Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zalety i wady 2.0TFSI


kolunio

Rekomendowane odpowiedzi

bedziesz zadowolony, silnik jesli serwisowany odwdzieczy sie swietna charakterystyka , poddatnosc na modyfikacje, tuning ogromna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , panowie mam diesla 2.0 tdi sprzedaje go i chetnie bym kupil benzyne 1,8t 2,0t jaki silnik polecacie , na co trzeba szegolnie uwage zwrocic przy zakupie z takim silnikiem bo 2,0tdi to mi juz bokiem wychodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamienilem na 22mm z rs

Sent from my D6603 using Tapatalk

Witaj,

Zmieniłeś z 18 mm z 1BV?

Napisz pls jakie są Twoje wrażenia / różnica po zamianie na 22mm z RS4

Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zawieche sline roznica ciut lepsza jest jakos specjalnie nie testowalem przed i po ale czuje sie pewniej na skretach to napewno

Sent from my D6603 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie według tej strony:

http://baza.edpol.pl:8080/partscatalogue/cars.aspx?a=00005&b=05376

w A4 B7 2.0T występują silniki:

BPJ, BYK 170 KM

BGB, BPG, BWE, BWT 200 KM

BUL 220 KM

Czy faktycznie tak jest i czym różnią się te silniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Softem nowsza odma i w sumie tyle reszta to samo turbo wtryski osprzęt wały korby itp. Oni zmienia pierdolke i to wystarczy do zmiany kodu silnika :). 170km nie występuje w a4 b7 tylko w a6 chyba że jakieś Cabrio ale watpie

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos dla znawcow paliwa i aut z usa

Tutaj inaczej oblicza sie liczbe octan w paliwie niz w europie wiec wszyscy mowia ze paliwa w usa maja mniej octan a to jest tylko powtarzanie blednego info.

w usa 89 to jest to samo co 95 w europie,91 to 98 europy i 95 to shell v powerz czyli to samo co z europy min 99 octan

silnik w tych autach to zadna rewelacja -niemcy chcieliby dogonic japonie ale sie gdzies pogubili podrodze.spalanie oleju owszem i jest ale czego wymagac ??

jak wiadomo silnik do 2,2 tys obrotow prawie spi bo to tylko 2.0 i tylko cztery cylindry.zawieszenie jak to w niemcu -twarde ,sztywne i niewygodne na dluzsze przejazdzki.

Kupilem jakis czas temu b7 cabrio bo tanio sie wydawal na aukcji z ubezpieczalni z mysla o uzytkowaniu latem no ale pewnie przejade sie pare razy zima gdy bedzie mi szkoda drugiego auta na zimowe wynalazki ktore tutaj dosc obficie sypie sie aby nic na drodze nie zamarzalo.

Ogolnie auto proste i tanie w zakupie wiec niema zbyt mocno co wymagac.

tutaj olej zmienia sie co 5 tys mil jesli syntetyc , mineralny klienteli zmieniamy co 3 tys mil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może głupie pytanie, ale jak sprawdzić jakie wałki rozrządu są w aucie A czy B? Słyszałem, że w BGB wychodziły wersje z końcówką A i B oraz, że te z końcówka A miały wadę fabryczną.

Edytowane przez Damianq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NR są na wałku dokładnie na jego środku wybite. Bez rozbierania pokrywy i obróceniu wałka w dobrą stronę nie sprawdzisz jakie ma numery. Można próbować kontrolować krzywkę wałka poprzez wyciągnięcie pompy hpfp oraz szklanki i sprawdzisz stan czy jest przytarta czy nie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem, że wałki A są w autach z początku produkcji ale do kiedy? Ma ktoś jakąś wiarygodna informacje? Albo z innej beczki... Jak będę robił rozrząd to warto od razu to ruszać dla świętego spokoju jak okarze się że to wałek A jest w aucie? Jaki to koszt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć ja miałem auto modelowo 2006 a produkcją końcówka 2005 grudzień. Wałek był z końcówką A. Koszt walka 1350zł w aso rok temu jak kupowałem . Poza aso raczej nie kupicie chyba że używamy z allegro ktoś będzie ryzykowal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym po nowym roku zakupić A4 B7 w benzynie i oczywiście zakładać LPG miałem wcześniej A4 B6 1.8T 163km BFB i przez 2 lata praktycznie nic nie musiałem robić oprócz płynów i filtrów, i teraz pytanie o 2.0T słyszałem opinie że lubią pić olej ile w tym prawdy? ktoś mógłby mi napisać jakieś za i przeciw tym silnikom? robię znikome przebiegi rocznie max 10 tys. km ale to naprawdę max. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No biora troche oleju, ale wiesz ze na tym motorze i tak bedzie 1-2 litry benzyny brac do chlodzenia wtryskow plus droga instalacja wiec takie to srednio oplacalna sprawa.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy przy takich przebiegach w ogóle bym się bawił w gaz a już na pewno nie w przypadku 2.0 TFSI. Nie do końca rozumiem nagonkę na ten silnik choć pewnie bierze się przez nowsze 2.0 TFSI z B8. Tyle, że to zupełnie inne silniki.  Sam miałem wiele obaw przed zakupem ale nie taki diabeł straszny jak go malują. Trzeba po prostu liczyć się z pewnymi rzeczami i tyle ale moim zdaniem to dotyczy akurat wszystkich "nowoczesnych" aut. Czasy starych aut z bezproblemowymi silnikami i innymi układami dawno się skończyły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...