KrzysiekA4 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Witam Forumowiczów.Planuje powiększyć moc w swoim AFB i mam pytanie,jakie graty trzeba po kompletować żeby przekroczyć z mojego ~150hp na +-200hp,przydadzą mi się numery części lub jak ktoś ma na sprzedaż graty.Każda opinia będzie mile widziana,szczególnie starych wyjadaczy
bajowsado Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Też jestem ciekaw jak i co potrzebne. Na początku myślałem podmienić sterownik ze 180? Ale to pewnie nic nie da. Więc dołączam się do pytania.
kudalty66 Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 po pierwsze zdrowa motorownia, wałki i hydraulika, + nowy typ odmy,. sam program na wtryskach od AKNa to max 185 koni i ok 390 nm, AFB ma mniej wydajne wtryski, więc mniej wyjdzie, wymiana kompa na ten od 180tki nic nie daje przy wtryskach od 150tki,. można przed programem załozyc wtryski od Iszej generacjii AKE, i turbo od AKE, bo ma lepszy przepływ spalin, jednak kompresor jest ten sam, wywalic kata, ewentualnie przelotowy wydech, wtedy turbo lepiej wstaje,. jak macie zderzak od Ski to wiekszy Cooler, ewentualnie przy seryjnych coolerach nadkola od SKi na koniec program, u sprawdzonego magika, sprzegło do 400 nm daje radę,. do tego czysty egr i kolekotory z nagaru, to mozna wyczyscic we włąsnym zakresie,.
SotoM Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 ze szczecina Leo ma AFB w A6 C5 ma motor AFB walczył ze sterownikiem od groma czasu i nie ma szans aby dotknąć 200km na seryjnym silniku. on dopiął chyba do około 190km... raczej nie bedzie walczył o wiecej bo to auto wiecej stoi w ciepłym garazu niż jeździ...
Dev Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam Forumowiczów.Planuje powiększyć moc w swoim AFB i mam pytanie,jakie graty trzeba po kompletować żeby przekroczyć z mojego ~150hp na +-200hp,przydadzą mi się numery części lub jak ktoś ma na sprzedaż graty.Każda opinia będzie mile widziana,szczególnie starych wyjadaczy Będzie dobrze jak dojdziesz do 180
KrzysiekA4 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 po pierwsze zdrowa motorownia, wałki i hydraulika, + nowy typ odmy,.sam program na wtryskach od AKNa to max 185 koni i ok 390 nm, AFB ma mniej wydajne wtryski, więc mniej wyjdzie, wymiana kompa na ten od 180tki nic nie daje przy wtryskach od 150tki,. można przed programem załozyc wtryski od Iszej generacjii AKE, i turbo od AKE, bo ma lepszy przepływ spalin, jednak kompresor jest ten sam, wywalic kata, ewentualnie przelotowy wydech, wtedy turbo lepiej wstaje,. jak macie zderzak od Ski to wiekszy Cooler, ewentualnie przy seryjnych coolerach nadkola od SKi na koniec program, u sprawdzonego magika, sprzegło do 400 nm daje radę,. do tego czysty egr i kolekotory z nagaru, to mozna wyczyscic we włąsnym zakresie,. Cześć Robert,no właśnie przyszedł czas aby działać.Myślę nad innym turbo niż od AKE tylko jakie u nas podejdzie ??wtryski od AKE lub inne końcówki co podejdą pod wtryski,myślałem o centralnym coolerze jak w eskach u nie jednego kolegi z forum(tylko problem ze zderzakiem od eski może ktoś ma do sprzedania na 2 grudnia heh)Dodatkowo chyba i pompa VP44 z AKE (chyba że się mylę).Mam też małe pytanie co do pompki spiętrzającej czy też jest ważna co do wydajności naszej VP44.Kolega z forum ma jaką boscha do sprzedania(niby sportowa),wspomaga to pompe wtryskową?? ---------- Post dopisany 10-11-2013 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 09-11-2013 at 23:57 ---------- Witam Forumowiczów.Planuje powiększyć moc w swoim AFB i mam pytanie,jakie graty trzeba po kompletować żeby przekroczyć z mojego ~150hp na +-200hp,przydadzą mi się numery części lub jak ktoś ma na sprzedaż graty.Każda opinia będzie mile widziana,szczególnie starych wyjadaczy Będzie dobrze jak dojdziesz do 180 Dzięki dev że we mnie wierzysz to mogę osiągnąć po wymianie pompy,wtrysków i małym robaku
darek995 Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 czemu tak ciężko ta jednostka ma dojść do 200hp gdzie AFN to robią
