Lucas21 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Panowie, posiadacze b7 sedan 1,9 jaka pojemność ma nasz zbiornik? Czytałem w necie i piszą, że 63litry, ale wyjechałem paliwo do rezerwy (pokazało, że na 50km starczy, ale nie chciałem ryzykować) zatankowałem 10 litrów (pierwsze tankowanie) i już pokazuje mi 1/4 zbiornika.. To ile ma 45 czy 63l?
MAT1000 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Trzeba było z rezerwy zatankować na full i byś wiedział 45L to może ma fiat panda, w A4 jest 70L. A4 Avant 1.9TDI ť B7 ť A4 ť Dane techniczne ť Audi Klub Polska W niektórych źródłach podają 63L, ale wchodzi więcej sam nie raz zatankowałem ponad 63L.
east-import Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 63L to ja mam w Q w avant b6 Więc B7 sedan pewnie ma większy zbiornik
Lucas21 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 No miałem do rezerwy, te 50km to i tak szacowanie, a jak miałem do pełna za pierwszym razem pokazło 1200km, a zrobiłem 1050 więc nie pokazuje zbyt dokładnie..... No to chyba, że kolejne 10l już nie podejdzie ani do drugiej kreski.. A jak to jest z rezerwą? Jeśli dojdzie mi równo do 1 czerwonej kreski to już koniec czy jeszcze coś jest i w dół jeszcze pójdzie? Nie zapowietrze pompy jak bedzie minimum?
GreGoriO Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Przecież pierwsza czerwona kreska to właśnie rezerwa, w tym momencie oświeca ci na FISie, u mnie jak sprawdzałem VAGiem to mam w tym momencie 8 litrów. Nie POLECAM jeździć na rezerwie bo na dnie zawsze znajdują się jakieś nieczystości, może nawet być woda...nie mamy gwarancji że stacja sprzedaje nam czyste paliwo. O stanie filtrów, siatek, czy sitka w zbiorniku nie wspomnę. Traktujcie REZERWĘ jako ostateczność, nie jako sposób na zaoszczędzenie wydatków w danym dniu... Zasięg zależy od wielu czynników...temp otoczenia, temperatury silnika, sposobu jazdy itd. Najlepiej wtedy przełączyć na zasięg i kontrolować.
marekg Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 70 litrów ośka, 63 quattro U mnie zawsze kiedy zapala się kontrolka rezerwy FIS pokazuje 100-110 km zasięgu Kolega dobrze radzi unikać wyjeżdzania do zera ale jak już się zdarzy i nic się nie zapcha przypadkiem to autko i tak się samo odpowietrzy przy dłuższym kręceniu. Oczywiście takie akcje są bez sensu i raczej tak się nie jeździ ale jak już się stanie to i tak nic wielkiego. Zaświeca się żebrak to jedziesz na stację, po to to jest. Ja jestem w ogóle nieźle pierdzielnięty bo mnie wkurza wskazówka poniżej połowy...
MAT1000 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Było 1200, bo akurat miałeś takie średnie spalanie, ze na tyle by starczyło paliwa.
east-import Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Ja dwa razy w tyg. dotankowuję do Pełna . Wolę taki system niż jeździć do rezerwy a średnio wtedy na stacji zostawiam około 150zł i prawie cały czas staram się tak tankować żeby mieć pełen zbiornik by woda się nie skraplała i by nigdy syfów z dna nie zassał
GreGoriO Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Do rezerwy można jeździć co jakiś czas aby sprawdzić zużycie paliwa i porównać ze wskazaniami na FISie. W innym wypadku nie warto.
Lucas21 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 Jestem posiadaczem b7 i ogólnie diesla od miesiącu dopiero próbuje wszystkiego stąd ta jazda do zera prawie.. Pokazywało, że jeszcze 50km, ale właśnie nie chce tak całkiem byle obliczyć żeby jakoś szło ile. Teraz zatankowałem 10 litrów i pokazuje, że 200km, więc jak zejdzie mi do 150km jak pokaże to zobacze dokładnie ile km na pełnym zbiorniku zrobię wtedy obliczę, nie chciałem właśnie całkowicie do zera, bo nie wiem, gdzie ta rezerwa serio jest, ale skoro mówicie, że ta 1 kreska czerowna to rezerwa i jeszcze na niej 8 litrów mam no to ok i na 100km...? (jak teraz mi pokazuje 50 km a 2mm brakuje do 1 kreski ) to nie wiem jak u Was to pokazuje. Nie no ja planuje do pełna zatankować znów i potem poniżej połowy nie schodzi i dolewać poprostu. Mi sie pojawiła żóła ikonka dystrybutora alarmująca kilka sek przy starcie silnika przy 130km.
