Skocz do zawartości
IGNOROWANY

216 + BRD + fmic + ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaj wysterujesz turbo na 3cim,to na 4tym będzie dużo za dużo.Żeby na 3ce dobrze wstawało,trzeba więcej podlać,albo bardziej wyciągnąć sztangę,co przełoży się na wyższy ob na 4tym biegu,dlatego turbo stroi się na 4ty,albo 5tym biegu.Loguje się też na tych biegach,bo wtedy turbo jest najbardziej obciążone,tak na dole,jak i na górze i dmucha tyle,ile może.

Co do tego wyniku,to jak widzisz pochodzi w czegoś,co hamownię przypomina tylko z nazwy.Wiem na ile potrafi wlać taka pompa,bo jest zrobiona na bazie moich patentów.Tych,które podałem do publicznej informacji,te które chciałem podać.Więc pompa taka z 230tkami wlewa bez trudu na 200 koni,powtarzam,z 230tami,ale nie z 216tkami.

Kiedyś prosiłem Krzyśka,żeby pogonił na mahę,nie pojechał.Ciekawe dlaczego?

Za to odwiedził inną hamownię,na której straty wyniosły 40/4000,podczas,gdy 99.9% tych hamowni rysuje max 25/4000 na tym układzie napędowym.

Odejmij sobie 15 koni od 199,bo tyle zawyżyła tamta hamownia,to mamy 184 konie na 11/216,taki wynik jest realny.Podobną moc miał na tym czymś,czyli dynomecie,okolice 199 koni,tak samo,jak na tej obciążeniówce,która dziwnym trafem rysuje bardzo duże straty na ośce.Więc o czym tu dyskutować?

Miał być pomiar z maha,a był z Dp,która też cuda rysowała.

Jak zobaczę te 200+ z mahy u Staszewskiego,to wtedy się pokłonię.Do tego czasu szkoda komentować wyniki z tego dynometu.

To nie jest hamownia,tylko urządzenie,które ją imituje,podobnie imituje wyniki.

Będziesz miał pomiar z maha,to się odezwij.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Jaj wysterujesz turbo na 3cim,to na 4tym będzie dużo za dużo.Żeby na 3ce dobrze wstawało,trzeba więcej podlać,albo bardziej wyciągnąć sztangę,co przełoży się na wyższy ob na 4tym biegu,dlatego turbo stroi się na 4ty,albo 5tym biegu.Loguje się też na tych biegach,bo wtedy turbo jest najbardziej obciążone,tak na dole,jak i na górze i dmucha tyle,ile może.

Jak zobaczę te 200+ z mahy u Staszewskiego,to wtedy się pokłonię.Do tego czasu szkoda komentować wyniki z tego dynometu.

To nie jest hamownia,tylko urządzenie,które ją imituje,podobnie imituje wyniki.

Będziesz miał pomiar z maha,to się odezwij.

Pozdrawiam.

sagon ty i twoie teorie:facepalm:

gowno wiesz i gowno wypisujesz :grin:

i jeszcze jedno wykresu z mahy nie zobaczysz bo dla twojego wydzimisi nie bede wydawal 250 zl :naughty:

ale mam dla ciebie propozycje pokryjesz polowe ja droga i wszyscy beda hepi

robercik co ty na to:naughty:

Opublikowano
Jaj wysterujesz turbo na 3cim,to na 4tym będzie dużo za dużo.Żeby na 3ce dobrze wstawało,trzeba więcej podlać,albo bardziej wyciągnąć sztangę,co przełoży się na wyższy ob na 4tym biegu,dlatego turbo stroi się na 4ty,albo 5tym biegu.Loguje się też na tych biegach,bo wtedy turbo jest najbardziej obciążone,tak na dole,jak i na górze i dmucha tyle,ile może.

Jak zobaczę te 200+ z mahy u Staszewskiego,to wtedy się pokłonię.Do tego czasu szkoda komentować wyniki z tego dynometu.

