ganjaq Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Dlaczego tak nazwałem temat, bo niby uszczelka a ja musiałem przez suczke wywalić turbo i kolektor bo ukręciłem tak niefartownie śrubę że nie mogłem turba wytaśtać. Okazało się że gruszka i cięgno nie były w jednej lini, szło to wszystko po skosie i cięgno ciężko chodziło a żeby wyprostować musiałem z jednej i drugiej strony turba odkręcić śrubki szustki i przekręcić całą turbinę o kilka stopni. Nie wiem co w gruncie rzeczy zrobiłem bo może roz... turbo, wszak po zalaniu oleju który musiałem spuścić i płynu który w sumie też, daje logi do sprawdzenia, narazie takie, od 1 biegu do 4 (nie wyzywajcie) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dodam że przed chwilą skończyłem
ganjaq Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Opublikowano 5 Listopada 2013 Bardziej ludzkie z tym że pierwszy log robiony z opcją "resume" bo się kapłem że jade na gazie, druga część pierwszego logu na PB, drugi log normalnie VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Logi nie są do końca dobre, bo drugim logu masz korekte w 032 na +18% a nie wiadomo od czego czy coś z autem czy instalacja lpg nie wystrojona. JAk robisz loga to najpierw skasuj błedy żeby adaptacje sie skasowały w 032 i wtedy log na pb. Doładowanie jest ok, przepływka raczej też.
gregor10 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 jest ok , a gaz masz do strojenia.
ganjaq Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 Auto dostało inną dv, dolot i n75 od b6 spróbuję wrzucić stare graty i zobaczymy
gregor10 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 w/g mnie jest lekkie niedoładowanie w którym miejscu ?
ganjaq Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 Narazie nie wrzuciłem gratów ale za to sprawdziłem jak korekta na 032 wygląda na gazie a jak na benzynie, na gazie mam + 14% na benzynie + 4,5 na tej samej trasie z tą samą prędkością. Co to może oznaczać i dlaczego zbiegło się to w czasie z rozbiórką auta, prędzej wszystko w normie i lepiej troche auto jechało. Wywaliło błąd ubogiej mieszanki, czyli co, za mało gazu czy za dużo lewego powietrza. Uboga mieszanka w paliwo czy w powietrze
gregor10 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 uboga mieszanka w paliwo. gaz do strojenia jesli posiadasz pisalem wczesniej
ganjaq Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 gregor10 było to możliwe że mieszanka była uboga w paliwo z braku paliwa ale też że była uboga przez nadmiar powietrza? Wrzuciłem stary dolot, ogólnie jeszcze raz wszystko skręciłem i długoterminowa w mieszanym lpg/pb wynosi + 1,4%, coś mi tylko brakuje doładowania, logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany at 19:25 ---------- ...
Łukasz13 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Te logi są ok, doładowania nie brakuje jest takie jakie życzy sobie ecu.
ganjaq Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 A auto nie idzie, jest to możliwe że ciśnienie gdzieś ucieka? Gdzie znajduje się czujnik doładowania? Założyłem bov II
Łukasz13 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 No w logach jest wszystko ok, nie wiem czemu nie idzie, jaki czas wykreca mniej wiecej do setki?, czujnik jest u gory w intercolerze ale raczej nic mu nie dolega.
ganjaq Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 Coś nie gra, turbo na logach pompuje ale nie czuć doładowania, na drugim biegu wkręca się na obroty godzinę, może winny jest bov, może on przepuszcza
Dev Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 w/g mnie jest lekkie niedoładowanie w którym miejscu ? szukaj, szukaj, az znajdziesz skoro gośc twierdzi że auto nie jedzie to ja mu wierzę widząc logi
gregor10 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 w/g mnie jest lekkie niedoładowanie w którym miejscu ? szukaj, szukaj, az znajdziesz skoro gośc twierdzi że auto nie jedzie to ja mu wierzę widząc logi zorganizować Ci zrzute na jakieś fajne google ? dla odmiany nie widzę niedoładowania i nie wierze gościowi że ma za małe doładowanie bo trzyma zadane , jak chce wieksze to trzeba tjunigowac fure, to nie magia-albo jest boost i czujnik go widzi albo go nie ma , proste ? BTW - Ile ludziom trzeba tłuć że blow offa to sobie mogą odrazu wyrzucić do śmieci ? Wolą pisać 20stron dlaczego nie działa , nie jedzie... Jakby 1.8t mial pracowac z bovem to by mial go przy wyjsciu z fabryki. Inaczej nie bardzo to będzie smigać Jeszcze raz od nowa. wstaw dv ,swoją drogą nie wiem po co Ci ten wiejski blow off ? przy doładowaniu 0.4bara to chyba troche trąci wioską, right ? dwa zrob logi 033+002. i 115+118 ,003+020. to wszystko z takich logow mozna precyzyjnie okreslic czy auto jedzie czy nie . Jak nie to dyno i się przekonamy
ganjaq Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 Stare graty (m.in dv) i inny zawór n75 który został mi po swapie 033 002 002 115 118 003 020
Łukasz13 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 W miare zdrowa seria jak dla mnie. Nic za bardzo nie kombinuj bon jest ok. Wysłano z U20i z użyciem Tapatalk
Dev Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 W miarę. .. to odpowiednie określenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się