GreGoriO Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Nie obliczysz zasięgu na podstawie przejechanych kilkudziesięciu km, różnica wskazań pomiędzy dystrybutorami może sięgnąć nawet pół litra, do tego na podstawie wskazówki również nie ocenisz czy miałeś 8 litrów czy 10 a to dużo w przypadku wyliczenia średniej. Nic nie kombinuj tylko lej do pełna, zrób cały bak i wróć na ten sam dystrybutor, wtedy będziesz mógł z większym prawdopodobieństwem wyliczyć.
Lucas21 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 Czyli jeśli ten zbiornik ma 70 litrów i zrobiłem na nim 1050 km jeżdżąc 90% po mieście to jaki to wg. Was wynik jak na diesla ?
Fido Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 70x100÷1050=6,66 l/100 Może być. Mi przy 160 km/h i pokonaniu 600 km na niemieckich autostradach pokazał 5,8 l/100km
Lucas21 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 A o co chodzi z tym podnoszeniem się poziomu paliwa z biorniku? Tankowałem w domu nie na stacji takie samo paliwo jak na stacji (dowożą nam do domu po 1tyś litrów jak zamówimy do zbiornika naleją) i nie mam pistoletu, dystrybutora, zwykła pompa i wąż do paliw i na kończy uciety wąż i zawór. Tą uciętą końcówkę wsadzam do wlelu i tankuje, ale wskaźnik poziomu paliwa nie podnosi się, jak nalewam, muszę odczekać, i puścić silnik żeby cokolwiek się ta strzałka ruszyła w prawo.
piotrek83 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 A o co chodzi z tym podnoszeniem się poziomu paliwa z biorniku? Tankowałem w domu nie na stacji takie samo paliwo jak na stacji (dowożą nam do domu po 1tyś litrów jak zamówimy do zbiornika naleją) i nie mam pistoletu, dystrybutora, zwykła pompa i wąż do paliw i na kończy uciety wąż i zawór. Tą uciętą końcówkę wsadzam do wlelu i tankuje, ale wskaźnik poziomu paliwa nie podnosi się, jak nalewam, muszę odczekać, i puścić silnik żeby cokolwiek się ta strzałka ruszyła w prawo. ...przy domu, tys. litrow.... hmmmmm mam nadzieje, ze nie czerwona ropa:wink:??!
Andrzej07 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 A o co chodzi z tym podnoszeniem się poziomu paliwa z biorniku? Tankowałem w domu nie na stacji takie samo paliwo jak na stacji (dowożą nam do domu po 1tyś litrów jak zamówimy do zbiornika naleją) i nie mam pistoletu, dystrybutora, zwykła pompa i wąż do paliw i na kończy uciety wąż i zawór. Tą uciętą końcówkę wsadzam do wlelu i tankuje, ale wskaźnik poziomu paliwa nie podnosi się, jak nalewam, muszę odczekać, i puścić silnik żeby cokolwiek się ta strzałka ruszyła w prawo. ...przy domu, tys. litrow.... hmmmmm mam nadzieje, ze nie czerwona ropa:wink:??! a co to tysiąc litrów w "sezonie" rolniczym na 3-4 dni i beka pusta jak pustynia:naughty: czerwona nawet maszyną rolniczym szkodzi więc nawet moi rodzice tego badziewia nie kupują
FabianB Opublikowano 7 Lutego 2023 Opublikowano 7 Lutego 2023 A ja mam inne pytanie te zbiorniki były tylko jednego rodzaju robione z jakiegoś plastiku/tworzywa sztucznego czy były też dostępne metalowe?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się