Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie i buczenie przy skręcaniu w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A powiedzcie Pany co ile powinno sie wymieniać ten płyn/ olej?

Opublikowano

Podobno co 2 lata lub 60000 tyś.

Opublikowano

Mam to samo i też mi się wydaje że to magiel.

Opublikowano

na kostce brukowej miałem podobne objawy ze stukaniem i wyszło na drążki kierownicze - nie myl z końcówką drążka.

Opublikowano

Witam wszystkich.Tak jak w temacie mam problem z wspomaganiem w moim audi a4 b6 jak kupilem byla nieszczelnosc na przewodzie cisnieniowym to go dalem do zakucia i wymienilem

mechanik wymienial jeszcze pompe wspomagania na nowa bo sie zatarla i dalej sa opory podczas skrecania najgorzej przy parkowaniu chociaz podczas jazdy jak sie skreca tez sa dziwne dzwieki..

aha i podczas odpalenia auta pod maska z prawej strony jakies dziwne gwizdanie jak by cos sie pompowalo..jakies kompresorek czy cos... no nie wiem czy to moze jest z tym zwiazane ..

mam nadzieje ze ktos doradzi co moze byc nie tak.. z gory dzieki :wink:

pozdrawiam :decayed:

Opublikowano

Tak co do tego sprzęgiełka alternatora to z tego co wiem sprawdza się je tak, że po zdjeciu paska powinno dać się ono kręcić w jedna stronę jeżeli w drugą można cofnąć to jest do wymiany

Opublikowano

Hej, mam podobny problem - cieknie pompa bo wszytsko z oleju ufajdane...i mam pytanie, orientujecie się czy pompa podejdzie z 1.8t z octavi? takia mi została po swapowaniu motorowni do projektu:)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

mam podobny problem jesli pojawia sie zmiana nawierzchni z suchej na sliska auto myszkuje z lewej do prawej dodam ze zbierznosc ustawiona czyli zawieszenie tez nie ma luzów zreszta sprawdzane przed zabiegiem na szarpakach obawiam sie czy to nie magiel jak myslicie ?

Opublikowano

sprawdź ciśnienie opon , raz miałem taki przypadek i to w Q okazało się że miałem pół atmosfery mniej w tylnim lewym kole jak drugim razem na autoban już wpadłem to gazzz a autko grzecznie jak po sznureczku:wink:(chyba założe system kontroli ciśnienia opon na lato) dodatkowo możesz poddać szczegółowemu sprawdzeniu tylne zawieszenie, może jakies tuleje macie wyrobione:wink:

Opublikowano

juz sam nie wiem swierzopo przegladzie jakies2 tyg do niczego sie nie przyczepil diagnosta dwarazy sprawdzane przez niezalerznych mechanikow i tez nic nie znalezli sprawdze dzis te cisnienie bo przyznam dawno nie sprawdzane swiezo po zbierznosci ale narazie nie mam jak sprawdzic czy jest poprawa bo nie jest slisko brak juz sil chyba na rower trzeba sie przerzucic heheh :polew:

Opublikowano

na stację na kompresor w słubicach chyba 50 gr za 5 min:polew: a na poważnie mogłeś zaczepić gdzieś kołem po drugie przepuszczalnośc opony i wentyla po 3 opony najlepiej napompować po 3, 4 km spokojnej jazdy letnia temp opon , ja wszystko sprawdziłem wachacze, geometrie ,zbierznosci ,nowe opony zawieszenie bdb a tu na drodze po wszystkim po jakimś czasie niespodzianka , czasem przy róznicy temperatur też potrafi powietrze umknąć , sprawdz ciśnienie , albo poczekaj w kwietniu będe wracał na święta to podjade do ciebie z cisnieniomierzem:wink:

---------- Post dopisany at 10:11 ---------- Poprzedni post napisany at 09:09 ----------

A jak wyłaczysz ESP to też Ci utrudnia jazdę na sliskiej nawierzchni?

ESP nie da rady wyłączyć. nawet jeśli nie jest włączone to ingeruje w prowadzenie auta

A ja myslalem, ze ten przycisk ESP jak sie go wcisnie i zapali sie kontrolka na desce to oznacza, ze jest wylaczony.

ewentualnie może któreś koło się grzeje , tłoczek gdzieś blokuje , to mogłoby esp zadziałac właśnie w taki być może sposób ale byś chyba to zauważył

esp całkowicie to można wyłączyc ale np w lexusie w ołdi nie da rady:wink:

Opublikowano

cisnienie sprawdzone wszedzie jednakowo takze juz sam nie wiem chyba wybiore sie jeszcze raz na zbierznosc lecz tym razem nie w slubicach

Opublikowano

Panowie amorki z tyłu do sprawdzenia. Nie czuć jak się kończą a właśnie ESP wyłapuje ze koło traci trakcję. Myślałem że to felerne opony a okazało się że mam skończone amorki na przeglądzie.

Opublikowano

mówisz że ustawiałeś zbieżność, a ustawiałeś geometrię??

Opublikowano

amorki przod 92 i 91% tyl 75 i 74% mysle wymienic dla pewnosci drazki kompletne przod i na geometrie jeszcze raz najgorzej to z czasem jeszcze :facepalm:

Opublikowano

zawieszenie tylne jeszcze dobre jest

Opublikowano

W takim razie coś z ESP nie halo. Do sprawdzenia czujniki w kołach, czujnik skrętu przy zwijce.

Opublikowano

coś złe info daje do kompa tylko co

Opublikowano

nie wiem nie znam sie ale przyszlo mi teraz cos na mysl pewnego dnia dziewczyna pojechala do rodzicow i jechala po blocie i zaswiecila jej sie ta kontrolka od ESP i swiecila sie ciagle ponoc do wylaczenia i ponownego uruchomienia auta teraz to juz mam stres zawias to sobie ogarne ale z ESP to laik i nawet nie wiem kto mi to ogarnie w miare rzetelny bo nie mieszkam w slubicach dlugo i nie mam tu jakiegos zaufanego mechaniora k..de:kwasny:

Opublikowano

czekaj a esp nie ma czsem jakiegoś sterownika?

bo abs ma więc to może jakoś połączone?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...