turbobastard Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 A.nie 5W30? Taki mam teraz wlany, ten dv to jak nic trzeba bedzie wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Mi się wydaje że 5W40 jest troche za gęsty jak do TFSI,lepszy byłby jakiś 0W40,no ale to tylko moje zdanie:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Acha, czyli jeszcze inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Z tych takich ciekawych 0W40 to Millers XF Longlife,Liqui Moly Synthoil Energy,Motul X-Max,Neste Oil,chyba że ktoś chce zostać przy normie 504.00 to:Millers XF Longlife 5W30, Mobil 1 ESP Formula,Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 5W-30 :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 No wlasnie, dlaczego nie trzymasz sie normy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Trzymam się tyle że 502.00 (Millers 0W40) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 To ja juz kurfa nie wiem co mam lac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 To ja juz kurfa nie wiem co mam lac Ja w tej chwili jeżdże na Millersie 0W40 jeszcze w starej formulacji z normą C3,teraz ten sam olej już nie ma tej normy i sam szukam czegoś ciekawego.Pisząc z ludźmi z Octavia clubu,którzy przerobili ileś tych oliw wszyscy polecają do TFSI 0W40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafand76 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 a ja caly czas jezdze na Castrolu 5W-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Jak już 5W30 to Millers Oils XF LONGLIFE C3 albo Mobil 1 ESP Formula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Ja kupilem teraz motula specific 5W30, zobacze jak bedzie smigac to potem najwyzej inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Przed wymianą zalej jeszcze płukanke:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 5w40 polecam do 2.0tfsi. dobrze jest kupić low saps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Ja zalałem 5w30 Valviline wg specyfikacji do naszych audi i jak na razie jest ok. Moc podniesiona i nie widzę żeby podbierała olej . Valvolinem mam zalany juz kolejny samochod i jest naprawdę świetny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 5w40 polecam do 2.0tfsi. dobrze jest kupić low saps Mi się wydaje że 5W40 jest troche za gęsty jak do TFSI jak już to 0W40,a tym całym saps to nie ma się co przejmować byle była norma 502.00:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 przeciez te motory maja norme 504.00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 przeciez te motory maja norme 504.00 Norma 504.00 powstała wraz z nastaniem PDF i 507.00 dla diesla bo ekologia ważniejsza niż ochrona.Norma 504.00 jest do przeglądów longlife czyli 30tyś km,a 502.00 do stałych okresów przeglądu czyli 15tyś km.Ja osobiście uważam że przeglądy co 30 tyś to jest zabójstwo dla TFSI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FPek Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 0W40 moze byc jezeli ktos jezdzi dynamicznie nie zaluje gazu i butuje a takich kierowcow nie brak, jak ktos jezdzi normalnie to 5W30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hołowczyc20 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 0W40 moze byc jezeli ktos jezdzi dynamicznie nie zaluje gazu i butuje a takich kierowcow nie brak, jak ktos jezdzi normalnie to 5W30. No właśnie nie po to kupuje się i chipuje TFSI żeby jeździć jak emeryt:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FPek Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 0W40 moze byc jezeli ktos jezdzi dynamicznie nie zaluje gazu i butuje a takich kierowcow nie brak, jak ktos jezdzi normalnie to 5W30. No właśnie nie po to kupuje się i chipuje TFSI żeby jeździć jak emeryt:decayed: dla emerytow 1.6 wystarczy na pare tys rocznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się