To nie jest hamownia,tylko urządzenie,które ją imituje,podobnie imituje wyniki.

Będziesz miał pomiar z maha,to się odezwij.

Pozdrawiam.

sagon ty i twoie teorie:facepalm:

gowno wiesz i gowno wypisujesz :grin:

i jeszcze jedno wykresu z mahy nie zobaczysz bo dla twojego wydzimisi nie bede wydawal 250 zl :naughty:

ale mam dla ciebie propozycje pokryjesz polowe ja droga i wszyscy beda hepi

robercik co ty na to:naughty:

Robert, a gdzie jest Twoj wykres z maha na 2../4.. :naughty:

Opublikowano

Postaram się też niebawem pokazać wykres podobnego setupu do Krzyska tyle ze w Octavi 1u:)

Opublikowano
Jaj wysterujesz turbo na 3cim,to na 4tym będzie dużo za dużo.Żeby na 3ce dobrze wstawało,trzeba więcej podlać,albo bardziej wyciągnąć sztangę,co przełoży się na wyższy ob na 4tym biegu,dlatego turbo stroi się na 4ty,albo 5tym biegu.Loguje się też na tych biegach,bo wtedy turbo jest najbardziej obciążone,tak na dole,jak i na górze i dmucha tyle,ile może.

Co do tego wyniku,to jak widzisz pochodzi w czegoś,co hamownię przypomina tylko z nazwy.Wiem na ile potrafi wlać taka pompa,bo jest zrobiona na bazie moich patentów.Tych,które podałem do publicznej informacji,te które chciałem podać.Więc pompa taka z 230tkami wlewa bez trudu na 200 koni,powtarzam,z 230tami,ale nie z 216tkami.

Kiedyś prosiłem Krzyśka,żeby pogonił na mahę,nie pojechał.Ciekawe dlaczego?

Za to odwiedził inną hamownię,na której straty wyniosły 40/4000,podczas,gdy 99.9% tych hamowni rysuje max 25/4000 na tym układzie napędowym.

Odejmij sobie 15 koni od 199,bo tyle zawyżyła tamta hamownia,to mamy 184 konie na 11/216,taki wynik jest realny.Podobną moc miał na tym czymś,czyli dynomecie,okolice 199 koni,tak samo,jak na tej obciążeniówce,która dziwnym trafem rysuje bardzo duże straty na ośce.Więc o czym tu dyskutować?

Miał być pomiar z maha,a był z Dp,która też cuda rysowała.

Jak zobaczę te 200+ z mahy u Staszewskiego,to wtedy się pokłonię.Do tego czasu szkoda komentować wyniki z tego dynometu.

To nie jest hamownia,tylko urządzenie,które ją imituje,podobnie imituje wyniki.

Będziesz miał pomiar z maha,to się odezwij.

Pozdrawiam.

twoje patenty :facepalm: buhahaha macie patenty w kielcach.dalej malujecie samochody odkurzaczami? wynik z dynometu z ruguły się potwierdza na maha u mnie róznica wyszła 6PS czyli dlamnie nieistotna.
Opublikowano

Krzysiu,nie będę tutaj cytował wszystkich Twoich pytań,jakimi mnie zasypywałeś chcąc zbudować dobrą pompę,podobnie było o wtryskach.Więc jeżeli nic nie wiem,to po coś akurat do mnie uderzał z tymi wszystkimi pytaniami?

Mogłem Cię totalnie olać,ale nie jetem tego typu osobnikiem.Podoba mi się Twój zapał,dlatego postanowiłem Ci pomóc i tyle.Wynik jak dla mnie jest śmieszny,ale cuda się ponoć zdarzają.

Buszmak7,poszperaj w necie,to się dowiesz,kto jaki 1wszy opisał wszystkim,jak i na bazie czego zbudować dobrą,mocną pompę za niedużą kasę:wink:

Baa,możesz nawet zapytać oto samego Krzysztofa,bo jego obecna pompa jest zrobiona na fundamencie moich mozolnych testów i doświadczeń,moich,nie Twoich kolego.

