Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymi na postoju


krzysiekvtec

Rekomendowane odpowiedzi

Rok temu tez mi kopcił, a nie ubywało płynów. Robiłem krótkie odcinki, po kilka km w jedną stronę i się okazało, że przy wielkich mrozach zamarzła odma. Silnik nie dogrzewany tak niestety reaguje. Sprawdź odmę jeśli płynów nie ubyło. Żadne silniki nie lubią krótkich tras.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, miałem podobny problem, raz wjechałem na przegląd to hale tak zakopciłem że ledwo auto było widać. Z tym że brał mi olej 1l na 1000km. Okazało się że turbo przepuszcza. Nawet było czuć podczas jazdy jak czasem ma większą moc a czasem słabo. Luzy były na osi. Szybka regeneracja i problemy znikły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie narazie jest spokój. Tak że pewnie to była wina mrozów i tak jak kolega pisał, jazda na krótkich dystansach. Mechanik też mi powiedział żebym się tym narazie nie przejmował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczesniej dymił na postoju po kilku minutach teraz jak wywaliłem kata to jest masakra :/ po zapachu czuc jak by same spaliny nic wiecej ... moze ktoś coś rozpozna, wszystkie logi wychodza ok

MOV 1358 - YouTube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pali ci jakby plyn, sprawdz kompresje, a dwa uszczelnienie turba moglo tez pojsc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz to tylko płyn może palić, czy wymiana uszczeniaczy to regeneracja turbo ? czy da sie wyjać i samemu wymienić te uszczelniacze ?

słyszałem tez o uszczelce ssaka albo zaworowe uszczelniacze.

szukam kogoś co sprawdzi mi płyn na obecnosc spalin

P.s a moze da się na chwile odłączyć chłodzenie turbo i zobaczyć czy nadal będzie dymilo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w teorii dało by się wymienić sam uszczelniacz wodny (o ile to on) bez rozbierania wirników turbo ale jak już je w polowie rozkrecac to lepiej zrobić to do końca i wymienić wszystko + wyważenie, ale jeśli dymi ci bo pali ci olej to lozysko glowne jest do wymiany i turbo tak czy inaczej na stol

przy uszczelniaczach zaworowych dymil by ci na niebiesko i reguly dymienie było by mniejsze na cieplym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu zimnego nawet dymka nie pusci dopiero cieoly zaczyna, jak duzo gazdu na postoju dam to cos sie pojawia niebieskiego, przez ponad 6 tys km dolalem 1,5 l oleju pelnego syntetyku, moze pol syntetyk byl by lepszy w obecnej sytuacji ?

Conz tym odlaczeniem wody w turbinie ? Da rade gdzies cos odkrecic i zoibaczyc czy ustaje ? Gdzie jest wlot a gdzie wylot chlodzenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzadko sie zdaraz zeby turbo puszczalo wode .... te objawy o ktorych piszesz, czyli nie dymi na zimno a dopiero po rozgrzaniu i na wolnych obrotach i kolor dymu wskazuja jak najbardziej na uszczelniacze/lozyska w turbinie wiec czeka Cie raczej regeneracja turbo . sam tego nie zrobisz, poniewaz musisz taka turbine potem wywazyc itp . W Lublinie jest firma dosyc dobra znana w PL ktora sie tym zajmuje, nie pameitam nazwy ale znajduja sie na abramowickiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ci powiem, że moja auto w ogole nie dymi a musze dolewać ok 0.5L / 1000km oleju czyli sporo więcej

silnik jest stworzony do pelnego syntetyku i taki zostaw, gęstszy olej to nie jest rozwiązanie a fuszerka

zagadaj do kolegi devastation on też ma dobrego człowieka który robi turbinki i zrobi to taniej niż panowie z Lublina rearmpoland - pomimo że też robią to bardzo dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim tez dolewalem okolo litra na 3-4 tysiace ale nie dymilo... prawdopodobnie jezeli silnik spala olej pierscieniami lub uszczelniaczami zaworowymi to mniej dymi niz gdy olej cieknie z turbiny i spalany jest na sciankach gorącego wydechu tak jak to prawdopodobnie dzieje sie u kolegi krzysiekvtec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie, na pierścieniach od razu wyjdzie dym

ja mam luzy na prowadnicach i stad olej mi ubywa, pomimo dobrych uszczelniaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam k03/29 doladowanie max 1.1 bar teraz czy po regeneracji wytzyma dlugo ? Czy moze k03s? Jesli pasuje p&p zaraz poszukam tej firmy

Reampoland.pl – Firma to ta firma??

---------- Post dopisany at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:51 ----------

Wiec 100% turbo do regeneracji ? Co do łożyska, jak odpale zimny lub cieply zgasze i zaraz odpale to slychac jak by slizganie sie łozyska po stronie turbo, po kilku doladowaniach juz tego nie ma ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj swoje zrobie Ci K03S :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jeszcze jak to jest ze mniej bedzie ladowalo a moc ta sama , czy to znaczy ze jeszcze mozna podniesc doladowanie czy juz nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina charakteryzuje sie dwoma parametrami:

1. Cisnienie w barach

2. Wydajnosc w g/s

Dając wieksze turbo obnizasz cisnienie ale przeplyw jest ten sam. Podnosząc ciśnienie podnosisz przeplyw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tych filmach tez stawiasz na turbo ? Boje sie ze wymienie a to nadal bedzie dymic... :-)

---------- Post dopisany 28-03-2014 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2014 at 20:54 ----------

To bylo turbo, po wymianie wszystko ok :banan:

---------- Post dopisany at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ----------

To bylo turbo, po wymianie wszystko ok :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...