norek 0 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Witam, mam pytanko odnośnie ciśnienia oleju w audi A4 1.8T , a mianowice czy ktoś mierzył ciśnienie w takim silniku i jakie miał wartości ciśnienia. (jakie powinno być silnik AEB). Czekam na info. POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 ciśnienie oleju (temperatura silnika około 80°C) : - 1.0 ... 3.5 bar (bieg jałowy) - 5.0 ... 7.0 bar (obroty 3000) Następnym razem napisz temat tak, jak go poprawiłem : znaczniki w [ ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norek 0 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 dzięki za info, POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traviz 0 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 norek, U mnie na zimnym silniku było: - 5.6 ... 6.0 (bieg jałowy) Na ciepłym [temp oleju 80°C] - 2.1 ... 2.3 (bieg jałowy) W wysokich obrotach podobne wyniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FELIPE 0 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 możecie podać jakie wartości ciśnienia oleju powinien mieć silnik 1.9 TDI (AHU 90ps) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareks84 0 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 w AEB na jalowym rozgrzanym ok 1,5-2,0 bara a przy 3 tys obr. miedzy 5-7 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawu 0 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 A olej i filtr jakie może mieć znaczenie jeśli chodzi o ciśnienie oleju? Mam aktualnie na jałowym 1.2 bara a wiem że były jakieś problemy z filtrami o innych parametrach etc..... - jest szansa że coś się poprawi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
create2fight 0 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 ja mam na jalowym 0.8 bara a przy 3 tys około 5 i jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawu 0 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Nic wymienię olej, filtr, czujnik ten nad filtrem i zobaczę co na to kontrolka... zaznaczam że nie piszczy tylko się włącza na FISie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkog 0 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 dzis zmierzyłem okazało sie ze na wolnych na 'zimnym" okolo 70 stopni miał 2 bary na rozgrzanym na wolnych 1,5 bara a przy 3-4 tysiacach pona 3 bary Moje pytanie czy te wartosci sa ok ? Czy brac sie za wymiane pomy oleju czy tez jak doradził mechanik "ożenic auto" Dodam iz mechanior krzynał sobie za wymiane pompy okolo tysiac złotych gdzyz jak stwierdził potrzebe jest wyciaganie silnika i pewnie tez skrzyni :/ Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawu 0 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 dzis zmierzyłem okazało sie ze na wolnych na 'zimnym" okolo 70 stopni miał 2 bary na rozgrzanym na wolnych 1,5 bara a przy 3-4 tysiacach pona 3 bary Moje pytanie czy te wartosci sa ok ? Czy brac sie za wymiane pomy oleju czy tez jak doradził mechanik "ożenic auto" Dodam iz mechanior krzynał sobie za wymiane pompy okolo tysiac złotych gdzyz jak stwierdził potrzebe jest wyciaganie silnika i pewnie tez skrzyni :/ Prosze o pomoc Ciśnienie na wolnych obr jak najbardziej ok natomiast coś na 3 tyś mało.... ale od takiego mechanika to z daleka bo albo naciągacz albo zielony...... do wymiany nie trzeba wyciągać silnika ani skrzyni :> szok....... robota max 250 zł poczytaj było o tym co trzeba przy tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 PO rozgrzaniu ciśnienie na jałowym nie OK. Nisko coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkog 0 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 a ile pompa oliwy ktoś wymieniał, mozna na priv Dodam iż mechanik stwierdził ze ma jakis dodatek do oleju (Doktor?) który uszczelnia silnik i wycisza za 50 zł, mowil ze jesli chce sprzedac auto zeby go wlac ... Powiedział ze nie opłaca sie tego robic lepiej sprzedac auto ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawu 0 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 No zwykle pompa pierwsze na wolnych nie domaga...nie wiem co ci doradzić... przed wymianą pompy miałem 1 bar na rozgrzanym na wolnych teraz mam 2.1 czasem 1.8 ale zaraz po pałowaniu (wiem bo mam zegar na stałe) P.S. Jaki masz wlany olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkog 0 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 auto jedziło cały czas na 0w40 przebieg prawie 200 tysi, zrobiłem cały rozrząd bo zaczął byc słyszalny łąńcuch wymieniłem tez łąńcuch i napinacz. niestety po wymianie dalej go słychac zwaszcza przy zchodzeniu z obrotów słyach brzęczenie... Bylem u róznych mechaników wiekoszosc mowila ze za żadki olej zmieniłem 4 dni temu na 10w60 vr1 valvoline. Gdzie czytałem chyba na streetracingu ze moze ucichnac, ale dzis po zmierzeniu ciśnienia oleju czuje ze pompa powiedziąła papa, i smok zapchany pewnie [br]Dopisany: 10 Wrzesień 2008, 20:49_________________________________________________kontynułuje temat, jako iz dzis zmieniłem pompe oliwy na zamiennik febi i moje poroblemy z dalej słyszalnym łancuchem dalej nie minęły jakie porady panowie co zrobic olej 10w40 vr1 valvoline nowa pompa nowy napinacz łańcucha i nowy łańcuch słychac brzdęk po zejsciu z obrotów (puszczenie gazu) przy zagaszaniu tez słyachac go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Radze zostawic silnik na syntetyku,przypadkiem nie dzwoni zaworek w turbinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się