Zapytaj go,kto wszystkim,także i jemu zaproponował wrzutę nastawnika hdk248?Kto podsunął paten z nurnikami z ahh w celu zmniejszenia dymu.Zapytaj,co chociażby ten nastawnik zmienił w jego mocy?

Obecnie wszyscy jadą na tych modach.Czyż to nie piękne?

Nie żebym się czymś chwalił,ale komu,jak komu,ale mnie zarzucać brak wiedzy,to świętokradztwo.

Ale,żeby nie było tak słodko,to powiem,że takie pompy jak jego są niczym w porównaniu z tym,co można z nich jeszcze wycisnąć:banan:.

Ja w przeciwieństwie do Ciebie coś tam sam wymodziłem,dzieląc się wiedzą z innymi.Ty potrafiłbyś tylko wybulić ponad klocka za złom w korpusie o numerze 0 460 414 987,jarać się tym,że masz pod machą ori 11tkę i wypisywać durnoty,jako jeden z wielu wybitnych znawców.

Ja się nie mogę doczekać tego wykresu z maha.Już jeden z DP był,zawyżony o 15 koni.Nie dość,że służyłem pomocą,choć nie musiałem,to jeszcze mam Ci dorzucać do pomiaru?

Sam powinieneś wybulić kasę i rozwiać wszelkie wątpliwości.Miała być maha,choć drogo,sam tak pisałeś.To dlaczego nie byłeś na maha?

Dopóki nie będzie pomiaru na maha,dla mnie to auto nie ma więcej,jak 190 koni,zakładając,że tam są faktycznie 216tki.

A od czasu,jak spalił mi się odkurzacz,auta malujemy rzucając lakier kielnią:grin:.Jako pierwsi w Kielcach zrobiliśmy coś,co obecnie powiela cały kraj,więc trochę szacunku mistrzuniu.

Czytałeś o wyniku fiodora na 11tce mojego patentu,260tkach i gtb22?Jak nie,to sobie poczytaj... na forum ibizy.Trochę się dokształcisz i może nabierzesz szacunku znawco nad znawcami.

Zrób sam jakiegoś moda,który da odczuwalne przyrosty mocy,tanim kosztem,to pogadamy.

Mój wykres z maha na 2../4.. na lajtowych nastawach(4.2v max) wisi oprawiony w rameczkę nad łóżeczkiem.

Opublikowano

sagon nie rozpedzaj sie z moja pompa nie masz nic wspolnego:grin:

---------- Post dopisany 24-10-2013 at 10:30 ---------- Poprzedni post napisany 23-10-2013 at 22:22 ----------

http://imageshack.us/a/img841/4186/dsc02734u.jpg

---------- Post dopisany at 10:33 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ----------

cala miechanike robilem sam wiec:

od podstaw zrobiona glowica, spasowanie kanalow i powiększone do wymiarowa uszczelki

Wtryski 260ki

pompa 10ka z tlokorozdzielacz z reno 11mm

turbina GTB2260VK na kolektorze rurowym typu ,,baran''

DP 3'' reszta 2,5 na jednym tłumiku

walek z SDI

kolektor ssacy BLS

Fmic rurki fi 50mm intercooler 550x180x65

map sensor 3 bar

sprzeglo Valeo na okładzinach kevlarowych. Powierchnie dokładnie spasowane..

To dopiero początek moc będzie po trochu rosla mam jeszcze sporo patentow które zamirzam przetestować..