Dev Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Tutaj nie chodzi o wiare tylko o możliwości tej dziadowskiej jednostki. Mialem kiedys paska B5L 2.5tdi BDH 180kM i niech go ...uj zay....ie. czego w nim nie robilismy to i tak nie udalo sie nam przeszkoczyc 210kM Rownoczesnie robiliśmy leona ARL 230kM bylo od ręki
KrzysiekA4 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 czemu tak ciężko ta jednostka ma dojść do 200hp gdzie AFN to robią Dokładnie:a4fan:
Dev Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Zwykly kuty PDek, tylko wiejsze turbo, cooler i mocniejsze sprzeglo. Nic wiecej a radosci kupa. Aaaa po miesiacu wysral się haldex
KrzysiekA4 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Tutaj nie chodzi o wiare tylko o możliwości tej dziadowskiej jednostki.Mialem kiedys paska B5L 2.5tdi BDH 180kM i niech go ...uj zay....ie. czego w nim nie robilismy to i tak nie udalo sie nam przeszkoczyc 210kM Rownoczesnie robiliśmy leona ARL 230kM bylo od ręki Dev 210km jak dla mnie to przyzwoicie jak na moją ośkę nie potrzebowałbym więcej,jeśli tak to już 3.0tdi bez modów daje mi tą przyjemność ale w b5 nie ma heh ---------- Post dopisany at 00:40 ---------- Poprzedni post napisany at 00:11 ---------- Zwykly kuty PDek, tylko wiejsze turbo, cooler i mocniejsze sprzeglo. Nic wiecej a radosci kupa.Aaaa po miesiacu wysral się haldex Mając PD nie podejmowałbym się aż takiego wzrostu mocy ale AFB,AKN,AKE mają w miare potencjał (V6) aby taką moc uzyskać (+-200KM)bez nadmiernego obciążenia motorowni zgadza się??
kudalty66 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 nie da się więcej bo pompa paliwa vp44 więcej paliwa nie poda, niezależnie czy to jest AKN/AFB czy AKE,. zresztą koszty modyfikacji 2.5 v6 powyżej 190 koni nie sa małe,. Turbo???? , jak inne niż od 180tki to tylko hybryda, ale mało tam miejsca,. seryjne coolery dają rade nawet w upalne dni, jedynie w korkach auto na chwilę traci, A6tki wszystkie v6 mają centralny duuuuuży cooler,. są na Youtube filmy co 2.5 ma około 300 koni, ale jakim kosztem, wolełbym Ske kupić i nie rezać,. jedyna opcja: 1: sam program bez zmiany gratów, 170-180 koni w zalezniości od stanu motorowni,. 2: wtryski AKE, i turbo, ewentualnie cooler potem program, w zależności od stanu pompy ok 190 koni 400 nm i płaski wykres,. AMEN P.s wiekszość 2.5 v6 nie trzyma serii jak cos jest niesprawne, jak seria zdrowa to i moc będzie u mnie było 155 w serii jak hydraulika słaba i wałki wtedy niema takiej opcjii bo cylindry nie ''oddychają właściwie''
KrzysiekA4 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 nie da się więcej bo pompa paliwa vp44 więcej paliwa nie poda, niezależnie czy to jest AKN/AFB czy AKE,.zresztą koszty modyfikacji 2.5 v6 powyżej 190 koni nie sa małe,. Turbo???? , jak inne niż od 180tki to tylko hybryda, ale mało tam miejsca,. seryjne coolery dają rade nawet w upalne dni, jedynie w korkach auto na chwilę traci, A6tki wszystkie v6 mają centralny duuuuuży cooler,. są na Youtube filmy co 2.5 ma około 300 koni, ale jakim kosztem, wolełbym Ske kupić i nie rezać,. jedyna opcja: 1: sam program bez zmiany gratów, 170-180 koni w zalezniości od stanu motorowni,. 2: wtryski AKE, i turbo, ewentualnie cooler potem program, w zależności od stanu pompy ok 190 koni 400 nm i płaski wykres,. AMEN P.s wiekszość 2.5 v6 nie trzyma serii jak cos jest niesprawne, jak seria zdrowa to i moc będzie u mnie było 155 w serii jak hydraulika słaba i wałki wtedy niema takiej opcjii bo cylindry nie ''oddychają właściwie'' Dodałbym filtr stożkowy i hybryde tak jak Tobie Kowi pokazywał.
kudalty66 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 szkoda kasy na filtr stożkowy przy doładowanym silniku, turbo ile musi tyle wciągnie, a filtr stożkowy nie jest tak szczelny,. mozna od A6 C6 3.0 tdi załozyc filtr, jest stożkowy w obudowie, duzą ma powierzchnię,.
KrzysiekA4 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 szkoda kasy na filtr stożkowy przy doładowanym silniku, turbo ile musi tyle wciągnie, a filtr stożkowy nie jest tak szczelny,.mozna od A6 C6 3.0 tdi załozyc filtr, jest stożkowy w obudowie, duzą ma powierzchnię,. Tak sobie Robert myślałem co zrobić z zaprogramowaniem VP44 w sterowniku na pompie żeby z ecu zgrać lepsze ciśnienie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się