rafal9119 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Witam panowie jest taka sprawa zamula mi auto od 2 do 3 tys obr i to na 4 biegach na 5tce jest ok. swiece nowe, kable, wtryski sprawdzane. co mu może być? vag nie pokazuje nic
ja74687 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 do sprawdzenia logi przepływki i sondy
rafal9119 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 po odpięciu przeplywki nie odczułęm roznicy
ja74687 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 a podłącz przepływkę i odłącz mu sondę
miszczu_21 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 zawor rgulacji dlugosci kolektora ssacego. Prawdopodobnie membrama pekla albo ułamana dzwigienka od kierownic powietrza. Najlepiej odkrec go i sprawdz tez kierownice
ja74687 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 w adr z 95r. nie było tego
rafal9119 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 tez tak mysle ale chyba większego spalania nie odczulem ---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- ale czy padnieta sonda mulila by az tak auto?
ja74687 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 oczywiście że tak bo ECU nie wie jaką mieszankę ma dozować :)jak mu daję złe odczyty to może go zalewać i dlatego nie idzie odłącz ją i zobacz czy pomoże najlepszy sposób
rafal9119 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 jutro sprawdze po dopięciu powinno być normalnie??
ja74687 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 TZN. powinno być o niebo lepiej, ale na 100% normalnie nie będzie powinien odzyskać moc, ale np. obroty mogą zafalować czasami. Na pewno powinieneś poczuć różnicę
rafal9119 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 po odpięciu jak by lepiej nie muli się itd. tylko teraz czy to na pewno wina sondy aby na darmo kasy nie pakowac i teraz jaka mam kupic??? a drugi problem to jest taki ze cos mi swiergocze z przodu auta tak jak by z dolu. pompa wody odpada wspomagania tez. czyli co napinacz??
ja74687 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 a odmę masz szczelną ?? No i jak ci nie muli to znaczy na 90 % że sonda jest uszkodzona, ale jak chcesz mieć w 100% pewność to zrób jej logi i daj je do działu VAG tam ci sprawdzą A jak kupować to tylko i wyłącznie ori BOSHA żadna inna zbyt długo ci nie pożyje w ADR
rafal9119 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 chyba udam się di jakiegoś speca z vagiem. odma jest cala niedawno wymieniana
ja74687 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 to nagraj może filmik z tego niepokojącego dźwięku
rafal9119 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 podejrzewam napinacz paska klimy bo to u samego dolu i w lewej stronie.
ja74687 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 to możliwe że to on niedomaga
rafal9119 Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 panowie napinacz paska klimy da rade jakos nasmarować by na wolnych obr nie piszczał?? czy tylko w gre wchodzi wymiana
ja74687 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 wymiana nie smaruj go bo jak kurzu dostanie to się rozleci całkiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się