Wiec można zrobić za nie wielka kase trochę mocy

a wiec tak to ten wynik na twoim patencie w pompie u fiodora

tylko oczy przecieram ze zdziwienia ty wielki wyznawca jednej i slusznej mahy:naughty: dajesz jako przyklad wynik z hamowni inercyjnej:whistling:

ja juz nic z tego nie rozumiem:shock3:

Opublikowano

krzysiek1606 pokaż loga obojętnie jakiego na 4 biegu żeby tylko obr i czas był, tylko nie robionego z górki a na prostej drodze, symbol skrzyni lub przełożenie i rozmiar kół, chyba to 250zł cię nie będzie kosztować a dla mnie będzie bardziej wiarygodne niż ten wynik z hamowni na któym przełożenie nie jest ani pod 3 ani pod 4 bieg, to nie jest normalne, waga była ważona na wadze czy na oko tak wpisana bez uwzględnienia wagi paliwa i innych szczegółów, ciśnienie atm co za amator bierze z loga, najbliższa w okolicy profesjonalna stacja meteo to jest chwila klikania w necie by to sprawdzić, wilgotność itp. pewnie w ogóle się nie zgadzasz z tym co napisałem, i dobrze ale te trzy parametry piszą czarno na białym...nie było auto zważone na komputerowej wadze o dokładnością 10kg to ten pomiar można zwinąć i wsadzić sobie w buty by być wyższym:) i jeszcze jedno pytanie jadąc na trójce jak dodasz gazu do dechy zawsze tracisz trakcje? pochwale się że mój seryjny afn na samym czipie tracił na kołach 16/55/205 conti2, albo po wymianie gratów miał 320Nm przy 1400obr, jedno i drugie nie jest niczym nie wykonalnym, inne zdanie mam na temat twojego wykresu ale może dlatego że go nie sprawdziłem osobiście

Opublikowano
krzysiek1606 pokaż loga obojętnie jakiego na 4 biegu żeby tylko obr i czas był, tylko nie robionego z górki a na prostej drodze, symbol skrzyni lub przełożenie i rozmiar kół, chyba to 250zł cię nie będzie kosztować a dla mnie będzie bardziej wiarygodne niż ten wynik z hamowni na któym przełożenie nie jest ani pod 3 ani pod 4 bieg, to nie jest normalne, waga była ważona na wadze czy na oko tak wpisana bez uwzględnienia wagi paliwa i innych szczegółów, ciśnienie atm co za amator bierze z loga, najbliższa w okolicy profesjonalna stacja meteo to jest chwila klikania w necie by to sprawdzić, wilgotność itp. pewnie w ogóle się nie zgadzasz z tym co napisałem, i dobrze ale te trzy parametry piszą czarno na białym...nie było auto zważone na komputerowej wadze o dokładnością 10kg to ten pomiar można zwinąć i wsadzić sobie w buty by być wyższym:) i jeszcze jedno pytanie jadąc na trójce jak dodasz gazu do dechy zawsze tracisz trakcje? pochwale się że mój seryjny afn na samym czipie tracił na kołach 16/55/205 conti2, albo po wymianie gratów miał 320Nm przy 1400obr, jedno i drugie nie jest niczym nie wykonalnym, inne zdanie mam na temat twojego wykresu ale może dlatego że go nie sprawdziłem osobiście

na wiekszosc pytan moze maciek ci odpowie a moze nie

rozmiar opon to 195/60/15

a golf byl warzony na wadze :facepalm:

po niedzieli bedzie pomiar na maha i wszysko sie wyjasni:hi:

Opublikowano

Piszesz,że nie mam nic wspólnego z Twoją pompą,to na bazie czyich rozwiązań ją zbudowałeś.Rozumiem,że nie śledziłeś z uporem maniaka tematu na forum passata i sam do wszystkiego doszedłeś.Te wszystkie pytania kierowane do mnie oto jak przerobić pompę były czystą fikcją.

Te odnośnie wtrysków też,tak

Cytuję jedno z Twoich pytań

"czesc mam koncowki i po niedzieli jade do nadarzyna i mam pytanie co do cisnien

220/350 bedzie dobrze i co da drugie powyrzej 300?

