tomasz102 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Witam, Od jakiegoś czasu zauważyłem ślady ropy na betonie w garażu. Ściągając pokrywe silnika zauważyłem, że pompa jest mokra od oleju napędowego. Ile może kosztować naprawa mojej pompy ? Dodam, że jestem z województwa Opolskiego i kogo byście mi polecili w promieniu 100 km od Opola ? Słyszałem o Mazanku z miejscowości Woźniki lecz nie znam opinii. Jaka będzie szacunkowa cena wyciągnięcia jej z samochodu, zregenerowanie i włożenie ?
wesz82 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Określ z którego miejsca jest wyciek,jak nastawnik lub jego dekielek to ogarniesz to sam.
goldi Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Regeneracja 600 zł w okolicy wrocłąwia to sobótka lub trzebnica
trepek Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Regeneracja 600 zł w okolicy wrocłąwia to sobótka lub trzebnica A wymieniają tuleje miedziane w tej cenie?
goldi Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Grzesiu nie powiem ci tylko znam ceny od kolegów co robili tam
tomasz102 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 Jednak pompa cieknie od dołu głównie. Powiedzcie mi co mam jeszcze zlecić "pompiarzowi" oprócz uszczelnienia. Zauważyłem że w aucie jest "buczenie" silnika przy 1500-1800 obr. Gdzieś kiedyś wyczytałem, że to właśnie pompa. Co z istotniejszych rzeczy powinien mi jeszcze zrobić ?
wesz82 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Jak jest kumaty nie sprawdzi nastawnik czy nie przybrudzony jest albo najlepiej niech go od razu wyczyści. Mogę polecić Ci pana Bojarskiego z Gryfina Auto Diesel Serwis Tadeusz Bojarski - pompy wtryskowe, wtryskiwacze, klimatyzacja, naprawa, regeneracja, diesel, Bosch, Delphi - Strona główna Gość jest drogi bo chciał za zrobienie pompy 2 lata temu od a do z 900zł. Ale dziadek dawał mu kiedyś pompę i chwali sobie jego robotę. Fakt panie które tam pracują(w sekretariacie)pozjadały rozumy ale co do gostka to naprawdę,ma sprzęt i zaj...zdolności.
zbynek69 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 A polecicie kogos w województwie łodzkim, potrzebuje wyczyscic nastawnik, pompa bez wyciekow ale problem z nastawnikiem a sam nie zrobie tego bo nawet nie mam Vaga wiec nie bede sie bral.Moze zna ktos kogos kto zrobi to dobrze i pewnie?????[color="Silver"
vp-tdi Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 ja to robie bez vaga ,wpadnij do mnie
trepek Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Noo... podziwiam ustawiać dawkę i RSW bez vaga. Skoro już klient jest to można mu zawsze kąt wtrysku ustawić w cenie ;-) Oraz logi dynamiczne bo to 10 minut roboty a przynajmniej wiadomo, jak się zachowuję napięcie w nastawniku po czyszczeniu.
kamil_afn Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 DIESEL SERWIS MLECZNA Regeneracja pomp i wtrysków Common Rail 55-065 Mleczna 7 k/Jordanowa Slaskiego tel./fax 71/316-10-17 tel.602-507-446 tel.600-461-768
tomasz102 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Jeżeli fachowiec rozbierze moją pompę to od razu mogę mu powiedzieć żeby mi wyregulował dawkę. Na podstawie VAG-COM ile mg na skok najlepiej zlecić mu żeby ustawił ?
trepek Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Jeżeli fachowiec rozbierze moją pompę to od razu mogę mu powiedzieć żeby mi wyregulował dawkę. Na podstawie VAG-COM ile mg na skok najlepiej zlecić mu żeby ustawił ? Przecież musi Ci wyregulować, jak to chcesz aby bez regulacji otrzymać pompę ;-) Mówisz, że maksymalną możliwą albo tak na 80%. Przecież to pompiarz więc oznaczenia pomp musi znać i wiedzieć co do której. No jak to oddawać komuś, kto się nie zna... Ja bym się bał Nie to, żebym się jakoś czepiał czegoś, bo sam to robię i uważam swoją pracę za cacy a innych za bee... ale jak robić to zgodnie ze sztuką, by było dobrze.
tomasz102 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Tak, ale wiadomo, że on będzie starał się wybrać kompromis między spalaniem, a dynamiką jazdy. Ja chciałbym mieć większą dynamikę więc myślałem nad 3,5 mg na skok. Co o tym myślicie ?
trepek Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Przecież producent dopuszcza od 3.0mg... I guzik prawda, że spalanie rośnie. Może jedynie przez to, że samochód żwawższy i częściej z mocy się korzysta. A jak wiadomo, kunie muszą pić, o suchym pysku nie będą
tomasz102 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Optymalnie poleciłbyś w jakich granicach ustawić ?
trepek Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Optymalnie poleciłbyś w jakich granicach ustawić ? Tak jak pisałeś, okolice 3.4-3.8 (czyli w grupie 000 wartości 17-19).
tomasz102 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM W którym polu ma być wartość 17-19 ?
trepek Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMW którym polu ma być wartość 17-19 ? Pole numer 4, tam gdzie masz 20-21 (czyli 4.0-4.2mg).
tomasz102 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Tak po za tym to pozostałe wartości są prawidłowe ? Nie odbiegają od normy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się