Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Logi po wymianie uszczelki turbo - kolektor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

skasuj bledy i zrob loga 033+032+002 na pb , gazu nie wolno uruchamiac , but do odcinki + jazda mieszana z roznym obciazeniem przez 5min wklej na forum to Ci powiem czy jest ok , bo na tych loga jest za malo informacji zeby sie konkretnie wypowiedziec gdzie jest problem.

Opublikowano

Silnik nie wywala żadnego błędu, chyba że chodzi o wyzerowanie 032, zrobie loga ale pewnie korekty z miejsca nie ruszą, ze sondą może coś bo jak tak na nią zerkałem to zauważyłem że napięcie dziwnie na niej skacze, ciekawy jestem co mi o niej powiesz, poważnie nie wiem co jej jest, stała się taka nieczuła na muśnięcia gazu :kox::unknown:

---------- Post dopisany 18-11-2013 at 16:16 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 23:54 ----------

Panowie to chyba przepływka, założyłem starą tą która zaniżała i jest lepiej, zrobie runde żeby się wysterowało VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Na LPG korekty w pierwszym polu 2.3% a w drugim 5.5% z tym że przepływ za mały więc podejrzewam że z tego powodu, nie wiem co było z tamtą przepływką bo choć pokazywała więcej jak ta to auto o wiele lepiej idzie teraz na zaniżającej przepływce

Kpower wywalił 151 HP przy 1550 kg 8 stopniach celcjusza 1010mbar

---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ----------

Ale korekty wskoczyły i tak 2.3% na krótko i 20% na długoterminowej, widze tu współzależność ze stanem przepływonierza, ten pokazuje mniej i korekta wzrasta, tu chwila na jałowym kanał 031

---------- Post dopisany 20-11-2013 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 18-11-2013 at 23:40 ----------

Lecz na obecną chwile VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Wednesday, 20 November 2013, 15:13:06:0

Control Module Part Number: 4B0 906 018 K

Component and/or Version: 1.8L R4 5VT 0005

Software Coding: 05001

Work Shop Code: WSC 00000

VCID: 29257EA7C0E1

1 Fault Found:

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

---------- Post dopisany at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ----------

Musiałem włożyć przepływomierz który zawyża, na jałowym pokazywał 4,25 a silnik zalogowany na 28%, oprócz tego mam jeszcze trzy przepływomierze, dwa nie pokazują nic a trzeci 0,03. Słyszałem że jest taka akcja że jak kupujesz przepływomierz i oddajesz stary to masz zniżkę, jak dam im 4 do dostane za friko i jeszcze mi dopłacą? :grin:

Szukam przepływomierza...

---------- Post dopisany 22-11-2013 at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 17:42 ----------

Jutro nowa przepływka a tym czasem VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Ta przepływka choć prawie się wyrabia przysparza problem z engine loadet, na biegu jałowym silnik obciążony jest w 26% czasami więcej. Korekty powędrowały teraz na "minus" co pokrywa się ze zwiększonym przepływem na biegu jałowym. Chciałem tutaj podkreślić że gaz jednak w porządku a tylko bardziej czuły na zmiane składu mieszanki. Do tej pory myślałem że sprawdza się przepływomierz w górnym zakresie np. trzeciego biegu, teraz wiem i wy wiedźcie że równie ważne jest aby engin loadet na jałowym biegu obciążony był w 17 a 19 % na ciepłym silniku (01-Engine, 08-Meas Blocks, 002). Na ssaniu obciążony będzie bardziej dlatego sprawdzać na ciepłym. Na współczynnik obciążenia silnika oraz zwiększony przepływ może mieć wpływ także przytkany dolot albo zagięte węże ale łatwo to odróżnić ponieważ w takim wypadku w oknach g/s grupy 002 (trzecie okno) zadane wartości wyjściowe znacznie wzrosną a powinny mieścić się między 2,75 a 3,25 g/s

---------- Post dopisany 24-11-2013 at 11:19 ---------- Poprzedni post napisany 22-11-2013 at 21:36 ----------

Ostatnio trochę pogadałem do siebie ale mam już między innymi dla tego odpowiedz. Podziękowania dla wszystkich którzy zauważyli że coś nie tak z zaworem dv. Byłem po przepływkę wczoraj ale nic nie załatwiłem. Kolega z forum miał kilka ale albo nie te numery albo nie dużo lepsze od mojej tak że co do przepływki to temat cały czas drąże. Najlepsze będzie teraz, nie chciałem wracać z wyprawy z pustymi rękami i zapytałem czy ma parę rzeczy, zapytałem o dv i n75 i klamkę ze sprężynka w lewe drzwi. Wszystko było ale kiedy wpadła mi dv w ręce z wężem biegnącym do dolotu od razu zrozumiałem że coś tu nie gra. Potraficie zrozumieć że od początku miałem odwrotnie założony zawór dv? Jak tylko po tej akcji kiedy mi się wąż od dv przetarł o pompę klimy tak do wczoraj byłem pewien że tak ma być. Odkręciłem tą gemele i wpadł szczelniejszy n75. Pomimo że przepływ pokazuje mi 106 g/s przy 6000 obrotów auto ma w porównaniu do tego co było taką petardę że słów brak, chodzi o zmianę biegów min. auto przy zmianie biegu ani chwili się nie zastanawia. Teraz tylko jeszcze dodam jak to mam teraz założone. Na dv są dwa grube krućce i jeden ma jakby kołnierz ogranicznik a drugi cały gładki jest i ten gładki mam teraz wpięty do węża dolotu a tamten do układu.

