izol84 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 witam.miałem dziś odwieź żonkę do pracy a tu maszyna ni h*ja odpalić nie chce.odpala a za moment gasnie.prosze o jakies rady.z gory thx Nie pali - YouTube
barrowiec1 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 vag Ci prawdę powie. a jak dla mnie to coś z immo:kwasny:
izol84 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 probowalem drugim i to samo a co do vaga to musze kogos poszukac
sołtys85 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 immo niestety Odepnij klemę może się zresetuje
izol84 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 mowisz klema cos da?o 15 bedzie gosciu z kompem to sie zobaczy
sołtys85 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Nie zaszkodzi. Robisz wtedy twardy reset kompowi. Ale poczekaj do wizyty gościa z kompem bo jak odepniesz to skasujesz błędy w kompie.
izol84 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Ok.dam znac potem czy dalo cos sie naprawic Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 14:58 ---------- Poprzedni post napisany at 09:51 ---------- vag pokazuje blad 19464-nie znany kod bledu ale google mowi ze to czujnik położenia wałka rozrządu.dziekuje.mam nadzieje ze jak go wymienie bedzie wszystko ok
Biszczan Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Miałem identyczny błąd: 19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range P3008 - 00-00 - - samochód nie odpalał i wymiana czujnika pomogła. Odepnij wtyczkę zasilającą G40 i zobacz czy odpali. Sprawdzaliście kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym ?
izol84 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Wtyczke odpinalem i dalej nic.po skasowaniu bledu pojawial sie ponownie.jutro holuje auto do mechanika i we wtorek ma byc gotowy.a co do synchronizacji wałka z wałem nie sprawdzalismy.dam znac co i jak jak bedzie gotowe Wysłane z mojego GT-S7560
Gość harry19-19 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 nie można mieć dwa komplety kluczy koło auta , jeden np. w domu w drugi przy aucie przynajmniej od kluczyków ori i zapasowej powinno być 5 lub 6 metrów , no ale ok daj znać co to było
Biszczan Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 nie można mieć dwa komplety kluczy koło auta , jeden np. w domu w drugi przy aucie przynajmniej od kluczyków ori i zapasowej powinno być 5 lub 6 metrów , no ale ok daj znać co to było Niby dlaczego nie moga być jedne klucze przy drugich ? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
YOGI3000 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 nie można mieć dwa komplety kluczy koło auta , jeden np. w domu w drugi przy aucie przynajmniej od kluczyków ori i zapasowej powinno być 5 lub 6 metrów , no ale ok daj znać co to było To jak nowym z serwisu przyjechać do domu? Jak np z giełdy jak się kupi i ma komplet kluczy? ...biorę auto a kluczyki pocztą...
marekg Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 ja tyle raz jeździłem z dwoma kompletami kluczy i nie wiedziałem, że tak nie można. Ale narobiłem
Biszczan Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 ja tyle raz jeździłem z dwoma kompletami kluczy i nie wiedziałem, że tak nie można. Ale narobiłem Marku, Ty to jesteś hardkorem:grin:
bates23 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 nie można mieć dwa komplety kluczy koło auta , jeden np. w domu w drugi przy aucie przynajmniej od kluczyków ori i zapasowej powinno być 5 lub 6 metrów , no ale ok daj znać co to było To jak nowym z serwisu przyjechać do domu? Jak np z giełdy jak się kupi i ma komplet kluczy? ...biorę auto a kluczyki pocztą... Jak nowym przyjechać do domu? Jeden kluczyk w stacyjce a drugi na lince z tyłu
Kuba_567 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 nie można mieć dwa komplety kluczy koło auta , jeden np. w domu w drugi przy aucie przynajmniej od kluczyków ori i zapasowej powinno być 5 lub 6 metrów , no ale ok daj znać co to było bzdura jakaś. Po pierwsze transpondery są prekodowane i mogą leżeć jeden na drugim a zawartość się nie wywali. Klucze zapisane nie są w puszce immo tylko innym podzespole i nigdy ale to nigdy nic nie ma się prawa coś wysypać.
Marcino87 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Miałem identyczny błąd: 19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range P3008 - 00-00 - - samochód nie odpalał i wymiana czujnika pomogła. Odepnij wtyczkę zasilającą G40 i zobacz czy odpali. Sprawdzaliście kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym ? jak go sprawdzą jak auto nie odpala ? ---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:19 ---------- Nie zaszkodzi. Robisz wtedy twardy reset kompowi. Ale poczekaj do wizyty gościa z kompem bo jak odepniesz to skasujesz błędy w kompie. jak możesz zrobić twardy reset twardy reset to jak dla mnie jak polecą wszystkie kodowania i wg,
Biszczan Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Normalnie. Gdy odepniesz wtyczkę zasilajacą czujnika halla sterownik bierze zastępczy sygnał z czujnika prędkości obrotowej silnika. Samochód pracuje wtedy jakby w trybie awaryjnym. Gdy uszkodzony jest G28 wtedy nie ma możliwości uruchomienia silnika. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się