ganjaq Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Cześć dzisiaj przekładałem ze znajomym DP, kwasowy dolot i intercooler, mam logi i chciałem żebyście coś powiedzieli, korekty paliwowe na + 14% a logi: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Program na 1 bar ale ona rzuca 1,5 gdzie nieszczelność? Auto powyżej 4 tysięcy zaczyna przyspieszając szarpać
wampir Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Już chyba raz wrzucałeś te logi tutaj http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/mozna-jezdzic-podpietej-gruszki-287446/ Miałeś jeszcze raz je zrobić z dobrą przeplywką. Wróc do serii i wtedy szukaj przyczyn bo masz tam niezle niemieszane o czym nam nie mówisz.
ganjaq Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 To inne auto, druga b6 avj z turbiną hybryda k04, wcześniej miała k03 ale turbo brało olej i dostała hybryde. Większe turbo nie powinno mieć i tak wpływu na pracę silnika skoro ecu steruje je do 1 bara, tam wałek jest inny, gdzieś musi być nieszczelność, myślałem że podpowiecie gdzie, no chyba że się mylę i inny jest powód
Łukasz13 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Turbina przeladowuje i to ostro, n75 i ustawienie gruszki trzeba sprawdzic, przy wyzszych obrotach przy przeladowaniu brakuje juz paliwa dlatego szarpie i wchodzi w tryb awaryjny. Wysłano z U20i z użyciem Tapatalk
wampir Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 W przedziale 2600-4300 turbo Ci przeladowuje i generalnie brakuje paliaw do tego stopnia, że az w wyzszych partiach obrotow obcina doladowanie. To samo miałem jak wlożyłem k03s na miejsce k03 i były oryginalne wtryski. Po zmianie na wtrystki z BEX sytuacja sie poprawila, ale zeby miec spokoj ducha i wykorzystać w pelni potencjal turbiny radze wlozyc cos jeszcze większego i zrobić korektę softu. Tylko nie mow, ze jezdzisz na pb95 Generalnie to jezdzij tak dalej, a zalapiesz sie na wymiane tloków... PS: Logi robimy do odcinki, a nie do 5800 obr/min.
ganjaq Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Opublikowano 5 Listopada 2013 Po wymianie n75 dalej to samo, nie wiem na jakim paliwie jeździ znajomy, jeździ w Niemczech a tam 95 to 98 tu, polece mu zmienić wtryski a przeładowanie ma miejsce między 2600 a 3700 i co najlepsze korekty paliwowe w normie a to raczej nie grozi tłokom, logi po wymianie n75 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Coś dziwnego dzieje się między 5560 obrotów i to nie jest brak paliwa tylko strzały doładowania
Łukasz13 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Brakuje paliwa, ecu broni się przed zubozeniem mieszanki zminiejszajac doładowanie dlatego taka huśtawka, czas 27 ms przy 5,5 tys obr, nie jest normalny, zmierzcie ciśnienie paliwa, jak ma to jeżdzic dobrze to wtryski do wymiany.
gregor10 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 grubo namieszane, zacznijcie od testu kompresorem. tak jak teraz jest to troche jezdzenie na bombie
ganjaq Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 Auto miało wirusa przed podmiana turbiny, szło dobrze, teraz dostało większe turbo, dolot z kwasu, intercooler i zaczęło mu się mieszać, myśleliśmy że większe turbo zachowa się jak tamto, nie mieliśmy zamiaru podnosić mocy, chodziło tylkooto że tamto turbo brało olej ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 10:23 ---------- Sprawdzałem korekty paliwowe raz jeszcze, okazało się że długoterminowe 0,8% a krótko 1,4%, wytrzyma to wszystko jak nie będzie wpierdalał? Wydaje mi się że to przeładowanie w górnych wartościach obrotów spowodowane jest tym że gruszka upuszcza za dużo a ecu chciałby więcej ciśnienia, utrzymane ciśnienie jest mniejsze niż zadane i n75 zamyka żeby dopompować ale za dużo pompuje bo za duża turbina i znowu gruszka upuszcza. Pętla spowodowana jest tym że pewnie program musiałby być od nowa ułożony
gregor10 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Dokladnie tak, program musi być od nowa 'ułożony' pod to turbo. PS turbo ma potencjał na sporą moc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się