SHOCKWAVE Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 ja tez nic nie zauwazylem zlego narazie przy tych szybach , pewnie temu ze to zawieszenie nawet przy 1BV jest mieciutkie
dziadek Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 ja tez nic nie zauwazylem zlego narazie przy tych szybach , pewnie temu ze to zawieszenie nawet przy 1BV jest mieciutkie Do laryngologa zparaszam każde a5 wydaje dźwięki przy przeciążeniach na zakrętach wjeżdżając np w studzienkę - jedni to słyszą, inni nie zwracają uwagi a inni udają że nie słyszą - poza tym nie każdy jest w stanie to usłyszeć - trzeba być zrytym
SHOCKWAVE Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 zalezy od czlowieka ... jeden slyszy drugi nie tak jak mowisz , jeden robi za biurkiem a drugi od dziecka przy maszynach stolarskich wiec nie slyszy, co nie znaczy ze jest zryty
dziadek Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 zalezy od czlowieka ... jeden slyszy drugi nie tak jak mowisz , jeden robi za biurkiem a drugi od dziecka przy maszynach stolarskich wiec nie slyszy, co nie znaczy ze jest zryty Mi chodziło ze trzeba być zrytym zeby to słyszeć bo każdy kto ze mną jeździ mówi ze nic nie słyszy i ze ja jestem zryty
SHOCKWAVE Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 a to sorki myslalem ze o mnie chodzilo...
pocas Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Opublikowano 24 Lutego 2014 Udało mi się nagrać coś profesjonalnym mikrofonem.
variocustoms Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Dobry sound, teraz filmik jak to rusza na pełnym ogniu
pocas Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Ja wiem że w czasach Szymenia S6 to mogę iść sobie kopać ziemniaki na polu ...
Beny Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 ciekawe ile by wydłubali z takiej s5:kox:
pocas Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Nic Nie mam u siebie turbin tylko kompresor.
kasku22 Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 MRC dłubie je na 500ps/600nm to juz napewno przyjemnie jedzie,a pewnie przy zmianie kompresora na cos lepszego idzie jeszcze troche ugrac
pocas Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 500? No chyba nie bardzo. Max to tak 450KM przy sofcie i kółku. Kompresora nie można wymienić bo nie ma na co. Zupełnie inne możliwości są przy 4.2. Bo wtedy się go uturbia na ok 600KM.
_Gabriel_ Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 robia, robia... dobrze Ci kolega pisze https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1622607_671761462866111_381735646_n.jpg MRC to jeden z najlepszych tunerow audi
Młody_drog Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 cholera zawsze myslalem ze te 3.0t to na turbo a nie kompresorze
pocas Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Panowie, to jest właśnie problem silników 3.0T. Jeden zrobi te 500KM na kółku, a drugi ma wielkie problemy by dobić do 410KM. Taka specyfikacja. Zobaczcie wykresy robionych V6T. Jeden ma bonus na stocku od razu 350KM, a drugiem się trafi tylko 320KM. Jedno wielkie losowanie. Mlody_z_drogi - dlatego tak bardzo mi smutno z tego powodu : ) Bo rozbudowa realna kończy się tylko na fmicu, kółku i sofcie do silnika/s-tronica. W przeciwieństwie do 4TT, gdzie można się bawić turbinami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się