Zasypywałeś mnie takimi pytaniami,a uważasz się za takiego wielkiego znawcę.Teraz wstydzisz się do tego przyznać?

Tutaj kolejny cytat

"wtryski juz odebralem sa na koncowkach firada 270

cisnienia 220/350

gtb22 jest w trakcie przerobki

zostalo jeszcze w glowicy kanaly poszerzyc i mozna potwora zamontowac

dzieki za rady i pomoc"

Nie ma za co kolego.

Co do wyniku fiodora,to zapodaj tej ostatni na 235/467 na 4.2v na pompie mojego patentu,a to nie koniec modów w pompie.Wleje ona obecnie około 130cm,z można z niej wycisnąć nawet 180cm,więc ... .Jak widzę potrafisz pisać to,co tylko Tobie jest na ronię,nieładnie.

Wiesz,zapodam sam ten wynik fiodora na 235/467.To jest wynik z ostatniego pomiaru ibi Fiodora na hybrydowej pompie mojego patentu,jak pisałem na napięciu 4.2v.

ibi fiodora 4.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

Pokaż mi podobny wynik na 11/260,nawet z tego cuda od Spankyego,czekam z utęsknieniem.Twojego na 270tkach nie biorę pod uwagę,bo na bank będzie rekord świata w vp/pd.

Skoro na 216tkach robisz prawie 220 koni,to te 50 przyrostu na 270tkach być musi.Skoro zwykły śmiertelnik robi na 11/216 +- 185,Ty masz 30 koni więcej,to jak na 11/260 robią +-220,to 250 zrobisz na seryjnym sofcie z afn-a.

Wynik Fiodora z inercji,więc trzeba z 15 niuta zdjąć.Co do mocy,to bryndza totalna,nijak się to do Twojego wyniku na 216tkach.

Ale,poczekajmy aż zapodasz 270tki,jak znam Twój silnik/pompę własnego patentu,to 300 musi pęknąć,inaczej nawet się z wykresem z tej mega hamowni nie wychylaj.

Ciekawy jestem tego pomiaru z mahy.Będzie to jak rozumiem na 11/270/gtb22?

Opublikowano

sagon

z metoryczna rozmowa ogtb22i 270 przejdzmy do mojego tematu

:decayed:

Opublikowano

Krzysiu,nie zamierzam się wdawać z merytoryczne dyskusje z takim fachowcem,jak Ty.Cóż ja mogę wiedzieć o modzeniu silników vp:smutas:.

To forum nadziane jest fachowcami,jak dobra kasza skwarkami.

Jedno o co bym Cię prosił,to o próbę szczerego odnoszenia się do pewnych faktów.To żadna ujma,czy wstyd pytać,zdobywać wiedzę.Nie ma się czego wstydzić.Nawet ktoś taki,jak Ty ma prawo czegoś nie wiedzieć.

Ja też alfą i omegą nie jestem,ale jak widzisz chętnie służę wszelką pomocą i radą... i co mnie w zamian spotyka?

Życzę co najmniej 250 koni na maha,bo na dynomecie będzie ze 300 na miękko.

Fiodor zrobił powiedzmy dobre 230 koni na niepełnej modyfikacji pompy,po pełnym modzie idzie z niej wydusić dużo więcej paliwa,możesz mi w tej materii całkowicie zaufać,bo wiem o czym bredzę.

Powodzenia.

Opublikowano

Oj sagon, sagon szkoda ze za Twoimi wypocinami na forum nie ida rowniesz czyny. Przyajmniej 3 auta z forum zostaly przez Krzyska uzdrowione po modach u "konkretniejszych" tunerow i odjechali z bananem na twarzy, a Ty dalej swoje: 4,25v i straty na kolach na dyno. Chyba bardziej Cie to jara niz Twoj wirtualny projekt...

Opublikowano
Krzysiu,nie będę tutaj cytował wszystkich Twoich pytań,jakimi mnie zasypywałeś chcąc zbudować dobrą pompę,podobnie było o wtryskach.Więc jeżeli nic nie wiem,to po coś akurat do mnie uderzał z tymi wszystkimi pytaniami?