Opublikowano

Brawa a wytrwalosc i doprowadzenie seri do prawdziwej seri ...teraz na wirusa z nia:decayed::wink:

Opublikowano

Ale masz tą samą dv co wcześniej tylko odwrotnie wpiętą? czy inna? może tamta byłą poprosty dziurawa, a 106 g przy 6 tyś to jeszcze do serii troche brakuje.

Opublikowano

Założyłem inną bo pomyślałem że skoro za nią zapłaciłem to ją wsadzę ale jak sprawdzałem obie to pracowały tak samo, zasysałem cienki króciec i tamta którą miałem chodziła nawet trochę ciaśniej, przyznam że nie wiem czy można w ten sposób ją sprawdzić ale po założeniu dv odwrotnie małpka zaczęła znów skakać po drzewach, poważnie petarda w h..

---------- Post dopisany at 14:46 ---------- Poprzedni post napisany at 11:40 ----------

Tu mam dwa logi na dwóch przepływkach, obie są uwalone lecz:

W tym przypadku do czynienia mamy z tą która zaniża przez co korekty lecą na + i pojawia się błąd składu mieszanki, auto w rubryce engile loadet w grupie 002 przepływomierza na biegu jałowym pracuje z obciążeniem 19% czyli poprawnie, 2,85 do 3,25 g/s powietrza na jałowym czyli też spoko

W drugim przypadku przepływka zawyża, korekty lecą delikatnie na -, auto w rubryce engine loadet pracuje z obciążeniem 28% czyli nie za dobrze pozatym 4,25 g/s wyjściowo, na tej auto idzie troche lepiej ale raczej i tak musiałbym poszukać innej

Opublikowano

po logu z posta 28 ewidentnie było widać że dv trup.

gratki za ogarniecie tematu.

Opublikowano

Siemanko, założyłbym nowy temat ale problem wciąż dotyczy tego samego, petarda o której pisałem dwa dni trwała, później pojeździłem troche jeszcze ale na PB bo mi się zawór od tankowania LPG pogonił. Nie wciskałem za mocno bo w perspektywie czasu nie było widać gotówki a benzyna znikała przy ostrej jeździe jak głupia. Zrobiłem zawór gazu, zatankowałem i chciałem pobutować ale pod pedałem zrobiło się miętowo. Przełączyłem na benzyne, dalej nic. Nie robiłem z tym nic aż do dzisiaj bo do późna pracuje. Mam logi doładowania i przepływu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM motyw jest taki że auto na zimnym odpala ale przygasa poczym wchodzi na obroty a przy butowaniu (filtr stożkowy) słychać jak powietrze zasysa ale auto tylko głośno buczy, nie przyspiesza jak turbo raczej jak wolnossak (znowu k**wa) ni h*ja nie wiem o co chodzi... 032 krótko-terminowa -4% długo-terminowa +6% na logach ro***erdala mnie to że niby dobrze

german81 weź mi napisz jak powinna być wpięta dv do świętego spokoju, jej dołem do DP czy bokiem do DP, i jeszcze jedno pytanie, czy po ostatnim logu nie widzi nikt że dv nie wypuściło?

---------- Post dopisany 15-12-2013 at 14:52 ---------- Poprzedni post napisany 14-12-2013 at 15:52 ----------

up Co do DV to nie mam już wątpliwości jak powinien być

KLIK

ale ja tak mam a on po logach nie daje rady? Skok ciśnienia po odjęciu nogi z gazu

Opublikowano

DV powinna byc wpięta tak jak na tym zdjęciu po lewej http://valinoti.files.wordpress.com/2010/04/media_httpi232photobu_bypwa-scaled1000.jpg , z logów wynika że wszystko jest niby dobrze jak piszesz twoja turbina bardzo szybko wstaje może dlatego nie czujesz tego. lekkie podbicie cisnienia po zdjęciu nogi z gazu może byc.

Opublikowano

Łukasz13 (też mam tak na imię) coś nie gra z przepływem na wolnych bo stoi na poziomie 4,25 lub wyżej a silnik obciążony na 26% jest i to może mieć bezpośredni wpływ na przyspieszanie

Opublikowano

Przepływ na jałowych 4g nie jest ok, to na jakiej w końcu przepływce jeżdzisz? Pisałes że na tej co mniej daje i dobrze wskazuje na jałowym jedzie dobrze a teraz jeżdzisz na innej? jakie numery mają te przepływki? musisz załatwic w końcu inna dedykowana do auta i na pewno sprawną.

Opublikowano

Jeżdże na takiej co w miare korekty trzyma, inna która trzymała dobrze na jałowym powodowała długoterminowe -25%, nie chciałem tak jeździć dlatego włożyłem coś zupełnie innego, inne numery. Chyba kupię nową po rabacie miałbym dedykowaną XXX XXX 032 za 305 zł

Opublikowano

[h=1]06a906461d

[/h][h=1]0280218032[/h]

Opublikowano

Po pierwszym numerze wyskakują mi przepływki od A3 Alledrogo

Opublikowano

To jest to samo w anb apu i innych na sondzie wąskopasmowej były z D na końcu, w nowszych z L.

Opublikowano

ja kolego kupiłem 0280218032 i inter cars za 370 złotych z czego 70 zł oddadzą jak przyniosę starą co prawda regenerowaną ale nowy jest srodek a stara obudowa

Opublikowano

cene bdb zrobili na ten maf :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...