Fahoo Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Silnik jest z końca 2004r i ma przebieg 100k km...wałek jest jak nowy...motor niema zadnych śladów zużycia...przebieg i stan widać było czyściutkich i suchych prowadnicach zaworowych ,po zdemontowaniu kolektorów.Usciślając to jest AVF nie ASZ:facepalm: NIe będę tu się rozpisywałe ale po każdej modyfikacji auto było hamowane i sa potwierdzenia na przyrosty, co i ile każdy z zabiegów wzmacniających wniósł do mocy finalnej.
adrian998998 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Jędrek zawsze znajdą się niedowiarki. Znam te auto i potwierdzam fakty:) Jeśli chodzi o moce powyzej 300ps to pare projektów jezdzi u nas w mazowszu co się nie przedstawiaja na forach.
Daron7 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 dla mnie po porostu jest dziwne że ponad 10 letnie wtryski ASZ mają wydajność lepszą niż fabryka... widać pewne prawa tutaj nie obowiązują. cóż 400ps czeka.. i zluzuj poślady. To nie ASZ tylko AVF. Mają wydajność taką jak fabryka przykazała. Wszelkie prawa tutaj obowiązują i są wykorzystane w sposób prawidłowy. To właśnie wy się wyluzujcie, bo o co ta spina - że można ? Wrzućcie na luz
marcin4x4 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 PD 073BA również siedziały w ASZ i wczoraj faktycznie sobie przypomniałem że nawet całkiem niedaleko jest mk4 ASZ też na seriach i podobnej mocy. Chyba byłem trochę zmęczony bo rano jakąś nie wydało mi się to dziwne a i nie jest to jedyny taki wynik. czemu wałek wymienialiście na nowy ? przy tak małym przebiegu i czemu seryjny ? BTW: To właśnie wy się wyluzujcie wy ?Jędrek zawsze znajdą się niedowiarki. Znam te auto i potwierdzam fakty:) bo na forach można napisać wszystko i nie jeden to łyknie. Dla mnie jesteś osobą bez imienia i nazwiska więc potwierdzanie to tak wiesz
Daron7 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 Wy - użytkownicy forum A4. Zaprezentuj tego ASZ na 073BA z takim wynikiem (podobny wynik tzn jaki ? Różnica 5 czy 50hp ?). Wałek jest jak nowy, nie był wymieniany, jest fabryczny, czytaj dokładnie. Nie będę zdziwiony gdy dam wykres z obciążeniówki i napiszecie, że jest spreparowany heh. Tutaj jeżeli wyjdzie coś ponad normę to jest to nie możliwe, oczywiście oprócz wyników pewnego 'mistrza'
marcin4x4 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Wy - użytkownicy forum A4. przez całe życie latałem VW, audi mam od miecha, inne auto inne problemy i niestety brak "wiedzy na necie". To forum i tak jeszcze jest w miarę dobre. Zaprezentuj tego ASZ na 073BA z takim wynikiem (podobny wynik tzn jaki ? Różnica 5 czy 50hp ?). nie wszyscy się lubią chwalić na prawo i lewo, z tego co pamiętam nie dobił do 250, ale niewiele brakowało, możliwe że przebił a hamownia ściemniła. Czyli 5-8 koni mniej, możliwe też że się coś zmieniło byłem tylko przy jednym z kilku pomiarów. Wałek jest jak nowy, nie był wymieniany, jest fabryczny, czytaj dokładnie. nie doczytałem, fakt sory.Tutaj jeżeli wyjdzie coś ponad normę to jest to nie możliwe, oczywiście oprócz wyników pewnego 'mistrza' dobrze wiedzieć, a co to za mistrz ?
Daron7 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 Ja nie chwale się lecz pokazuje że wbrew pozorom na nie najwydajniejszych pompkach da się zrobić dość ciekawy wynik przy czym nie potrzeba do tego inwestować w obróbkę głowicy i dużo dmuchać. Jak znajdziesz jakieś konkretny o setupie i wynikach tego ASZ zamieszczaj śmiało chętnie poczytam. To nie wiesz, że tutaj Rogal rządzi ?
marcin4x4 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 te wtryski nie są aż takie złe (tylko tJunerzy często do d*py), dobrze by było jednak tą głowicę ruszyć pomijam już tutaj trwałość ale lepiej by ciągnęło aha... fakt często go polecają ;] ja dopiero tutaj się o nim dowiedziałem. Moje softy i tak są dłubane w garażu, przejechałem się na fachmenach.
adrian998998 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 To gdzie i w którym garażu dłubiesz może słyszałem o Tobie??
marcin4x4 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 kwestie elektroniki ogarnia kolega i to on dokładnie wie co i jak, ja jestem od mniej ambitnych robót typu rozbierz to przynieś tamto ;] (i notorycznego ustawiania wycieraczek). Chociaż ostanio dom, żona.. brak czasu nie mam kiedy nawet audika wypicować a zima za pasem. Raczej wątpię, my to tak raczej klasycznie i hobbystycznie w wolnym czasie, jest kilka autek po ponadstandardowym szlifie ale to i tak poziom przedszkola: IC, turbo (raczej p&p), pd, wydechy etc. Jest jeden mk4 ARL po odgruzowaniu wyszło ponad 230ps ale nie ma weny na więcej, nikomu się nie chce robić porządku z turbo (poprzedni właściciel wymieniał).