Mogłem Cię totalnie olać,ale nie jetem tego typu osobnikiem.Podoba mi się Twój zapał,dlatego postanowiłem Ci pomóc i tyle.Wynik jak dla mnie jest śmieszny,ale cuda się ponoć zdarzają.

Buszmak7,poszperaj w necie,to się dowiesz,kto jaki 1wszy opisał wszystkim,jak i na bazie czego zbudować dobrą,mocną pompę za niedużą kasę:wink:

Baa,możesz nawet zapytać oto samego Krzysztofa,bo jego obecna pompa jest zrobiona na fundamencie moich mozolnych testów i doświadczeń,moich,nie Twoich kolego.

Zapytaj go,kto wszystkim,także i jemu zaproponował wrzutę nastawnika hdk248?Kto podsunął paten z nurnikami z ahh w celu zmniejszenia dymu.Zapytaj,co chociażby ten nastawnik zmienił w jego mocy?

Obecnie wszyscy jadą na tych modach.Czyż to nie piękne?

Nie żebym się czymś chwalił,ale komu,jak komu,ale mnie zarzucać brak wiedzy,to świętokradztwo.

Ale,żeby nie było tak słodko,to powiem,że takie pompy jak jego są niczym w porównaniu z tym,co można z nich jeszcze wycisnąć:banan:.

Ja w przeciwieństwie do Ciebie coś tam sam wymodziłem,dzieląc się wiedzą z innymi.Ty potrafiłbyś tylko wybulić ponad klocka za złom w korpusie o numerze 0 460 414 987,jarać się tym,że masz pod machą ori 11tkę i wypisywać durnoty,jako jeden z wielu wybitnych znawców.

Ja się nie mogę doczekać tego wykresu z maha.Już jeden z DP był,zawyżony o 15 koni.Nie dość,że służyłem pomocą,choć nie musiałem,to jeszcze mam Ci dorzucać do pomiaru?

Sam powinieneś wybulić kasę i rozwiać wszelkie wątpliwości.Miała być maha,choć drogo,sam tak pisałeś.To dlaczego nie byłeś na maha?

Dopóki nie będzie pomiaru na maha,dla mnie to auto nie ma więcej,jak 190 koni,zakładając,że tam są faktycznie 216tki.

A od czasu,jak spalił mi się odkurzacz,auta malujemy rzucając lakier kielnią:grin:.Jako pierwsi w Kielcach zrobiliśmy coś,co obecnie powiela cały kraj,więc trochę szacunku mistrzuniu.

Czytałeś o wyniku fiodora na 11tce mojego patentu,260tkach i gtb22?Jak nie,to sobie poczytaj... na forum ibizy.Trochę się dokształcisz i może nabierzesz szacunku znawco nad znawcami.

Zrób sam jakiegoś moda,który da odczuwalne przyrosty mocy,tanim kosztem,to pogadamy.

Mój wykres z maha na 2../4.. na lajtowych nastawach(4.2v max) wisi oprawiony w rameczkę nad łóżeczkiem.

chłopie kiedy ty spoważniejesz zakładam że nigdy,wychodzi na to że dzisiejszy chiptuning by blado wyglądał gdy by nie znawcy z kielc nie wyłączając ciebie :doh: popatrz jakie auta jeżdżą po ulicy i powstaje nowych projektów zostaw te archaiczne pompy w spokoju pokaż np: takie coś przynajmniej na PD Rekord Polski na pompkach 073BA i GTB2260VK na ON :-) Sajgon stoisz w miejscu ze swoimi archaicznymi pompami i klepiesz jak mantre w kółko jedno i to samo.to prawda że objechała cię leon 1.9tdi arl po wirusie,od kilku osób to słyszałem :grin: modyfikuj pompy nadal oprawiaj wyniki z maha w ramki wieszaj nad łóżkiem chwal się dokonaniami nad pompami i dzięki temu jesteś 100lat za murzynami :kwasny:
Opublikowano

