siemian Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 środki są srebrne bo żeby wnęki okleić to dużo więcej foli trzeba
srb38vx Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 środki są srebrne bo żeby wnęki okleić to dużo więcej foli trzeba Jak zawsze na łatwizna poszoł
Fr0styyy. Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Ile kosztowało oklejenie całej fury:naughty:?
Dev Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 aaaa tam jakieś nedzne grosze.... :grin: Siemian nie baw sie w drobne, bierz od razu A7....
Fr0styyy. Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 aaaa tam jakieś nedzne grosze.... :grin:Siemian nie baw sie w drobne, bierz od razu A7.... Pfff, i co bym tam rezał?
siemian Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 Siemian nie lepiej 2.0 tfsi Q ?? to były dwa silniki które brałem pod uwage. 2.0 tfsi vs 3.0 tdi. Konsultowałem się z paroma osobami i potwierdzili to co mi się wydawało. Za TDIkiem w moim przypadku przemawia to że ja normalnie nie jeżdze a mimo wszystko TFSI ma dużo szerszy wachlarz spalania. Jak przy średnio dynamicznej i dynamicznej jezdzie TFSI i 3.0 TDI będą palić powiedzmy mniej więcej tyle samo, o tyle przy mega dynamicznej jezdzie ta róznica w spalaniu będzie robić się dużo większa na korzyść TDIka. Poza tym nie wiem czemu ale jakoś dzwięk TFSI mi nie podchodzi :decayed: wiem że to ostatnia rzecz na którą się patrzy ale jednak
KERCZI Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Tylko też przy Twojej jeździe koszty serwisu tdi będą znacznie wyższe. A tfsi kupisz z mniejszym przebiegiem i lepiej utrzymane, nie wspomnę juŻ O AKCYZIE i o tym że 2.0 jest lżejsze...
siemian Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 co do serwisu to nie do końca się zgodze. Wszystko zależy jak się trafi i taka jest prawda. Jedze BLB teoretycznie mocno usterkowym dieslem a przez 4 lata nie miałem zbytnio problemow z silnikiem... A po drugie to Kerczi tfsi by mi dużo więcej palił. Co do przegiebu to napewno 3.0 tdi bedzie mialo wiekszy przelot... nie no nad silnikiem myslaem z 2 tygodnie temu i definitywnie postawiłem na 3.0 tdi więc mnie nie przekonasz brałem wszystkie za i przeciw... Najchętniej bym kupił autko krajowe bo nie chce mi się jezdzć za autem... no i włąnie ta akcyza
dziadek Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Siemian nie lepiej 2.0 tfsi Q ?? Poza tym nie wiem czemu ale jakoś dzwięk TFSI mi nie podchodzi :decayed: wiem że to ostatnia rzecz na którą się patrzy ale jednak i tu trzeba się zgodzić - benzynowe 4 gary w audi brzmią jak odkurzacz a dźwięk to bardzo ważna sprawa
jedrekx Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Tylko też przy Twojej jeździe koszty serwisu tdi będą znacznie wyższe. A tfsi kupisz z mniejszym przebiegiem i lepiej utrzymane, nie wspomnę juŻ O AKCYZIE i o tym że 2.0 jest lżejsze... Karolu, tylko przy legendarnym stylu jazdy Siemiana 2.0 TFSI będzie mu wciągało gigantyczne ilości oleju.. a doskonale wiemy, że aby temu zaradzić trzeba wydać naście tys PLN. (do rocznika 2011 oczywiście)
Trzastek Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Siemian nie lepiej 2.0 tfsi Q ?? Poza tym nie wiem czemu ale jakoś dzwięk TFSI mi nie podchodzi :decayed: wiem że to ostatnia rzecz na którą się patrzy ale jednak i tu trzeba się zgodzić - benzynowe 4 gary w audi brzmią jak odkurzacz a dźwięk to bardzo ważna sprawa To akurat prawda
KmK Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Siemian nie lepiej 2.0 tfsi Q ?? to były dwa silniki które brałem pod uwage. 2.0 tfsi vs 3.0 tdi. Konsultowałem się z paroma osobami i potwierdzili to co mi się wydawało. Za TDIkiem w moim przypadku przemawia to że ja normalnie nie jeżdze a mimo wszystko TFSI ma dużo szerszy wachlarz spalania. Jak przy średnio dynamicznej i dynamicznej jezdzie TFSI i 3.0 TDI będą palić powiedzmy mniej więcej tyle samo, o tyle przy mega dynamicznej jezdzie ta róznica w spalaniu będzie robić się dużo większa na korzyść TDIka. Poza tym nie wiem czemu ale jakoś dzwięk TFSI mi nie podchodzi :decayed: wiem że to ostatnia rzecz na którą się patrzy ale jednak Generalnie trudno się z Tobą nie zgodzić Na mój gust audi to irracjonalny wybór dla Ciebie, właśnie dlatego, że jak sam piszesz, mocniej eksploatujesz samochód:decayed: Zmieniasz, to zmień na coś pancernego, kup evo i ciesz się jazdą, a lans i premium zostaw na czas późniejszy. Nie będzie tanio w eksploatacji, ale jeżdząc grubo audi, bierzesz pod uwagę większe spalanie, zniszczenia jakim auto ulega chcąc nie chcąc, no i zmęczenie auta, które są ściśle powiązane z taką jazdą, więc szukanie oszczędności w spalaniu nieco mnie dziwi:wink: Taniej by było jakbyś regularnie pojeździł po ułężu, poznaniu czy kielcach, bo koszt opon hebli i paliwa byłby znacząco niższy od reanimacji a4 po codziennej niewyżytej jeździe po drogach publicznych:wink:
siemian Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 kurcze ostatnio zaczeły mi troche bić tarcze... dziwne... przecież są pływające... Pooglądałem je i mają jakieś dziwne przebarwienia, nie wiem czy to normalne... tzn. nie same przebarwienia mnie martwią ale to że są jakieś takie nieregularne... nie wiem czy tak ma być... poza tym zastanawia mnie co ile trzeba czyścić dziury w tarczach bo u mnie po paru tygodniach są praktycznie zapchane... Jeszcze martwi mnie jedna sprawa dzisiaj pooglądałem dokładnie tarcze i zauważyłem jakby małe pęknięcia przy nawierceniach... czy z tym może się coś stać i czemu to tak jest? (devastation może Ty pomożesz??)
P-U-M-A Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Rzeczywiście mają takie przebarwienia dziwne. Dev pewnie będzie wiedział co z nimi
siemian Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 znowu katowałeś poprostu się spieszyłem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się