Głido Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 ja akurat niemam lpg, a jak odlacze sonde powinna byc jakas roznica odczuwalna w trakcie jazdy?
imbusek Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 No i wczoraj swiece wymienilem i caly czas to samo. Nie mam lpg I zaznaczam ze szapie samochodem jak stoi na ssaniu najbardziej jak sie wlacza pompa powietrza wtornego. Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
brodaty Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 ....podejdź wieczorkiem do autka, podnieś maskę, weź jakiś spryskiwacz, odpal autko popryskaj na przewody wysokiego napięcia i na cewkę i pewnie zobaczysz burzę z piorunami.......
imbusek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Juz to robilem i wszystko jest jak najbardziej ok zero przebicia Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany 15-12-2013 at 11:34 ---------- Poprzedni post napisany 13-12-2013 at 21:03 ---------- Czy powie mi w jaki sposob mozna wylaczyc pompe powietrza wtornego ? Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
Głido Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 przyczyna była padnieta przepływka autko teraz smiga jak nalezy
imbusek Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 W momencie gdy pytam czy jest ssanie to słychać jak się coś włączyło o okolicach kolektora ssącego (duzy hałas stukot cos takiego) wtedy silnik zaczyna wariować i trzesie autem gdy auto zejdzie z ssania to silnik chodzi pięknie.
darkb Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 koledzy a czy np kiedy świece są już starawe to czy auto przerywa w taki dziwny sposób wtedy gdy jest zimny silnik takie jakby wypadanie zapłonów podczas przyspieszania bądź taki efekt jakby auto miało takiego zamuła ( jakby nie przepalał mieszanki ) czy raczej inwestować i wymienić fajki od świec czy może same cewki Mam problem ze swoją Audi ( A4 B5 1,8 125KM ARG), auto po odpaleniu z rana pracuje prawidłowo lecz po rozpoczęciu jazdy zaczyna delikatnie podszarpywać, tak jakby gubił zapłon. Szczególnie objawia się to wtedy gdy jadę samochodem wystudzonym równym tempem bez znacznego przyspieszania lub podczas przyspieszania na 2 , 3 biegu. VAG nie pokazuje mi żadnych błędów, przepływomierz ma dobre wskazania. czy wsiecie co to moze byc za problem
matysek181 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Witam Udało się rozwiązać problem bo mam podobny?
Klejk Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 przyczyna była padnieta przepływka autko teraz smiga jak nalezy a mowilem ze przeplywka
darkb Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 przyczyna była padnieta przepływka autko teraz smiga jak nalezy a mowilem ze przeplywka a jak sprawdzałeś przepływkę w logach to ta wcześniejsza na której działy się takie cuda to jak ci pokazywała mało dużo czy stała w miejscu
matysek181 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Witam U mnie też po wymianie przepływki problem znikł.
imbusek Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Dzisiaj przydarzyła mi się dziwna sytuacja wsiadam do auta po całej moroznej nocy (-5) odpalam silnik i standardowo obroty na 1200 za kilka sekund silnikiem zaczęło standardowo lekko szarpać ale po 15 sekundach ssanie się wyłączyło co mnie bardzo zaskoczyło bo przecież silnik łącznie pracował może tylko 1 minutę. No to odrazu szybko na klimatorniku wszedłem w kanał 49 i sprawdzam temperaturę i pokazywało 30 stopni bo przecież niższej skali nie ma na klimatorniku. No to nic innego tylko ruszyłem w drogę i bardzo dziwna sprawa bo silnikiem nie szarpało ładnie płynnie szedł po prostu baja. Obserwując dalej temperaturę to klimatronik pokazywał zgodnie ze wskazówka. Wiec przychodzi mi tylko na myśl to że wina leży na pewno przy dawkowaniu paliwa tylko i tu mi przychodzi na myśl że padł czujnik temp cieczy ale przecież już kiedyś podmieniałem bo mam dwa zapasowe w garażu. Przechodzi mi przez myśl kupić oryginał może on by rozwiązał ten problem ? Wypowie się ktoś o tym moim dziwnym przypadku ?
rafal9119 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Mówisz ze na kanale temperatury silnika klimatronik ma skale tylko 30 C? bo dzis jak u mnie było -12 to klimatronik pokazywał -1C. czyli co czujnik zepsuty???
imbusek Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 tak wyczytałem na forum ze pokazuje najmniej 30 stopni. I mi tez nigdy nie pokazal mniej
rafal9119 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 To co u mnie jest padnięty czujnik????
k232 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 Imbusek ale Ty masz problem na zimnym silniku czy nie ma znaczenia? Ja tak mam ale na dobrze rozgrzanym przy przyspieszaniu leciutko szarpnie i tak za każdym razem gdy rozpędzam auto.. Pasek od rozrządu w dupe dostaje i to ostro przy takich szarpnięciach
pulpecik Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 Wiesz, często jest tak, że cewki po nagrzaniu zaczynają jaja robić. Ja miałem przykładowo w Audi 80 taką(i w dwóch Mercedesach pechowo hehe), zmieniłem to moduł zaczął głupieć. Nagrzał się i...silnik stop. Wywlekłem, wsadziłem w śnieg...odpala. No to kupiłem i spokój. Jak masz od kogo to pożycz cewkę, najlepiej z przewodami i pobujaj jakiś czas.
k232 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 Chodzi Ci o całą cewkę z fajkami czy same fajki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się