baszmak7 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 ja chętnie bym usłyszał wypowiedź na temat projektu np:Ctr tuningu,Aligatora,Roberta z Tune UP
MAT1000 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Gratuluję wyniku Gdzie można spotkać tego passka ?
rob555 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Nie będę zdziwiony gdy dam wykres z obciążeniówki i napiszecie, że jest spreparowany heh. Tutaj jeżeli wyjdzie coś ponad normę to jest to nie możliwe, oczywiście oprócz wyników pewnego 'mistrza' Heh Daron nie obruszaj sie... Nikt rosadny nie napisze ze to niemozliwe...bo niemozliwe to jest wylizac pipke do sucha Gratuluje wyniku bo jest grubo. Nie mniej warto rzeczywiscie potwierdzic ten wynik na innych rolkach bo jak zawsze bedzie to powod do podwazania...wiem cos o tym. Z drugiej strony nie pisz ze niewiedza tunerow powoduje ze na BA nie daje sie zrobic grubo. Bo to nie tak do konca. Nie ma cudow w sofcie..i Ty i ja wiemy o tym. Jest tam pare mykow ktore mozna wykonac by zyskac pare % ale nic wiecej. Nie mozna w programie zmienic wydajnosci pompowtryskiwacza tak by w czasie krotszym wlala wiecej paliwa niz pozwala to jego budowa i zuzycie Natomiast sa cudowne egzemplarze ktore nie wiedziec czemu daja znacznie wiecej niz srednia krajowa. I tutaj mysle jest taki wlasnie zlepek elementow ktore po prostu zagraly idealne i mamy wynik. Ostatnio mialem ibize ATD ktora na seryjnych pompkach i GTB pod 190KM ugrala...moze tez rekord? Gratuluje jeszcze raz bo wyszlo b. ladnie!
Daron7 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 Heh Daron nie obruszaj sie... Nikt rosadny nie napisze ze to niemozliwe...bo niemozliwe to jest wylizac pipke do sucha Gratuluje wyniku bo jest grubo. Nie mniej warto rzeczywiscie potwierdzic ten wynik na innych rolkach bo jak zawsze bedzie to powod do podwazania...wiem cos o tym. Z drugiej strony nie pisz ze niewiedza tunerow powoduje ze na BA nie daje sie zrobic grubo. Bo to nie tak do konca. Nie ma cudow w sofcie..i Ty i ja wiemy o tym. Jest tam pare mykow ktore mozna wykonac by zyskac pare % ale nic wiecej. Nie mozna w programie zmienic wydajnosci pompowtryskiwacza tak by w czasie krotszym wlala wiecej paliwa niz pozwala to jego budowa i zuzycie Natomiast sa cudowne egzemplarze ktore nie wiedziec czemu daja znacznie wiecej niz srednia krajowa. I tutaj mysle jest taki wlasnie zlepek elementow ktore po prostu zagraly idealne i mamy wynik. Ostatnio mialem ibize ATD ktora na seryjnych pompkach i GTB pod 190KM ugrala...moze tez rekord? Gratuluje jeszcze raz bo wyszlo b. ladnie! Dziękuje za miłe słowa ! Tak jak obiecałem, wynik z rolek będzie na pewno postaram się o niego jak najszybciej to możliwe. Robert, wiem jak podchodzisz do tematu strojenia i wiem, że robisz to dobrze i bezpiecznie. Ale sam zadaj sobie pytanie - żeby na tyle gigantycznych firm, przez które przechodzą setki takich PD rocznie, nie znaleźć takiego egzemplarza ? Wydajności pompki nie zmienię to oczywiste, mój sekret tkwi w początku wtrysku. Wiele testów, monitorowania EGT, dymienia, ustawienia adekwatnego boostu dały to co widać. Również co do roboty Aliego czy CTR - polecam. Te firmy znają się na tym co robią i nie walą w wiadomo co jak co po niektórzy wrzucając gotowce, nawet nie logując auta i po 30minutach jest koniec 'strojenia' i wiadomość że więcej się nie da bo taki już osprzęt. Passata można spotkać w woj. lubelskim
peter22 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 gratuluje wyniku pewnie zacnie się odpycha . jak z trakcją przy szybkim ruszaniu ??? ---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ---------- ile jest w stanie ten silnik osiągnąć po zmianie pompek ??? Bez ruszania głowicy i dodatków
PIXI Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 To nie wiesz, że tutaj Rogal rządzi ? Kolego , a znasz Witka ????
Kowi87 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Daron a ty gdzies w lubelskim stroisz? ...
Daron7 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 To nie wiesz, że tutaj Rogal rządzi ? Kolego , a znasz Witka ???? Znam jego robotę. Daron a ty gdzies w lubelskim stroisz? ... Tak w lubelskim
peter22 Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 nie zaczynajcie znowu . Fajnie ze nowe osoby biora się za tuning i za***iście im to wychodzi . nie odpisałeś na mojego posta powyżej
Daron7 Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 peter22 tak jak pisałem w pierwszym poście są limitery momentu na każdym biegu (na 1,2,3 ze względu na trakcję a na 4,5 na dwumas żeby z dołu nie było dużo Nm bo to tylko 228mm sprzęgło) i jeździ się dosyć dobrze bez nadmiernego palenia gumy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się