Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zalety i wady 2.0TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A.nie 5W30? Taki mam teraz wlany, ten dv to jak nic trzeba bedzie wymienic

Opublikowano

Mi się wydaje że 5W40 jest troche za gęsty jak do TFSI,lepszy byłby jakiś 0W40,no ale to tylko moje zdanie:decayed::decayed:

Opublikowano

Z tych takich ciekawych 0W40 to Millers XF Longlife,Liqui Moly Synthoil Energy,Motul X-Max,Neste Oil,chyba że ktoś chce zostać przy normie 504.00 to:Millers XF Longlife 5W30, Mobil 1 ESP Formula,Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 5W-30 :decayed::decayed::decayed:

Opublikowano

No wlasnie, dlaczego nie trzymasz sie normy?

Opublikowano

Trzymam się tyle że 502.00 (Millers 0W40)

Opublikowano

To ja juz kurfa nie wiem co mam lac

Opublikowano
To ja juz kurfa nie wiem co mam lac

:decayed: Ja w tej chwili jeżdże na Millersie 0W40 jeszcze w starej formulacji z normą C3,teraz ten sam olej już nie ma tej normy i sam szukam czegoś ciekawego.Pisząc z ludźmi z Octavia clubu,którzy przerobili ileś tych oliw wszyscy polecają do TFSI 0W40.

Opublikowano

a ja caly czas jezdze na Castrolu 5W-30

Opublikowano

Jak już 5W30 to Millers Oils XF LONGLIFE C3 albo Mobil 1 ESP Formula :wink:

Opublikowano

Ja kupilem teraz motula specific 5W30, zobacze jak bedzie smigac to potem najwyzej inny

Opublikowano

Przed wymianą zalej jeszcze płukanke:wink:

Opublikowano

5w40 polecam do 2.0tfsi. dobrze jest kupić low saps

Opublikowano

Ja zalałem 5w30 Valviline wg specyfikacji do naszych audi i jak na razie jest ok. Moc podniesiona i nie widzę żeby podbierała olej . Valvolinem mam zalany juz kolejny samochod i jest naprawdę świetny.

Opublikowano
5w40 polecam do 2.0tfsi. dobrze jest kupić low saps

Mi się wydaje że 5W40 jest troche za gęsty jak do TFSI jak już to 0W40,a tym całym saps to nie ma się co przejmować byle była norma 502.00:decayed:

Opublikowano

przeciez te motory maja norme 504.00

Opublikowano
przeciez te motory maja norme 504.00

Norma 504.00 powstała wraz z nastaniem PDF i 507.00 dla diesla bo ekologia ważniejsza niż ochrona.Norma 504.00 jest do przeglądów longlife czyli 30tyś km,a 502.00 do stałych okresów przeglądu czyli 15tyś km.Ja osobiście uważam że przeglądy co 30 tyś to jest zabójstwo dla TFSI.

Opublikowano

0W40 moze byc jezeli ktos jezdzi dynamicznie nie zaluje gazu i butuje a takich kierowcow nie brak, jak ktos jezdzi normalnie to 5W30.

Opublikowano
0W40 moze byc jezeli ktos jezdzi dynamicznie nie zaluje gazu i butuje a takich kierowcow nie brak, jak ktos jezdzi normalnie to 5W30.

No właśnie nie po to kupuje się i chipuje TFSI żeby jeździć jak emeryt:decayed::decayed:

Opublikowano
0W40 moze byc jezeli ktos jezdzi dynamicznie nie zaluje gazu i butuje a takich kierowcow nie brak, jak ktos jezdzi normalnie to 5W30.

No właśnie nie po to kupuje się i chipuje TFSI żeby jeździć jak emeryt:decayed::decayed:

:) dla emerytow 1.6 wystarczy na pare tys rocznie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...