak masz ochotę,to zaloguj 001 dynamicznie,będzie widać,czy soft jest delikatny.

Zapytaj Darona , bo on to stroił , da początku jak mi stroił i było podlane więcej paliwa to dużo dużo więcej kopcił , teraz jest bez dymnie jak mówiłem .

Nie będę się sprzeczał ile mi hamownia zawyżyła bo mam to gdzieś , grunt że jest dobrze zestrojone auto i bez dymnie i autem się jeździ lepiej niż seryjnym .

Poniżej wykres 001 dynamiczny .

Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam paliwa jakoś specjalnie mało nie jest ale przy 3000obr można dołożyć, od 3750obr jest już max i samym softem więcej paliwa się nie wyrwie

powiedz ile w sumie wydałeś zł na auto by było ciut więcej niż 90km, zmian jest wiele wiec..

czy teraz na trójce za każdym razem tracisz trakcje na prostej równej drodze?

powiedz jaka była poprawa po zmianie całego dolotu na awx

dalej ci pali 8L/100km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam paliwa jakoś specjalnie mało nie jest

Jest dużo,mając ponad 3.7v przy 2200 można powiedzieć,że jest zacnie podlane.Zawsze można lać więcej,ale Darek dobrze wie,ile podlać,żeby było dobrze i bez większego dymu.Ale panowie,żeby na 216tkach coś ugrać,tak trzeba.W innym wypadku nie będzie tego,czego się oczekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam paliwa jakoś specjalnie mało nie jest ale przy 3000obr można dołożyć, od 3750obr jest już max i samym softem więcej paliwa się nie wyrwie

powiedz ile w sumie wydałeś zł na auto by było ciut więcej niż 90km, zmian jest wiele wiec..

czy teraz na trójce za każdym razem tracisz trakcje na prostej równej drodze?

powiedz jaka była poprawa po zmianie całego dolotu na awx

dalej ci pali 8L/100km?

Co do wydanych pieniędzy to uznajmy że tego pytania nie było , zresztą co to za głupie pytanie ciut więcej niż 90 km

Nie na trójce nie traci w ogóle przyczepności , tylko do drugiego biegu

Zmiana całego układu dolotowego z AWX-u była bardzo odczuwalna na plus

Tak dalej mi pali 8 litrów jazdą agresywną (teren górzysty na Podhalu mamy) , jak jeżdżę normalnie do pracy to i 7 litrów potrafi spalić , a jak pojadę w trasę do Krakowa i z powrotem to średnia wyjdzie dynamiczną jazdą w okolicach 6 litrów . Ja mam bardzo ciężko nogę , więc spalanie jest jakie jest , dla mnie takie może być .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ciekawe, czemu uznasz że tego pytanie nie było? głupie pytanie? czemu? chodzi o to że inni będą widzieli tylko naprawdę dobry efekt nie wiedząc jakim kosztem, jakiś ogólny kosztorys pomoże innym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ciekawe, czemu uznasz że tego pytanie nie było? głupie pytanie? czemu? chodzi o to że inni będą widzieli tylko naprawdę dobry efekt nie wiedząc jakim kosztem, jakiś ogólny kosztorys pomoże innym

tu masz informacje odnoście kosztów tuningu, przeczytasz i będziesz wiedział ile co kosztuje

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za ten link:) ale koszty elementów są tak rożne ze czasem ten spis nijak się ma do realnych kosztów

realne koszty elementów może podać mnetzimny, nie jakieś pi razi drzwi tylko takie jakie poniósł

widzę że poruszam drażniący temat tylko ja nie rozumiem czemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolicie że i ja się wypowiem, bo osobiście stroiłem wyżej wymienione Audi.

Egzemplarz bardzo zadbany, zrobiony przez właściciela na tip top. Słupek, pompa, wtryski są w idealnym stanie.

Krzysiek zażyczył sobie program bezpieczny, bez wariacji, bez walki o każdy Nm i Hp. Przepływomierz został wyłączony by w przyszłości nie był narażony na uszkodzenie czy zaniżał wartości przy tym ograniczał dawkę.

Soft nie jest mocny, jest po prostu normalny na taki setup.

3.6V przy 2tyś

4.15V przy 3tyś

4.36V przy 3.5tyś

4.48V przy 4tyś

Moc max już nie wzrośnie, natomiast zakres niskich a w szczególności średnich obrotów można znacznie poprawić. Pytanie tylko po co ? Żeby pochwalić się kreskami przed kolegami ?

Dodatkowo został aktywowany Launch Control, gdyby kiedyś trzeba było sprawniej wystartować z miejsca :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech będzie,nie jest mocny:wink:.Najważniejsze,że klient zadowolony.Czyli więcej,jak 4.48 ten nastawnik nie zrobi?

To bardzo mało,jak na hdk 240,tam powinno być co najmniej 100mv więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo loguje się na 4tym biegu,bo na 3cim mało które dobrze wstaje.

Moze inaczej, loguje sie na 4ce zeby nie bylo widac ze zle wstaje jak wszystko jest zrobione jak nalezy to bedzie dobrze wstawac i wlasnie logi na 3cim biegu to pokaza :wink:

Jak na delikatny soft,to coś za dużo tych koni wyszło.Przy mocnym byłoby pewnie ze 200,a na 216tkach to niewykonalne.

VW Golf 3 1.9 TDI AFN - 213PS / 434Nm 216ki i na 11ce bylo niewiele mniej wiec widocznie mozna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...