grami121 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 No więc reasumując.Jeśli diagnostyka VAG nic nie wykazuje, trzęsienie budą, przerywanie silnika, gryzące spaliny = 99% zła synchronizacja wałków. Z mojego doświadczenia niektóre silniki zaczynają już przerywać przy +2 stopniach (norma +3 stopnie). Więc jak ktoś ustawi na 0 powinno być jak fabryka. ps. Nie ma znaczenia w jakim to super serwisie wcześniej byłeś. Podałbym parę serwisów autoryzowanych które mają "zmieniaczy" i "0" intuicji i zrozumienia tego co pokazuje im diagnostyka komputerowa. Może być na "0" i też będzie przerywał, trzeba drugi wałek ustawić na znaki fabryczne i będzie git. ps. Moje auto miało wymianę rozrządu i wtrysków w niemieckim serwisie i spieprzyli. Najlepsze jest to, że zrobili sobie jakieś znaki na kołach białym markierem. Wniosek jest prosty, robili bez blokad.
niestandardowy Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Panowie... jak sprawdzic synchronizacje walkow vcds-em? Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
grami121 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 wchodzisz w silnik (engine)czyli grupa 08, potem 04 i czwarte pole tam powinno być 0.0 . Jeśli jest inaczej to trzeba poprawić. A wtedy jak jest 0.0 trzeba ustawić drugi wałek, i będzie ok.
niestandardowy Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Dziękuję . Tylko ja mam bpw swija droga mozna by stworzyc taki maly deal w dziale diagnostyki vag typu podstawowa diagnostyka... jak ktos chetny do pomocy zapraszam na pw. Moge sie tym zajac Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Pawelkiwi Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 grami121 : Pisząc o synchronizacji wałków trzeba mieć na względzie liczbę mnogą słowa "wałków". Synchronizacja wałków zawsze w VAG-u widoczna jest od strony ssącej. Stronę wydechową trzeba doregulować do ssącej. Jak zrobisz tak na "0" trzęsienia, telepania silnikiem oraz gryzących spalin nie będzie.
Świderbragga Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Mam pytanie. A czy moze przez ta zła synchronizację wałków moze byc spadek mocy ?!
Pawelkiwi Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Ależ oczywiście ale nie są to wartości większe niż około +/-10%
Tomson23 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 witam, Tą regulację w jaki spowób się dokonuje?
niestandardowy Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 witam,Tą regulację w jaki spowób się dokonuje? poczytaj tutaj: http://a4-klub.pl/2-0-197/dziwne-zachowanie-zmianie-rozrzadu-317292/
mravel Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Hej, mialem podobny problem. Panowie wymieniali pompe oleju i musieli rozebrac i zlozyc rozrzad z powrotem. Podejrzewalem ze cos poprzestawiali ale okazalo sie ze spadek mocy / trzesienie buda / czasem spadajace obroty przy hamowaniu / koszmarne kopcenie spowodowane sa uwalonym zaworem egr.
Pawelkiwi Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 EGR w tym samochodzie i jego diagnoza to VAG i maksymalnie godzina roboty. Sprawa dość prosta do ogarnięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się