Buszmak7,gdybym miał na głowie tylko to,co Ty,czyli auto i panienki,to latałbym dzisiaj nowym modelem audi A6.Niestety mając w głowie i na głowie nieco więcej,jak Ty(rodzina) nie mogę sobie w obecnej chwili pozwolić na zakup nowszego auta,a to z racji tego,że buduję dom.Kochaniutki,w tym roku utopiłem już w tym projekcie ponad 130 000 zeta,a wtopię jeszcze kilkadziesiąt tysiaków.

Jesteś sobie w stanie wyobrazić,ile mógłbym za tę kasę kupić wypasionych fur z najmocniejszymi silnikami?

Dodam tylko,że całą kasę wyłożyłem z kieszeni,nie brałem nawet grosza pożyczki.Nie inwestowałem w nowsze,lepsze auto,bo do niczego mi takie nie potrzebne,miałem ważniejszą inwestycję na głowie.Gdyby nie to,mógłbym sobie takie cacko za gotówę zaj...ać,że oczka by Ci z orbit wyskoczyły i potoczyły się hen daleko.

Kiedy OBJECHAŁA mnie arl po sofcie:facepalm:?

I od kogo To słyszałeś?Takie arl po sofcie nawet nie ma po co wyjeżdżać,robiłem tot,jak miałem nędzne 185/370 na 1.46 bara.Nie dość,że alerel po sofcie ma niższą moc,to na dodatek większą wagę.

Pewnie mamusia przed snem Ci takie bajeczki opowiada,na spółę z tatusiem.

Daron jest kawalerem,na na głowie tylko samochód,więc całą kasę ładuje w ten projekt,na dodatek mieszka z rodzicami.Ja jestem na nieco innym etapie życia.Trzeba utrzymać rodzinę i dokończyć projekt życia.Dla mnie auto,to już nie obiekt kultu i nie powód do trzepania gruchy z dumy.Wyrosłem z tego.

Zrób sondę na tym forum i zapytaj ilu młodych kawalerów mieszkających z mamusiami,czyli takimi,którzy nie mają na głowie kompletnie nic,gania vp-kami,kawalerów,którzy mają na głowie tylko auto i du...y.

Modzę po troszku starego kibla vp,bo dla mnie te jednostki są nie do zaje...nia.Proste konstrukcje, tanie w ekspolatacji,w naprawie i potwornie odporne na przebiegi.Modzę starego kibla,żeby taki arl po sofcie zrozumiał,że mimo tego,iż jest młodszy,musi poczuć respekt.

Rekordów mocy bić nie muszę,choć mógłbym,jednak do szczęścia nie brakuje mi poklasku Tobie podobnych znawców tematyki.Czerpię je z innych źródeł,takich o jakich Ty jeszcze nawet nie myślisz.

Rozumiem,że poczułeś się urażony,sam gó...o zrobić potrafisz,jedyne co,to pewnie zaprowadzić auto do firmy i trzepać gruszkę przez kilka tygodni upajając się wynikiem uzyskanym u Rogala.Ja tam wolę coś zrobić sam,we własnym zakresie,własnymi ręcami i siłami,mając z tego mega satysfakcję.

Zobaczymy,za 5 lat,ile zostanie z takiego mocnego pd,a ile z mojego kibla.Zacznij odliczać czas.Ja ganiam tym afnem już 12 lat i będę spokojnie ganiał drugie tyle.Kupiłem go jak miał 4 lata,niecałe 80kkm przelotu,płacą za niego prawie 30 000 zeta w roku pańskim 2001.

Pamiętasz stare kible 1.6d,1.9d,po dziś dzień to lata z milionowymi przebiegami i latać będzie nadal,kolego.Spójrz na to może z tej strony.Nie wszyscy lecą na szpan,niektórzy patrzą na drugą stronę medalu.

