Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 Blb] Siemianowe Audi. Black Mat Project. Nowy Silnik ;-P


siemian

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pierwsze wrażenia naprawde pozytywne. Lekko jeszcze szarpie przy delikatnym ruszaniu ale przypuszczam że to kwestia dotarcia sprzęgła (i tak jest o niebo lepiej niż było). Dużo mniej telepie autem na postoju.

póki co jestem bardzo zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze wrażenia naprawde pozytywne. Lekko jeszcze szarpie przy delikatnym ruszaniu ale przypuszczam że to kwestia dotarcia sprzęgła (i tak jest o niebo lepiej niż było). Dużo mniej telepie autem na postoju.

póki co jestem bardzo zadowolony

eee tam, zwyczajnie nie przyzwyczajony jesteś do delikatnego ruszania :tongue4: :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze wrażenia naprawde pozytywne. Lekko jeszcze szarpie przy delikatnym ruszaniu ale przypuszczam że to kwestia dotarcia sprzęgła (i tak jest o niebo lepiej niż było). Dużo mniej telepie autem na postoju.

póki co jestem bardzo zadowolony

Wlasine sprzeglo niedotarte chodzi jak maselko... pozniej jest gorzej. Dlatego wazne jest zeby idealnie dotrzec [nie katowac].

Szarpanie raczej Ci zostaine :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze wrażenia naprawde pozytywne. Lekko jeszcze szarpie przy delikatnym ruszaniu ale przypuszczam że to kwestia dotarcia sprzęgła (i tak jest o niebo lepiej niż było). Dużo mniej telepie autem na postoju.

póki co jestem bardzo zadowolony

Wlasine sprzeglo niedotarte chodzi jak maselko... pozniej jest gorzej. Dlatego wazne jest zeby idealnie dotrzec [nie katowac].

Szarpanie raczej Ci zostaine :gwizdanie:

Zobaczymy. Bardzo rzadko tak ruszałem a teraz własnie wiem że musze się pilnować i dotrzeć sprzęgło. I tak jest miodzio w porównianiu z tym co było. Coprawda troche za głośno wydech chodzić zaczął i chyba chłopcy coś źle dokecili (rozkręcali wydech żeby ściągnąć skrzynie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech wkłada tego kita Valeło, zobaczymy czy potwierdzi Twoje słowa czy zgodzi się z Valeło

ale sie tego uczepiles........... ja mam cale sprzeglo seryjne ( czyli LuK )

zamiast dumasy dorobilem sobie kolo jednomasowe , ale wszystko jest odwzorowane na serynych wymiarach.

Nawet kol jest prawie wierna kopia tylko ma jedna mase zamast dwoch.

Z tego co wiem to Valeo to zupelnie inna konstrukcja zreszta kultura pracy zalez tye odinnych rzeczy np stanu ukladu paliwowego.

Paweł źle mnie zrozumiałeś, nie neguję tego co Ty napisałeś odnośnie poprawy zmiany biegów i tłumienia wibracji , tylko jestem żywo zainteresowany jak będzie w przypadku tego kita z Valeo (oni twierdzą, że to się pogorszy :confused4: ), też byłbym zainteresowany takim zestawem, także czekam na wszystkie za i przeciw od Siemiana i mam nadzieję, że będą same za :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojezdziłem teraz jeszcze z 10 minut i jest naprawe przyjemnie. Nie pamiętam już jak jest na dobrym dwumasie ale wydaje mi się że absolutnie nie pogorszyła się jakość zmiany biegów. Pojezdze pare dni to powiem jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coprawda troche za głośno wydech chodzić zaczął i chyba chłopcy coś źle dokecili (rozkręcali wydech żeby ściągnąć skrzynie)

jezeli chodzi ci i taki basowy pomruk przy niskich obrotach (1200 ,1300) to tez to mam i wynika to wlasnie z tego ze teraz wszystko miedzy silnikiem a skrzynia jest na "sztywno" i przenosi taki may rezonans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie. Bardziej chodzi mi o odgłos przy 3000-4000 tys obrotów przy wdepniętciu gazu do podłogi.

obiecałeś, że będziesz je ładnie docierał a nie gaz do podłogi :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie. Bardziej chodzi mi o odgłos przy 3000-4000 tys obrotów przy wdepniętciu gazu do podłogi.

obiecałeś, że będziesz je ładnie docierał a nie gaz do podłogi :gwizdanie:

raz depnąłem na 6 biegu gaz do podłogi przy 3000 obr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprzęgło się dociera? :polew:

jestem w szoku, wymieniłem parę dni temu i muszę się przyznać że dość już szalałem :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i autko pięknie hula z nowym sprzęgiełkiem. Tylko mam mały kłopot bo zrobiło się jakoś głośno w środku przy deptaniu przy 3000-4300obr. Taki basowy pomruk. Dzisiaj sprawdzaliśmy wydech i wygląda że jest wszystko ok. Może plecionka zaczeła popuszczać ale póki co napewno nie bede jej wymieniał.

Ogólnie nawet przy odpalaniu jest inny dzwięk. Taki "głuchy".

Poza tym jestem mega zadowolony bo metaliczne chrobotanie które miałem prawie od zawsze i myślałem że bierze się z wałków wyrównujących brało się od dwumasa. Teraz silnik na postoju działa dużo ciszej i wreszcie słychać silnik a nie odgłosy przypominające tarcie metal-metal... No i przestało tak telepać budą :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko dziwne bo po zmianie sprzęgła zaczął pojawiać się check engine i bład:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 32.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Duty Cycle: 99.6 %

Bin. Bits: 00101000

Mass Air / Rev.: 485.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

ale to chyba tylko zbieg okoliczności.

Mam drugą przepływke to podmienie dzisiaj i popatrze. Chyba że to coś innego. Może macie jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to super, a jest znaczna różnica między dwumasem a jednomasem?

ciężko mi powiedzieć bo mój dwumas przed wymianą wyglądał tak: (i to przypuszczam że od dłuższego czasu)

d1.jpg[br]Dopisany: 19 Sierpień 2010, 15:04_________________________________________________

Usun i zobacz czy wroci.

usuwałem 3-4 razy i po paru jazdach wraca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko dziwne bo po zmianie sprzęgła zaczął pojawiać się check engine i bład:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 32.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Duty Cycle: 99.6 %

Bin. Bits: 00101000

Mass Air / Rev.: 485.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

ale to chyba tylko zbieg okoliczności.

Mam drugą przepływke to podmienie dzisiaj i popatrze. Chyba że to coś innego. Może macie jakiś pomysł?

Sprawdzic styki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...