Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

pocenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.ostatnio wymienialem sonde i zaobserwowalem ze z tylu kolo jakiegos czujnika mam jakies wypociny.wie ktos od czego to czujnik i z kad to poceniE

Zdj_cie112.jpg

Zdj_cie114.jpg

SORKI ZA JAKOSC.ROBIONE KALKULATOREM:facepalm:

Opublikowano

Dokładnie jest to czujnik temperatury zapewne oring ci padł, wymiana + czyszczenie zacieków powinno pomóc :) Wymiana banalna nawet płynu nie trzeba spuszczać po prostu, najpierw odkręcasz zbiorniczek z płynem jeżeli ciśnienie zleci to zakręcasz z powrotem, później ściągasz zawleczkę z czujnika wyciągasz go (troszeczkę płynu ucieknie ale nie przejmuj się tym ), zmieniasz oring i po robocie :) 10-15 min roboty. :)

Opublikowano
Dokładnie jest to czujnik temperatury zapewne oring ci padł, wymiana + czyszczenie zacieków powinno pomóc :) Wymiana banalna nawet płynu nie trzeba spuszczać po prostu, najpierw odkręcasz zbiorniczek z płynem jeżeli ciśnienie zleci to zakręcasz z powrotem, później ściągasz zawleczkę z czujnika wyciągasz go (troszeczkę płynu ucieknie ale nie przejmuj się tym ), zmieniasz oring i po robocie :) 10-15 min roboty. :)

dzieiki kolego.powiedz mi jesli jestes w temacie.czy dlugie utrzymywanie ssania ma jakis zwiazek z tym czujnikiem?:naughty:

Opublikowano

pewnie że ma bo ten czujnik daje temp. do ecu i na zegary :) Jeżeli chcesz zobaczyć czy działa poprawnie to VAG-iem w blokach pomiarowych przed uruchomieniem samochodu po nocy musisz zobaczyć jaką temp. pokazuje jeżeli zbliżoną (+/- 1-2) do temp. otoczenia to znaczy że sprawny jeżeli nie to do wymiany :) Ale zazwyczaj jeżeli czujnik jest walnięty to są problemy z uruchamianiem silnika czasami gdy jest ciepły (czujnik zaniża temp. i silnik jest zalewany) czasami gdy jest zimny (czujnik zawyża temp. i za mało obroty trzyma ) :) Ale teraz jest chłodniej więc może dłużej dlatego ssanie jest dodatkowo jeżeli czujnik jest sprawy to może termostat puszczać i dlatego chodzi cały czas na dużym obiegu przez co dłużej się nagrzewa :) A z temp. silnika jak jest przy prędkości powiedzmy ok 100 km/h trzyma ci równo 90 stopni :) Dodatkowo w AUDI jest chłodniczka oleju i ona też troszkę zabiera ciepła jeżeli trzyma ci temp. 90 przy normalnej jeździe to nie przejmuj się tym :)

Opublikowano

wskazowka w czasie jazdy pokazuje 90 stopni.z odpalaniem nie ma problemu tylko to ssanie.nawet latem dlugo sie nie wylacza,do tego silnik zaczyna zyc po przekroczeniu 3500 obrotow.

Opublikowano

W ADR to norma :) Wolno się grzeje i zaczyna żyć przy wysokich obrotach lecz kosztem spalania :) Myślę że masz wszystko dobrze z autem :) Sprawdź na VAG-u w blokach pomiarowych jaką temp. ci pokazuje przed odpaleniem po nocy jak będzie zbliżona to znaczy że wszystko jest dobrze :) I to nie jest silnik doładowany wiec lubi wysokie obroty no ale spalanie też sporo wzrasta :)

Opublikowano

Pora zmienić silnik. Na jakieś 2.8

Opublikowano

Jeżeli byś chciał silnik naprawdę elastyczny to polecam 2,5 TDI miałem przyjemność prowadzić go to mówię ci rakieta normalnie jak się przesiadłem z mojego 1,8 to różnicę miałem jak bym do swojego z seicento się przesiadł :) Bardzo fajnie pracujący silnik :)

Opublikowano

kupujac audi szukalem 2.6 lub 2.8 ale trafic na zdrowy okaz to jak wygrac w totka a kupic nieboszczyka i inwestowac w niego to nie sztuka.

Opublikowano

2,6 to chyba stara konstrukcja zupełnie nieopłacalna. Jak już to poliftowe 2,4 albo 2,8. Co do minusów 1,8 to wiem o czym mówicie bo sam miałem - w końcu poszedł SWAP na 1,8T :decayed:

Opublikowano

Silnik dobry ale nie stety mocą nie grezeszy a Inzynierą audi nie wybaczę że skroili go na całe 125km powinien mieć ze 140 :) ale Księgowy musiał łapę położyć więc albo swap... albo zmiana auta albo ból że na światłach nie zawsze możemy podjąć walkę :D

Opublikowano

pokusilem sie na 1.8 bo kupilem za smieszne pieniadze.szalu nie robi poza tym dlugim ssaniem nie mam problemow.wyczailem ze jak teraz odpale i od razu wcisne guzik od klimy to ssanie od razu spada.myslalem nad uturbieniem ale jak koles mi powiedzial koszt takiego zabiegu to odechcialo mi sie.

Opublikowano

Obroty ci spadają dlatego że przy włączeniu klimy silnik ma ciężej :) Nie przejmuj się tym ssaniem ten tym tak ma :) Ale 1,8 ADR ma też swoje plusy :) Największy to jego długa żywotność i bezawaryjność (jeżeli się dba oczywiście ) :)

Opublikowano

Jak już zaglądasz w tamte rejony to zobacz czy pomiędzy tym króćcem plastikowym a blokiem Ci się nie poci, to dosyć leciwy element, w razie czego zmień od razu ten króciec (groszowe sprawy).

Poza oringiem na czujniku zwróć też uwagę na oring w zaślepce (króciec masz na 2 czujniki a korzystasz z jednego, stąd zaślepka - były różne wersje).

Wyczyść dobrze styki czujnik/wtyczka.

Opublikowano
Jak już zaglądasz w tamte rejony to zobacz czy pomiędzy tym króćcem plastikowym a blokiem Ci się nie poci, to dosyć leciwy element, w razie czego zmień od razu ten króciec (groszowe sprawy).

Poza oringiem na czujniku zwróć też uwagę na oring w zaślepce (króciec masz na 2 czujniki a korzystasz z jednego, stąd zaślepka - były różne wersje).

Wyczyść dobrze styki czujnik/wtyczka.

wydaje mi sie ze bardziej mokro jest na dole niz przy samym czujniku

Zdj_cie114.jpg

Opublikowano

Masz krociec do wymiany. Kosztuje około 15zł.

Do tego kup odrazu oringi pod czujnik i Masz po sprawie.

Opublikowano

Uturbienie kompletnie nie ma sensu. Jedynie SWAP.

Opublikowano

myslalem nad wcisnieciem 2.4 ale w domu sam tego nie ogarne bo fundusze potrzebne na tematy mieszkalne.panowie dzieki wszystkim za zainteresowanie i pomoc.postaram sie ogarnac temacik i dam znac co i jak:drunk:

Opublikowano
myslalem nad wcisnieciem 2.4 ale w domu sam tego nie ogarne bo fundusze potrzebne na tematy mieszkalne.panowie dzieki wszystkim za zainteresowanie i pomoc.postaram sie ogarnac temacik i dam znac co i jak:drunk:

Arni nie myśl za dużo bo później Masz pocenie... :-P zrób co jest i smigaj dalej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...