Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lekkość skręcania W B5


athek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wymieniałem niedawno pompę wspomagania która umarła ale wydaje mi się że na nowej nie jest tak jak powinno być. Jak u was w niuniach jest ze wspomaganiem ? lekko kręci się kiera na postoju ? czy macie taki opór jak by coś trzymało. w starej audi 100 2.5 TDI na postoju kiera kręci się praktycznie sama i słyszałem że każda Audi ma takie wspomaganie więc u mnie chyba jest coś nie tak ;/ mam zalany układ płynem Febi minerałem zielonym (facet w sklepie polecił mi syntetyk i po tym mi umarła pompa po 2 tygodniach ;/)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli wlales to g....o do ukladu to musisz zajac się rowniez maglem bo w d.... dostały uszczelnienia w rozdzielaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielony Mineralny Febi nie uszkodzi pompy i magla, Wymieniałem osobiście 1,5 roku temu i wszytsk ojak działało tak i dalej dobrze działa:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ukladu wspomagania to a Audi b5 mojego ojca kreci sie jedym palcem tyle ze tam magiel po regeneracji. U tescia w B5 tyle ze automat ale to nie powinno miec znaczenia rowzniez kreci sie jednym aplcem ale tam sa felgi 15. U mnie po kupnie B5 krecilo sie ciezko, naprawde dzien do nocy do pozostalych aut w mojej rodzinie. wymienilem chlodnice od ukladu wspomagania, ta rurka pomiedzy chlodnicami a zderzakiem przy ktorej jest czujnik temp. zewnetrznej. Stara byla zagnieciona. Od tamtej pory wspoma wrocila i jest gites.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielony Mineralny Febi nie uszkodzi pompy i magla

Nikt tego nie pisał. Syntetyk mu zajechał stara pompę - teraz ma mineralny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w b5 miałem taki problem że jedna pompa mi siadła, drugą założyłem po 2 tygodniach siadła a przy trzeciej zajrzałem do zbiorniczka i tam jest taki filterek, ten oto filterek był na tyle zabrudzony że ciśnienie wytworzone przez pompe wypychało ten filterek i latał sobie luźno po zbiorniczku, powodem tego było wytwarzanie się pęcherzyków powietrza w całym układzie no a wiadomo że jak pompa powietrza dostała to już jej się odechciewało... Jak ten filterek był wypchnięty to wspomaganie działało mi z opóźnieniem i czasami nawet tylko do połowy skrętu a dalej wspomagania nie było. |No i oczywiście bardzo nieprzyjemny dźwięk, jakby rzężenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są dwa rodzaje maglownic. Zwykła i ta servotronic z tą elektryką. Właśnie servotronic na postoju jak jest to kierą możną kręcić malutkim palcem, jest tak np u znajomego w A6 2003.r, a u nas A4 b6 2000r. jest już ta zwykła. Może to jest to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są dwa rodzaje maglownic. Zwykła i ta servotronic z tą elektryką. Właśnie servotronic na postoju jak jest to kierą możną kręcić malutkim palcem, jest tak np u znajomego w A6 2003.r, a u nas A4 b6 2000r. jest już ta zwykła. Może to jest to ?

Nie ma czegoś takiego. Pozatym mowa jest o b5 nie b6. A b6 produkowane jest od 2001.

Zauważyłem, że w przedliftach jakoś lżej się kręci niż polifcie... chyba że w akurat 5 modelach polifta był zajechany magiel albo pompa. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...