turdzi Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 To daj znac jak sie jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pierwsze wrażenia naprawde pozytywne. Lekko jeszcze szarpie przy delikatnym ruszaniu ale przypuszczam że to kwestia dotarcia sprzęgła (i tak jest o niebo lepiej niż było). Dużo mniej telepie autem na postoju. póki co jestem bardzo zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pierwsze wrażenia naprawde pozytywne. Lekko jeszcze szarpie przy delikatnym ruszaniu ale przypuszczam że to kwestia dotarcia sprzęgła (i tak jest o niebo lepiej niż było). Dużo mniej telepie autem na postoju. póki co jestem bardzo zadowolony eee tam, zwyczajnie nie przyzwyczajony jesteś do delikatnego ruszania :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pierwsze wrażenia naprawde pozytywne. Lekko jeszcze szarpie przy delikatnym ruszaniu ale przypuszczam że to kwestia dotarcia sprzęgła (i tak jest o niebo lepiej niż było). Dużo mniej telepie autem na postoju. póki co jestem bardzo zadowolony Wlasine sprzeglo niedotarte chodzi jak maselko... pozniej jest gorzej. Dlatego wazne jest zeby idealnie dotrzec [nie katowac]. Szarpanie raczej Ci zostaine :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pierwsze wrażenia naprawde pozytywne. Lekko jeszcze szarpie przy delikatnym ruszaniu ale przypuszczam że to kwestia dotarcia sprzęgła (i tak jest o niebo lepiej niż było). Dużo mniej telepie autem na postoju. póki co jestem bardzo zadowolony Wlasine sprzeglo niedotarte chodzi jak maselko... pozniej jest gorzej. Dlatego wazne jest zeby idealnie dotrzec [nie katowac]. Szarpanie raczej Ci zostaine :gwizdanie: Zobaczymy. Bardzo rzadko tak ruszałem a teraz własnie wiem że musze się pilnować i dotrzeć sprzęgło. I tak jest miodzio w porównianiu z tym co było. Coprawda troche za głośno wydech chodzić zaczął i chyba chłopcy coś źle dokecili (rozkręcali wydech żeby ściągnąć skrzynie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 niech wkłada tego kita Valeło, zobaczymy czy potwierdzi Twoje słowa czy zgodzi się z Valeło ale sie tego uczepiles........... ja mam cale sprzeglo seryjne ( czyli LuK ) zamiast dumasy dorobilem sobie kolo jednomasowe , ale wszystko jest odwzorowane na serynych wymiarach. Nawet kol jest prawie wierna kopia tylko ma jedna mase zamast dwoch. Z tego co wiem to Valeo to zupelnie inna konstrukcja zreszta kultura pracy zalez tye odinnych rzeczy np stanu ukladu paliwowego. Paweł źle mnie zrozumiałeś, nie neguję tego co Ty napisałeś odnośnie poprawy zmiany biegów i tłumienia wibracji , tylko jestem żywo zainteresowany jak będzie w przypadku tego kita z Valeo (oni twierdzą, że to się pogorszy ), też byłbym zainteresowany takim zestawem, także czekam na wszystkie za i przeciw od Siemiana i mam nadzieję, że będą same za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pojezdziłem teraz jeszcze z 10 minut i jest naprawe przyjemnie. Nie pamiętam już jak jest na dobrym dwumasie ale wydaje mi się że absolutnie nie pogorszyła się jakość zmiany biegów. Pojezdze pare dni to powiem jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Coprawda troche za głośno wydech chodzić zaczął i chyba chłopcy coś źle dokecili (rozkręcali wydech żeby ściągnąć skrzynie) jezeli chodzi ci i taki basowy pomruk przy niskich obrotach (1200 ,1300) to tez to mam i wynika to wlasnie z tego ze teraz wszystko miedzy silnikiem a skrzynia jest na "sztywno" i przenosi taki may rezonans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 nie. Bardziej chodzi mi o odgłos przy 3000-4000 tys obrotów przy wdepniętciu gazu do podłogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 nie. Bardziej chodzi mi o odgłos przy 3000-4000 tys obrotów przy wdepniętciu gazu do podłogi. obiecałeś, że będziesz je ładnie docierał a nie gaz do podłogi :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 nie. Bardziej chodzi mi o odgłos przy 3000-4000 tys obrotów przy wdepniętciu gazu do podłogi. obiecałeś, że będziesz je ładnie docierał a nie gaz do podłogi :gwizdanie: raz depnąłem na 6 biegu gaz do podłogi przy 3000 obr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 to sprzęgło się dociera? jestem w szoku, wymieniłem parę dni temu i muszę się przyznać że dość już szalałem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 dociera sie dociera, pierwsza okladzina jest dosc miekka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 no i autko pięknie hula z nowym sprzęgiełkiem. Tylko mam mały kłopot bo zrobiło się jakoś głośno w środku przy deptaniu przy 3000-4300obr. Taki basowy pomruk. Dzisiaj sprawdzaliśmy wydech i wygląda że jest wszystko ok. Może plecionka zaczeła popuszczać ale póki co napewno nie bede jej wymieniał. Ogólnie nawet przy odpalaniu jest inny dzwięk. Taki "głuchy". Poza tym jestem mega zadowolony bo metaliczne chrobotanie które miałem prawie od zawsze i myślałem że bierze się z wałków wyrównujących brało się od dwumasa. Teraz silnik na postoju działa dużo ciszej i wreszcie słychać silnik a nie odgłosy przypominające tarcie metal-metal... No i przestało tak telepać budą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 No to super, a jest znaczna różnica między dwumasem a jednomasem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 tylko dziwne bo po zmianie sprzęgła zaczął pojawiać się check engine i bład: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 882 /min Torque: 32.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Duty Cycle: 99.6 % Bin. Bits: 00101000 Mass Air / Rev.: 485.0 mg/str Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str ale to chyba tylko zbieg okoliczności. Mam drugą przepływke to podmienie dzisiaj i popatrze. Chyba że to coś innego. Może macie jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Usun i zobacz czy wroci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 No to super, a jest znaczna różnica między dwumasem a jednomasem? ciężko mi powiedzieć bo mój dwumas przed wymianą wyglądał tak: (i to przypuszczam że od dłuższego czasu) [br]Dopisany: 19 Sierpień 2010, 15:04_________________________________________________ Usun i zobacz czy wroci. usuwałem 3-4 razy i po paru jazdach wraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 tylko dziwne bo po zmianie sprzęgła zaczął pojawiać się check engine i bład: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 882 /min Torque: 32.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Duty Cycle: 99.6 % Bin. Bits: 00101000 Mass Air / Rev.: 485.0 mg/str Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str ale to chyba tylko zbieg okoliczności. Mam drugą przepływke to podmienie dzisiaj i popatrze. Chyba że to coś innego. Może macie jakiś pomysł? Sprawdzic styki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 No to ostro mu dałeś jednomas powinien wytrzymać dłużej nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się