Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Lampy zwykłe a xenony


bynionr1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wiec sprawa nie jest taka prosta jak sie wydaje to nie jest B6 . Dzwonilem do fachowca co sie tylko tym zajmuje i tak trzeba zmienic wtyczki tak jak pisalisnie koszty ok 130-170zł dalej oszukanie modułu w aucie i zabawa z elektronika jakies 300-350zł i zapakowanie tego do auta ok 100zł mozna podłaczyc samemu ale podobno wtedy beda mrugały xenony . za lampy z białym kierunkiem powiedział 2400 a za pomaranczowy 2000 z wsadzeniem i podłaczeniem do auta, tylko nie da rady podłączyc silniczkow do ustawianie z kabiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter22

oszukanie modułu

polega na przekodowaniu moduł i nic więcej :decayed:[br]Dopisany: 10 Styczeń 2009, 12:09_________________________________________________jak coś nie długo będę miał do sprzedania 2 komplety Bi z pomarańczowym kierunkiem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter22

oszukanie modułu

polega na przekodowaniu moduł i nic więcej :decayed:[br]Dopisany: 10 Styczeń 2009, 12:09_________________________________________________jak coś nie długo będę miał do sprzedania 2 komplety Bi z pomarańczowym kierunkiem :wink4:

Jestes pewien ze wystarczy tylko przeprogramowac???? robił to juz ktos???

Zrób jakas promo na te lampki to pomysle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega moj poinformowal mnie ze trzeba wymienic tez modul, oprucz tego przedni zderzak trzeba tez zdemontowac, wiec nie jest to takie proste i szybkie do zrobienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to zwykłe lampki w B7 posiadają inne wtyczki, a bi-xenony inne. Nie jest to takie plug&play.

Co do spryskiwaczy hm... Jest podobno taki przepis, że muszą koniecznie być.W USA nikt tego nie wymaga i jest dobrze. Zresztą, ktoś kto jeździ B7 nie będzie jeździł autem uwalonym w takim stopniu, aby reflektory zakrywało błoto :P Można iść na kompromis i po prostu utrzymywać w czystości lampki samemu. Co wy o tym myślicie? Wiele aut jeździ bez spryskiwaczy przy xenonach i w sumie nie jest to problem. Przy dokładce chyba zbędny wydatek (jakaś pompka, zderzak nowy w przypadku B7, pewnie jakieś VAGowanie też potrzebne jest, itp) :rolleyes:

:OMG:

kolego :)Nie wiem jaki przepis jest w USA bo tam nie mieszkam i tam nie jezdze swoja b6 ale mieszkam na terenie uni gdzie obowiazuje przepis o obowiazkowym posiadaniu uklady zmywajacego reflektory i uklad samopoziomowania.Brak jednego i drugiego powoduje oslepianie i brak dobrej widocznosci.Napisales : "Zresztą, ktoś kto jeździ B7 nie będzie jeździł autem uwalonym w takim stopniu, aby reflektory zakrywało błoto" .Ja jezdze b6 inni jezdza b5 jeszcze inne b4 itd i chyba zade z nich nie dopuszcza do tego zeby mial bloto zamiast reflektora bo to nie auta na off road. Wystarczy kilkukilometrowy przejazd w kolumnie samochodow deszczowa lub zimowa pora i relfektory xenonowe sa na tyle brudne ze szyba przepuszcza malo swiatla a reszte rozprasza co powoduje oslepianie innych :rant: . Kazdy kto ma xenony moze to potwierdzic-wtedy uzywasz spryskow i lampa znowu jest czysta w miejscu gdzie przechodzi wiazka swiatla swiatla i odrazu widocznosc jest taka jak byc powinna.Bardzo watpie w to ze podczas jakiejs podrozy bedziesz stawal co chwila i czyscil sobie lampki bo po jednej zimie mialbys je znacznie porysowane.Fakt,wiele aut jezdzi bez spryskiwaczy ale nie na xenonach tylko na zenonach :kox: lub hidach ktore maja nie wiele wspolnego z prawdziwym xenonem i jest to caly czas ogromny problem bo wiekszosc takich ludzi nie patrzy na ze oslepia innych.byle sami dobrze widza :angry:

Jesli myslisz ze spryski juz nie mowiac o samopoziomowaniu,to zbedny wydatek tzn ze chyba nigdy hid nie oslepil cie jak spawarka po oczach czego Ci nie zycze....

