Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymi na postoju


krzysiekvtec

Rekomendowane odpowiedzi

objawy potwierdzaly by padniete turbo tym bardziej ze auto po czipie... dziwne tlko ze oleju nie ubywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli płyn chłodniczy przedostaje się do oleju to na korku powinno być szare masło jak również w zbiorniczku wyrównawczym mogą pływać tłuste oczka.... niczym w babcinym rosole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płynu nie ubywa, masła na korku też nie ma.

dzisiaj mi przeglądu nie przeszedł, bo za dużo dymu przy przyspieszaniu, dym jest biały i czasami niebieski, olejem nie śmierdzi, to jest smród typowych, suchych spalin...

kat czy turbo?

a może i kat i turbo??:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zimnym pali od strzała, na ciepłym trzeba pokręcić,

jak zgaszę na gazie to najgorzej, parę ładnych sekund trzeba kręcić.

do tego zapala się kontrolka silnika (druga sonda wariuje, gdyż na 90% kat walnięty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry że spytam ale te auta już mają przy tym przebiegu takie problemy? Do tej pory miałem same japońskie auta i takich problemów nigdy nie miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takiego paska AWT i też kopcił na biało. Głowice klient zrobił dalej biało sprężarkę przerzuciło się i pokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobnie ja mam.u mnie jeszcze do tego mocy brak.na homowni pokazalo 150km ale nie czuje tego.trzy dni po wyjechaniu z hamowni znalazlem przewod wychodzacy z kolektora z dziura(podcisnienie).usterke zlikwidowalem i moc byla.znowu po trzech dniach mocy brak.mechanik powiedzial ze usczelka pod glowica bo widzial mokre od plynu.specjalnie nie zauwazylem braku plynu chlodzacego i oleju.kopci na postoju na siwo ,bialo .po week jade sprawdzic kompresje.a kopci odkad go mam czyli poczatek grudnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musi koniecznie dymic na niebiesko, pamietajcie ze turbo moze tez dymic na bialo i dawac takie same objawy jak uszczelka pod glowica w naszych autach bo jest chlodzone i ciecza i olejem

masz cos takiego

?

skoro remont silnika robiles, rob teraz sprezarke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz by byla masakra :-) u mnie odplony nic nie dymi jadac tez nie a ostatnio i stojac nie chce ... Czekam kiedy znowu zacznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie też zaczyna się coś dziać. Autko nie było ruszane około 2 tygodni, raz było uruchomione na 10 min ze względu na bardzo niskie temperatury. Dzisiaj ruszając z parkingu zauważyłem taki biało-szary dym, zniknął dopiero po paru minutach ale kopcił nawet mocno. Nie wiem czy narazie się tym nie przejmować ?? Dodam tylko że przed uruchomieniem silnika autko miało odłączony akumulator a tem. wynosiła -10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie czy to tylko para, w takich warunkach nie warto sprawdzac dymienia, lepiej juz wjechac do garazu i wtedy sprawdzac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno to nie była para. Kolor tak jak pisałem biało-szary nawet wpadający w niebieski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3grosze...

mi kopci na szaro bialo jak batory, plynu nie ubywa , oleju nie ubywa , co to może być ? cud?

nie - tak ma być , szczególnie jesli jezdzisz na krótkich odcinkach , efekt wzmagaja - wycinka kata i lpg, woda sie zbiera w tlumiku i odparowuje cala tajemnica kopcenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...