Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprawdzenie poziomu oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trzeba to zweryfikować.To indywidualna sprawa i należy zdemontować pompę i oglądnąć imbusa. Ile masz nalotu ma znaczenie również. Ja zdjalem pompę przy 200 tys.i powiem szczerze że na ostatnią chwilę bo imbusa miałem prawie okrągłego. Niektórzy smigaja dużo więcej i imbus jest w dobrym stanie. 14b1bbf8954e346f6ee47335f59f2cff.jpg

Oczywiście wymiana imbusa na nowy ori nie wchodziła w grę bo gniazdo modułu było również wyjechane i miało spory luz. Wszystko było wysłane do regeneracji. Koszt.600 zł.

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok masakra ja musze to zrobić w tym tygodniu, bo mam 2110 tys najechane

Opublikowano
On 14.01.2017 at 4:02 PM, Mario audi BRD said:

Ok masakra ja musze to zrobić w tym tygodniu, bo mam 2110 tys najechane

Nie wiesz może fafa 61 czego może być przyczyna brudnej ropy w zbiorniku w audi BRD? ? ? 

Opublikowano

Kolega z postu wyżej jak i ja też kiedyś ogarnialismy ten problem i powiem Ci ze brd bardzo często tak ma.

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 hours ago, fafa61 said:

Kolega z postu wyżej jak i ja też kiedyś ogarnialismy ten problem i powiem Ci ze brd bardzo często tak ma.

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
 

Serio te audi a4 b7 170km BRD tak mają że te brudne paliwo mają? ? ? ? Powiem ci ze ja zatankuje auto powyżej pół baku i odczepie wężyk i stacyjka będę sposzczal to powiem Ci ze jest czyste nawet przezroczyste a jak jest mnie to jest ciemne. . . . Masakra 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 10.01.2017 o 09:07, Mario audi BRD napisał:

Zapala mi się w mojej audi kontrolka niskiego poziomu oleju a tak naprawdę na bagnecie jest pomiędzy mini a max. . . Gdy otworze maskę sprawdzę olej zamknę maskę wsiade do auta kontrolka znika na jakieś 50 do 100 km i później znowu się zapala? ? Co to może być? ? Znowu jak doleje do maxa oleju to będę miał spokój na ponad tysiąc kilometrów. . . . Proszę o pomoc w tym temacie. . .

To ile dolewasz tego oleju na te 1000km kiedy zapali się ten komunikat Olej MIN?

 

Kurcze mój BRD bierze ok 350ml na 1500km

 

Te silniki tak mają czy powinienem zacząć szukać przyczyny ubywania oleju? Dolewałem 2 miesiące temu do poziomu poniżej zgrubienia MAX a 3 dni temu zapaliła się kontrolka Olej MIN, sprawdziłem na bagnecie i jest lekko powyżej zgrubienia MIN, przejechałem ok 1600km.

Edytowane przez PawelVK
Opublikowano

a możliwe jest to że przy wymianie oleju jakieś 5tyś km temu poziom oleju był taki sam dziś?

Zauważam jakby poziom był bez zmian było i jest na kulce za MAX :huh::(

 

Opublikowano

moze by, troche motor zje, troche sie rozcienczy ropa przy wypalaniu DPF..

Opublikowano (edytowane)

no wlasnie powinien zjeść motor dpf i turbo a u mnie stoi w miejscu przynajmniej na bagnecie..dziwne?

Edytowane przez Karasik2
Opublikowano

ale przy przerwanych wypalaniach DPFu przybywa bo ropa rozciencza olej ;)

Opublikowano

ja używam do sprawdzenia stanu kredy

Opublikowano
2 godziny temu, Kolo91 napisał:

ja używam do sprawdzenia stanu kredy

tzn jak to robisz?

Opublikowano

Plastik na końcu miarki cały smaruje kredą

Opublikowano

do osób z wypowiedziami OT, to nie komunikator, wypowiadajcie zgodnie z tematem. przecież są odpowiednie wątki :cool1:

Godzinę temu, Kolo91 napisał:

Plastik na końcu miarki cały smaruje kredą

:decayed:

ech, czego to ludzie nie wymyślą, :facepalm:  a kreda poźniej dostaje się do oleju...

Opublikowano

przecież to zgodne z wątkiem i tematem no i tez mi sie wydaje ze reda dostaje sie do oleju to chyba poproszę o inny tutorial jak sprawdzić poziom oleju.

Opublikowano

Wyjmij miarkę i przyłóż do kawałka czystej szmaty, papieru i odbij na nich miarkę. Będziesz miał idealne odbicie stanu oleju.

Opublikowano
3 godziny temu, Karasik2 napisał:

 tez mi sie wydaje ze reda dostaje sie do oleju to chyba poproszę o inny tutorial jak sprawdzić poziom oleju.

prośba nt. OT dotyczyła wypowiedzi z poprzedniej str. nt. postów nie związanych z tematem.

jedna możliwość to czekanie aż się pojawi kontrolka min.

druga jak paweł napisał. ale silnik koniecznie musi stać kilka godzin, wtedy olej zgestnieje a olej z rurki bagneru w miarę zdąży spłynąć.

Opublikowano

Panowie mam problem z odczytem ilości oleju.. Bagnet z numerkiem "T", według niego stan max nawet olej nachodzi delikatnie na tę kulkę,a czujnik wali na żółto, że mało oleju. Od wymiany przejechane 8 tyś km, dolałem 150ml ale nie jeździłem więc nie wiem czy znów się nie pojawi kontrolka. Co dziwne sprawdzałem u znajomego i u niego na bagnecie olej jest bliżej dolnej granicy i kontrolka nie świeci. Zamówiłem tez ten krótszy bagnet "AE"... oliwa Motul 5w30. 

Opublikowano

A jakby końcówkę bagnetu pomalować na jakiś jaskrawy kolor? Tylko jakiej farby użyć 

Opublikowano

Siemka Panowie mam pytanie do Was pisze w tym temacid gdyz nie chce zakladac nowego. Chodzi mi o to czy ktoś z Was spotkał sie z takim przypadkiem ze po wymianie oleju przejechane ok 2000 tys km i zapaliła sie kontrolka poziomu oleju w silniku 2.0 tdi bpw chyba bo to nie moje auto tylko wujka. Pytanie gdzie szukac przyczyny od razu góra silnika czy może turbo ??? Bądz cos jeszcze innego ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...