rados90 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Witam,Od dwóch dni pokazuje mi kontrolkę zużycia okładzin hamulcowych. Ten błąd wywaliło mi podczas jazdy i jest on ciągły tzn zapala się zawsze przy starcie, a nie jak u niektórych przy skręcie w prawo/lewo. Wczoraj wymieniałem koła na zimówki i podejrzewałem przetarcie przewodów, ale przewody są całe, natomiast klocków jest jeszcze ok 3/4 więc nie powinno wskazywać na ich zużycie. Z tyłu klocki są już na wyczerpaniu, ale przecież z tyłu nie ma czujników prawda ? Czy może mieć to związek z tylnimi klockami ? Czy po podłączeniu VAGu i skasowaniu błędu na mogę liczyć na to że komunikat już się nie pojawi ?http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d4472057360355b2.html 1
wrclaguna Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Srawdzałes klocki od wewnatrz ?(O) <--- taka zołta ci wyskoczyła kontrolka ? Untitled.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl
rados90 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 wrclaguna dokładnie taka, tak sprawdzałem na oko też są może delikatnie bardziej przytarte niż te z zewnątrz ale nie powinno raczej pokazywać bo jeszcze jest ich spory zapas, czy czujnik zatopiony jest w wewnętrznych klockach ?
Sherlock Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 pewnie któryś lepiej bierze . Miałem to samo u siebie, klocki jeszcze ładne a kontrolkę wywaliło. Tak producenci teraz robią ,zalewają przewód w połowie klocka .
rados90 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 pewnie któryś lepiej bierze . Miałem to samo u siebie, klocki jeszcze ładne a kontrolkę wywaliło. Tak producenci teraz robią ,zalewają przewód w połowie klocka . Co masz na myśli dokładnie, bo nie zrozumiałem
rookie5 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Taki czujnik jest zalewany w polowie grubosci klocka, jak dojdzie do tego czujnika na klocku to wywala Ci błąd na fisie. A nie słyszysz, że któreś kolo bierze mocniej?? U mnie na przyklad slysze delikatnie jak juz te czujniki lataja po tarczy i jade dzisiaj klocki mieniac. 1
szeryf Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 A u mnie ostatnio pojawił się ten błąd jak użyłem klaksonu Po wyłączeniu zapłonu błąd nie wrócił, ale klaksonu nie używam
edekxp Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 U mnie czasem też zaświeciła kontrolka, ale najciekawsze to że nie mam czujników w klockach.Przewodów również nie ma Tapatalk
Cardozo Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 U mnie było tak że kontrolka się pojawiała i gasła aż któregoś dnia wpadłem w większą dziurę i od tamtego czasu pali się cały czas a okładzin jest jeszcze duży zapas. Sam już nie wiem co z tym zrobić bo nie za bardzo mi sie uśmiecha wywalić jeszcze dobre klocki a kontrolka irytuje.
spknet Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Jesli chcesz sprawdzic ktory to klocek to zmostkuj go w tej wtyczce najpier w jednym kole i zobacz czy blad wyskoczy pozniej w drugim jesli nie chcesz komunikatu zostaw zwarte piny w wtyczce i czyms zaklej
kuba9001 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 a nie da sie vagiem tego wyłączyć? w a6 c5 passacie b5 napewno sie da może i tu można?
rados90 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 To bez sensu że zalewają przewód w połowie klocka, taki czujnik powinien informować o konieczności wymiany klocka, a nie o tym że jest go jeszcze połowa jeżeli czasami się wyłączał a czasami włączał u kogoś to myślę że to oznaka przetartego kabla w którymś miejscu, nie mogą zalewać tego przy końcu klocka ? co za czasy nastały, może ktoś zna dobre zamienniki w których zalewają te przewody jak należy a nie tak żeby czym prędzej kupić nowe bo irytuje żółta kontrolka :/
blejzer Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Ja już dwa lata jeżdżę z tą kontrolką zapaloną, zrobiłem z 30 tyś km i jak dzisiaj zmieniałem koła to oglądałem klocki, spokojnie jeszcze do wiosny dociągnę. Ogólnie to trochę bez sensu tak wczesne świecenie kontrolki, z tym że ja się już do niej przyzwyczaiłem .
edekxp Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Co do zgaszenia kontrolki Zielona wtyczka z licznika pin 32 łączymy z masą. Vag: "17 Instruments" " Funktion 07 / Coding" Pierwsze dwie to suma kodów cyfrowych wyposażenia dodatkowego: 01-zużycie klocków hamulcowych 02-kontrolka pasów bezpieczeństwa. 03-kontrolka płynu spryskiwacza 16-nawigacja
kiko79 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 to prawda co koledzy piszą. Czujniki są zatopione w połowie grubości klocka - bez względu na to czy to klocek oryginalny czy zamiennik. W ASO powiedzieli, że taka jest chyba technologia wytwarzania a zapalająca się kontrolka ma kolor żółty, a więc "tylko" ostrzega a nie informuje o awarii. Ma wzbudzić czujność a panikę. Każdy z was od razu zerknął na grubość klocka i o to właśnie chodzi z tym żółtym ostrzeżeniem.
rados90 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 to zworke na kostce zrobić ?
kuba9001 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 a nie masz vaga albo kogoś z nim najprościej ja wyłączyć podjedz do siebie na spot napewno ktoś ma i CI pomoże
Sherlock Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Narazie nie masz co sobie głowy zawracać tylko jezdzić. Po to jest ta kontrolka żeby wkurw. . . I to bardzo. Jak juz nie wytrzymasz to je wymień. Albo jak kolega kuba pisze , wyłącz to całkiem i po kontrolkach. wysłane sherlockfonem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się