turbobastard Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Kuzwa to ja zly olej kupilem, trzeba mi 0W40 w takim razie
Hołowczyc20 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Kuzwa to ja zly olej kupilem, trzeba mi 0W40 w takim razie Teraz to już jeździj aż do następnej wymiany,nie ma co panikować,że jest zły:decayed:.
FPek Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 spokojnie 5w30 lepiej jak 5w40 podobno wiec jak nie zalujesz gazu w swojej audicy to lej 0w40 i nie ma sie co bac
Hołowczyc20 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 spokojnie 5w30 lepiej jak 5w40 podobno wiec jak nie zalujesz gazu w swojej audicy to lej 0w40 i nie ma sie co bac Dokładnie byle oliwa miała norme 502.00 a czy to jest full saps czy mid low saps to nie ma znaczenia przy benzynie.
HAMER Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 a co z tym olejem 5W40np (Motul X-clean) jest nie tak? przecież to jest to samo co Motul SPECYFIC który jest dedykowany do silników 2.0tfsi ?
Hołowczyc20 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 a co z tym olejem 5W40np (Motul X-clean) jest nie tak? przecież to jest to samo co Motul SPECYFIC który jest dedykowany do silników 2.0tfsi ? nic jest troche za gęsty jak do TFSI do zwykłej benzyny ok jeszcze do 1.8T się nada.
HAMER Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 hmm czyli co, mówisz ,że lepiej do 2.0tfsi na 5W30 przejść? do 1.8t właśnie cały czas leje X-cleana 5w40 od jakichś 9 lat i jest gitara do dziś audi działa
Hołowczyc20 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 hmm czyli co, mówisz ,że lepiej do 2.0tfsi na 5W30 przejść? do 1.8t właśnie cały czas leje X-cleana 5w40 od jakichś 9 lat i jest gitara do dziś audi działa Jeśli chodzi o TFSI to 5W30 lub 0W40 z normą 502.00,ale to już trzeba dobrać pod swój styl jazdy:decayed: a jakie to mają być oliwy to pisałem wyżej.Co do 1.8T to dla odmiany możesz jeszcze zalać Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech również świetna oliwa do 1.8T nie wiem czy nie lepsza niż X-clean . I jeszcze krótkie wyjaśnienie dlaczego do TFSI lepszy jest rzadszy olej,bo podono są tam dosyć wąskie kanały olejowe węższe niż w 1.8T i to po części wymusza stosowanie takiego właśnie oleju.A jak to wygląda w praktyce to nie wiem bo nie widziałem tych silników rozebranych żeby porównać.
HAMER Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 coś w tym jest.. przy nastepnej wymianie zaleje 0w40 lub 5w30 co do marki to jeszcze pomyśle ale raczej na Millersa się pokusze.
Hołowczyc20 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 coś w tym jest.. przy nastepnej wymianie zaleje 0w40 lub 5w30 co do marki to jeszcze pomyśle ale raczej na Millersa się pokusze. Ja w tej chwili mam zalanego Millersa 0W40,także polecam ten olej,w zimie po miesięcznym postoju auto odpaliło od szczała bez żadnych dziwnych dźwięków stuków puków itp:decayed:. A tak z ciekawości zapytam kolego jakie masz oznaczenie silnika BWE czy coś innego??
HAMER Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 BPJ tyle,że to c6 ogolnie z silnika jestem zadowolony chociaż ostatnio coś mi olej zaczął mocniej łykać na 10 tysi wlałem już 2l :/ mam nadzieje,że bardziej sie już nie rozkręci ,bo po wakacjach będzie zmiana softu. A u Ciebie jak ,jeszcze seria czy już po zabiegu ?
Hołowczyc20 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Jeszcze seria w przyszłym roku będzie jakiś wirus.
HAMER Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 jak masz u siebie z olejem duzo siorbie? gdzies czytałem ze podobno na Millersie bierze znaczenie mniej niż na innych oliwach.. ale ile w tym prawdy to nie wiem.
Hołowczyc20 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Tak szczerze powiedziawszy to ja pod maske rzadko kiedy zaglądam no bo i po co:decayed: wcześniej przed zmianą na Millersa jeździła na Castrolu Edge i nie widziałem żeby piła olej.Po zmianie na Millersa tylko raz zaglądałem do oliwy i było ok jutro zobacze jeszcze i będe wiedział czy coś ubyło czy nie i jaki ma kolor.Castrol jak go wymieniałem to był czarny jak smoła,a Millers to będziemy widzieć, ja to auto mam nie cały rok więc jeszcze za wiele nie mogę powiedzieć.
HAMER Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 w takim razie ,znośnego poboru oleju życzę
rusektdi Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Tak czytając cały ten wątek wychodzi na to ze 2.0 tfsi to calkiem niezly motor bez większych wad. Branie oleju 1L na 10 tys to ubytek znośny. Swoja droga ile oleju wchodzi do tego motoru ? I czy ktos moze to jakos odnieść do 3.0 tdi asb ? Bo borykam sie miedzy tfsi a tdi asb
rusektdi Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 reasumujac... czy silnik jest godny polecenia ? z tego co wyczytalem brak problemow z rozrzadem, wtryskami, ? jak sprzeglo wytrzymuje ? czy wytrzymuje soft ~250 km ~400nm ? czy procz brania oleju jest jeszcze cos ?
Hołowczyc20 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Do TFSI wchodzi około 4.5L,a do 3.0TDI około 8.2L oleju:decayed:
HAMER Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 reasumujac... czy silnik jest godny polecenia ? z tego co wyczytalem brak problemow z rozrzadem, wtryskami, ? jak sprzeglo wytrzymuje ? czy wytrzymuje soft ~250 km ~400nm ?czy procz brania oleju jest jeszcze cos ? Z własnych obserwacji prócz pobierania oleju raczej nic złego się nie dzieje ,silnik elastyczny względem np 1.8 t różnica spora na korzyść 2.0tfsi fajnie podatny na wirusy.Sasiąd ma w c6 w tym silniku wgrany soft na 248 koni w tej chwili przebieg jakieś 350tyś. i prócz znikomych awarii typu odmy : PCV ,termostat i jakieś tam jeszcze mniejsze pierdy.. nie robi nic.. dwumas od nowości ten sam, auto widuje niemalże codziennie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się