Do zainteresowanych w temacie jaki to konkretnie przepis / norma prawna reguluje posiadanie spryskiwaczy i samopoziomowania przy ksenonach ,ale KONKRETNIE paragraf i z czego kodeks drogowy ,normy unijne itp.a nie odpowiedzi słyszalem za musza byc od wujka szwagra ,sam posiadam xenony ale bez sprysków i zjezdziłem europe i jak do tej pory nikt nie robił z tym zadnych problemów przy przegladzie czy kontroli drogowej wiec jak to z tym jest ?????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze jak jest dobrze ustawione to nie ma problemu . narazie wsadzam same lampki , a jak dozbieram kaski to zderzak od s-ine ze spryskami.[br]Dopisany: 13 Styczeń 2009, 20:10_________________________________________________witam dzisiaj jeszcze raz dzwoniłem do warsztatów gdzie sie tym zajmuja i trzeba wsadzic jeszcze dodatkowo jakies moduły zeby swiatła nie migały i oszukac komputer. nie znam sie przekazuje co mi powiedzieli . teraz szukam lampek za rozsadna cene i jade zrobic. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien fachowca bo ten ma tylko dobry bajer,nawet nie trzeba nic kodowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robilem b7,robilem b6,w b6 mozna przekodowac modul bordnetz dowolnie,natomiast w b7 fabryka sie zabezpieczyla i nie idzie przekodowac go na xenon,o dziwo w niczym to nie przeszkadza bo lampy nie mrugaja i na desce jest spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ctv te wtyczki serio 30 zł w ASO, bo 2 posty niżej , ktoś napisał , że od 130 zl -170zl??[br]Dopisany: 17 Styczeń 2009, 19:47_________________________________________________ Jak to jest z tym podłączeniem do regulacji wysokości, da się to zrobić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oszukalem 11 zl sztuka,podlaczenie do regulacji ale chodzi o ori? jasne ze sie da potrzebny jest czujnik na przód,tył,sterownik i kawalek wiazki,odrazu przy okazji mozna zrobic skretne taka sama robota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiłeś to juz w b7 ze jestes taki pewien????

przygotuj wiaderko złotowek

i bedzie zrobione

przygotuj wiaderko złotowek

i bedzie zrobione

co masz na mysli???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlaczenie do regulacji ale chodzi o ori? jasne ze sie da potrzebny jest czujnik na przód,tył,sterownik i kawalek wiazki,odrazu przy okazji mozna zrobic skretne taka sama robota

tzn , bo nie rozumiem, teraz jest regulacja reczna z poziomu kabiny,są zwykłe lampy i czy tą regulacje można podłączyć do bi xenona,oczywiście cały czas mówimy o b7

Z twojego posta wnioskuje , że miałeś na myśli samopoziomowanie , tak?[br]Dopisany: 17 Styczeń 2009, 20:50_________________________________________________

bez sensu post , po co zaczynać głupie przepychanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy leci z nami moderator?

Mialem na mysli samopoziomowanie,podlaczyc obecnej regulacji sie nie da,trzeba by przekladac silniczki ze starych lamp do xenonow czyli drut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy leci z nami moderator?

Mialem na mysli samopoziomowanie,podlaczyc obecnej regulacji sie nie da,trzeba by przekladac silniczki ze starych lamp do xenonow czyli drut

W sumie można by powiedzieć, że się, da tylko więcej roboty. dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ruszyło sie cos u was w tym temacie??

kolega z naszego forum postanowil wsadzic xenony w aso i jak narazie baruja sie juz trzy dni i nie moga prawidlowo podłączyc.

Z tego co mówił to świeca sie cały czas lampy ale xenonowe a do jazdy dziennej nie albo oba razem. jutro maja podmienic modul odpowiedzialny za napiecie i sie zobaczy co i jak .cena modulu ok 2000zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...