Damian00077 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Witam. Jakiś czas temu byłem u kreatora mocy. Po hamowaniu auto osiągnęło 115 km. Zrobili chip tuning i usunęli dpf moc wzrosła do 155km Auto zaczęło potwornie dymić na czarno. Wymieniona została turbina, wymienione zostały wtryski, wyłączony elektrycznie zawór EGR oraz podłożone zostały blaszki do EGRu. Układ dolotowy jest szczelny. Map sensor sprawny. Wałki pod pokrywą jak nowe. W miejsce Dpf Wspawany został katalizator. Auto Dymi przy uruchamianiu oraz po wciśnięciu gazu do końca. Wraz z zwiększającą się temperatura powietrza auto mocniej dymi gdy jest trochę zimniej na dworze zaczyna mniej dymić. W firmie diagtronic powróciłem do orginalnego oprogramowania z wyłącząnym dpf i auto też dymi. Wiedz spowrotem został wrzucony program z kreatora mocy. Czy ma ktoś jakiś pomysł dlaczego auto dalej dymi na czarno i nie osiąga mocy??
piotrsob1 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Za mało powietrza w stosunku do podawanego paliwa. Zrób logi.
Damian00077 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 Rozumiem że mam udać się np: do diagtronika i poprosić o to by zrbili logi i sprawdzili czy się zgadają?? ---------- Post dopisany 14-10-2013 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 11-10-2013 at 21:56 ---------- Logi sprawdzone i jest wszystko ok. Nie mam pojęcia juz co mam sprawdzać w tym aucie.
SotoM Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 2,0tdi to powinienes miec w serii 140km. auto zhamowałes wyszło 115km i oni po tym pomiarze zrobili program... to jacyś debile są czy co... skoro brakuje koni to trzeba najpierw szukać przyczyny gdzie te konie są... a nie odrazu mapy ciągać do góry... a filtr powietrza to chociaż sprawdzili w jakim stanie jest... hydrosztosy niech sprawdza- moze hydrosztosy są miękkie i nie otwiera zaworów całkowicie tylko je uchyla minimalnie gdzie jest zbyt małe dostarczenie powietrza do cylindra a zbyt duzo dostarczonego paliwa... bo to ewidetnie skoro czarny dym jest to jest zbyt mało powietrza do paliwa.
Damian00077 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 A co do mocy to moze ten katalizator wspawany zamiast dpf tak go muli??
Gość .... Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Proponuję jak kolega wyrzej sprawdzić hydro i wałek może broki wypadły i ani wałka ani hydro. Samo zdanie że logi ok to nie wiele bo chcieli byśmy je zobaczyć.
MAJKI Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 2.0 tdi 115KM ?? wiesz co mi w serii wyszło 155KM a drugim b7 byłem i jak wypluło 125KM to w ogóle tuner się nie podjął robić program tylko zlogował auto i powiedział co trzeba zrobić i po zrobieniu wypluło serie i dopiero program...
Damian00077 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Opublikowano 18 Października 2013 Byłem dziś w MR motors auto osiągneło 168,5km i 359Nm i łapał już go od 1800obr/min. Gość powiedział że program z kretora sie doniczego nienadaje ponieważ Turbo ustawione jest na 1,64 bar i przeładowuje na końcu a dla niej max to 1,45 Program jest średni "Złe dawki" i to jest tego ogólna wina dymienia oraz tylko jeden interkuler. Wałek jest ok. A co do zaworów to niestukają więc wymiana chyba jest bez sensu. Niewiem co o tym myśleć, od czego zacząć? Macie jakieś propozycjie??
dieselchip_ Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 2.0 tdi wypluło 115 koni i auto wyjechalo z rolek zmodzone ???? przecież to jawny żart 1.45 faktycznie to maks dla tej turbiny o skrzyni sie nie wypowiem ,przecież multitroniców wszyscy sie wystrzegają jak ognia żeby ich nie modzić... ,pytanie jaka jest temp. na IC podczas opciązenia ,wez zrob logi doładowanie + temp na IC i pytanie czy auto zaczyna dymić jak wrzucisz "D" ??? a na P jest ok ? podaj mi temp w 75 kanale ? jak masz wyłączony poprawnie dpf bedzie temp. zero kelvinow (-273)
H4mm3R Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Multitronic trochę zaniża moc, ale nie aż o tyle... Sprawdzałeś czy broki masz na miejscu?
Damian00077 Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 NA "P" nie dymi bo niema żadnego obciążenia. Dopiero przy ruszaniu zaczyna i przy maksymalnym obciążeniu. Podczas obciążenia w kanale dolotowym IC jest 60 Stopni ale dziś jak jest chłodno. W lato dochodziła do 95 Stopni.
dieselchip_ Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 masz stanowczo za wysoką temp. na IC 90 stopni latem ? to faktycznie moze wypluć 115 km ,wedlug mnie tu lezy przyczyna... l
Damian00077 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 A jaka powinna być temperatura na IC latem a jaka zimą?? Sprawdzał ktoś?
Wihajster Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 A jaka powinna być temperatura na IC latem a jaka zimą?? Sprawdzał ktoś?60C.Ale nie wydaje mi sie,żeby przytkany cooler tyle mocy zabrał
przemek4net Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Multitronic trochę zaniża moc, ale nie aż o tyle... Sprawdzałeś czy broki masz na miejscu? podobbnie jak tip... dlatego w na stronie mahy kiedy znalazlem dokument o "hamowaniu automatow vw/audi" i napisali, ze nalezy podbic o 5% czy 5 koni i ze wynik nie jest zrobiony zgodnie z norma sratata... znaczy sie sens hamowania automatow jest taki by pochwalic sie na forum,
H4mm3R Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Multitronic trochę zaniża moc, ale nie aż o tyle... Sprawdzałeś czy broki masz na miejscu? podobbnie jak tip... dlatego w na stronie mahy kiedy znalazlem dokument o "hamowaniu automatow vw/audi" i napisali, ze nalezy podbic o 5% czy 5 koni i ze wynik nie jest zrobiony zgodnie z norma sratata... znaczy sie sens hamowania automatow jest taki by pochwalic sie na forum, No nie do końca, w jakiś sposób trzeba zweryfikować czy poprawki w programie przyniosły jakiś efekt.
buka12345 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 witam mam problem auto kopci na czarno przy niewielkich obrotach... czy to będą konczace się pompki czy turbo dodam ze oleju nic nie ubywana na biegu jalowym nie kopci najbardziej przy ruszaniu
piotrsob1 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jak by lały pompki, to kopcił by i na wolnych obrotach , to właśnie wtedy są najgorsze warunki do rozpylenia paliwa w cylindrze . Wraz ze wzrostem obrotów wzrasta ciśnienie wtrysku i tym samym prędkość paliwa opuszczającego rozpylacz pompowtryskiwacza (paliwo jest lepiej rozpylane), według mnie problem jest w szczelności układu dolotowego za turbosprężarką, lub złe ( zawyżone ) wskazania przepływomierza. Jak komp widzi że przepływ powietrza jest duży i pedał gazu w podłodze, to podlewa paliwko , a tu kicha, brakuje tlenu żeby go bezdymnie spalić
Pawelkiwi Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Czyli stechiometryczoność mieszanki. Przy "niewielkich obrotach" jak piszesz ( do 1700 ) gdyby turbo było złe to jego praca nie ma znaczenia bo prawie nie pracuje. Myślę że wtryski do weryfikacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się