Zobaczymy,ile lat pożyją te wszystkie mega mocne pd-ki.Dla mnie ważna jest niezawodność silnika,prostota konstrukcyjna i pierońska odporność na upływające lata.Leją i jadę:wink:.

Zesra się pompa,robię z kilka godzin drugą,wtryski robię w jeden dzień itp,itd.Pasek wymieniam w kilka godzin,wałek z niecałą godzinę.

Zrób to sam w takim mega mocnym pd-ku w tym samym czasie,powtarzam zrób to sam:grin:.

Potrafię nawet olej wymienić,podczas gdy Ty pewnie gonisz z tym do mechaniora,bo pojęcia pewnie nie masz.

Proste toto i bardzo dobre .... te stare vp'ki:banan:

Dla Ciebie z pewnością liczą się inne priorytety,ale musisz wiedzieć,że ja też nieco innymi się w życiu kieruję.Gdyby nie projekt hause,miałbym czym zadziwić.

Ale zadziwiam innych innym projektem.

Pozdrówko.

Opublikowano

Nie Ty jeden budujesz dom. Moj projekt hause kosztowal 350 000 zeta i nie mazgaje sie z tego powodu. I nie Ty jeden masz rodzine i na nia sam pracujesz. W poniedzialek bedzie wykres z MAHA na 216kach Bosch i mam nadzieje ze bedziesz fair i nie bedziesz negowal mojego wyniku ponad 200km na 216kach po innych forach.

Pozdrawiam Krzysztof

Opublikowano

Sajgon nie pisz więcej jak 5 linijek bo wywodów nie czytam,nikt ci nie nakazuje kupna nowszej fury,chodzi tylko o to że nie dysponujesz żadnymi nowszymi projektami.czytaj ze zrozumieniem,budujesz dom ale fajnie :facepalm: cyt."Ale zadziwiam innych innym projektem" :polew: toć cały czas to robisz na tym forum,oprawiaj dalej swoje wyniki w ramki i upajaj się się jego widokiem.

Krzysiek zamieszcza swój projekt a ty wyskakujejesz jak filip z konopi że to jednak twoje patenty są zastosowane,krzysiek zaprzecza ale TY wiesz lepiej :polew:

Opublikowano
Postaram się też niebawem pokazać wykres podobnego setupu do Krzyska tyle ze w Octavi 1u:)

masz juz ten wykres?

Opublikowano
Postaram się też niebawem pokazać wykres podobnego setupu do Krzyska tyle ze w Octavi 1u:)

masz juz ten wykres?

Jeszcze chwila bo to auto kolegi a on zawsze ma mało czasu żeby pojechać na dyno...

Opublikowano

Buszmak,takiemu jak Ty trzeba wszystko rozpisać na czynniki 1wsze,bo inaczej tego nie zrozumiesz.Myślisz kochany innymi kategoriami i nigdy nie znajdziemy cienkiej nici porozumienia.Mam vp i tego się 3mam.Mam w życiu inne priorytety i takie auto,jakie mi potrzebne ...by objechać Twoje.

Dysponuję takim projektem,jaki mnie,jako osobie odpowiada.Są na szczęście tacy,którzy mogą Ci zaimponować swoimi projektami,z których jak pewnie znam życie żadnego nie powielisz.

Feel spiewał tak "Pokaż na co Cię stać... ,ja dodam "później możesz w tematach sr**".To pochwal się swoimi dokonaniami,odkryłeś nową metodę tuningu,tanią i sprawdzoną?

Mnie rybcie Twoje zdanie na tematy związane z wyszukiwaniem nowych tanich rozwiązań,sam g..o potrafisz,to się rzucasz,bo jak inaczej masz się bronić.Pokazują swój mega projekt:polew:.

Jak masz problem z czytaniem,to poproś tatusia,bądź mamusię,przeczytają Ci to przed snem,po karmieniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...