Dajmon Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Wszystko fajnie. Powiedz. Wyciągałeś silnik, żeby ściągnąć tą miskę czy demontowałeś spód, zawieszenie? Jak możesz to napisz ile Cię to szarpło. Dzięki.
xsebo1 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Skaleczył mnie 100 zł za wymianę ze wszystkim, 3 godziny im to zajęło. Zdjął pasek i odkrecil pompe klimy. Trzeba by drutem jakimś ją powiązać bo wisiała na kostce. Do wykrecenia śrub miski odkrecili go z poduszek, wspornik tlumiacy pod chłodnica i do góry lewarkiem. 3 krótkie śrubki gdzieś do góry, rozrzadem kręcił żeby się do nich dostać. Nie chciała wyjść i odkrecili zawieche, 3 śruby z każdej strony. I oto dół silnika Po wyczyszczeniu masa uszczelniająca i w odwrotnej kolejności Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez xsebo1
Dajmon Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Kuwa. Za stówke to nawet w biedronce zakupów nie zrobisz do pełna w koszyku, chyba że wody mineralnej. Koszt jak by nie parzeć - ZA DARMO.
xsebo1 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgadza się, dlatego najpierw ustalam cenę a później mechanik robi
Joca Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 A w temacie płukanek - trafiłem na usługę płukania całego układu olejowego w sieci serwisowej Feu Wert. Piszą, że mają do tego specjalny preparat i polecają szczególnie po akcjach typu Long Life. Znalazłem też inną gotowiznę: specjalny preparat STP do robienia płukanki silnika. Może więc poza naftą jest to jakaś opcja. Mam w zwiazku z tym pytanie czy macie jakieś doświadczenia z płukankami w tej firmie albo z użyciem środka STP, a jeśli tak, to czy warto było i nie wygenerowały one czasem jakiś problemów?
xsebo1 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Spotkałem się z pochlebnymi opiniami produktów marki bishops orginal http://www.bishops-original.pl/ Producent zaleca środek do czyszczenia silnika 501 przejechać 30-40 km, wymienić olej i wlac 560 na odpieczenie pierścieni tlokowych. Trudno kupić ich produkty, polecają profesjonalni tunerzy. Co ciekawe opisane są na stronie wszystkie inne dodatki, ceramizery, xado i podobne W podobnym wątku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/111040-Propozycja-rozwiązania-"problemu"-OLEJU-w-silniku-2.0-ALT uzytkownik kupił auto z niemiec, 230 tyś i nie ma problemu olejowego. Nie było long life
Joca Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Dzięki za rekomendację tego bishopa bo naprawdę bardzo pozytywnie piszą o tym amerykańskim wynalazku na forach w necie. Jedyny problem to cena, ale jak człowiek chce taniej to może przećwiczyć ścieżkę którą podałeś wyżej przy czyszczeniu układu olejowego. Ja chyba pójdę na łatwiznę dlatego chyba wleję ten preparat przy następnej wymianie oleju w sierpniu, a potem się zobaczy
xsebo1 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Nie ma za co dziękować, po to piszemy żeby znaleść pozytywnie rozwiązania naszych problemów. Ja również zakupie r501, r560 i jakis tam środek mają do czyszczenia układu paliwowego, wtrysków i komory spalania za 99 zł. Drogo bo zestaw za 350 ale taniej niż remont renome od lat mają, to nie jakieś STP
Wandej Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Dobra. Technologia mikromolekularna 40lat temu opatentowana Coś mi się wydaje że da tyle co umarłemu kadzidło
xsebo1 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Każdy podchodzi sceptycznie kto nie stosował. Wypróbuję i wtedy się wypowiem Nie kupiłem bishopa przez ich skórzaną stronę. Zarejestrowałem się, link aktywacyjny nic nie dawał i zablokowali mi konto. Zamówienie bez konta to też porażka. Zakupiłem za to ceratec od liqui moly, zalałem ze świeżym olejem motul 5w40 x-clean i od razu trasa 1600km do Finlandii. Przez pierwszy 1000 km dwie dolewki po 0,5l to więcej niż wcześniej jednak przez ostatnie 500 km nie ubyło nic i jest stan max. Silnik pracuje cichutko jak nigdy, przestał klekotac przy ruszaniu i nie ryczy już przy wciśnięciu gazu. Równo i ładnie się zbiera, najlepiej wydane 84 zł Ceratec wystarcza na 50 tyś km
Majki1985 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Każdy podchodzi sceptycznie kto nie stosował. Wypróbuję i wtedy się wypowiem Nie kupiłem bishopa przez ich skórzaną stronę. Zarejestrowałem się, link aktywacyjny nic nie dawał i zablokowali mi konto. Zamówienie bez konta to też porażka. Zakupiłem za to ceratec od liqui moly, zalałem ze świeżym olejem motul 5w40 x-clean i od razu trasa 1600km do Finlandii. Przez pierwszy 1000 km dwie dolewki po 0,5l to więcej niż wcześniej jednak przez ostatnie 500 km nie ubyło nic i jest stan max. Silnik pracuje cichutko jak nigdy, przestał klekotac przy ruszaniu i nie ryczy już przy wciśnięciu gazu. Równo i ładnie się zbiera, najlepiej wydane 84 zł Ceratec wystarcza na 50 tyś km Hej powiedz kolego ile dolales tego cerateca bo mysle ze zrobie plukanke z liqui moly pozniej chce zalac liqui moly z dwusiarczkiem bo to mi cos dalo wczesniej no i ten ceratec i jak to teraz wyglada u ciebie z olejem
xsebo1 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Od około 700km nie ubyło nic, silnik się bardzo wyciszył, płynnie wchodzi na obroty, nie telepie tam nic przy ruszaniu (nie pomogła wymiana wszystkich poduszek). Ceratec jest liqui moly i ma certyfikat tiv, na pewno nie zaszkodzi. Za 3 tygodnie wracam do polski 1600km i jadę na urlop 1300 km to będzie chrzest bojowy cerateca
Majki1985 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 No to super kolego daj znac jak zapali sie oil min a moze sie nie zapali tego zycze bo chcem zrobic plukanke z liqui moly pozniej olej liqui moly i ceratec moze to bedzie lekarstwo a nie przerabianie odmy i wydawanie kasy na remonty silnikow pozdrawiam No i pytanie czy cala zawartosc dolales cerateca czy 6 % w stosunku do ilosci oleju bo rozne opinie sa
daro84.pl Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Można tego cerateca wlać do oleju po przebiegu 1000km czy lepiej poczekać do następnej wymiany?
xsebo1 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Zalałem cały, buteleczke i jeszcze przeplukalem ją w weekend zrobiłem następne 200 km i oleju nie woła. Codziennie dojeżdżam do pracy 20 km drugi tydzień i cisza. Walczyłem z tym silnikiem 2 lata i nic mu tak nie pomogło jak ceratec - oleje, mod odmy, nafta oświetleniowa. Polecam wszystkim
Majki1985 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 A powiedz mi prosze ile miales na bagnecie stan oleju nim dolales cerateca A powiedz mi prosze ile miales na bagnecie stan oleju nim dolales cerateca bo tak mysle ze jak bedzie polowa na bagnecie to wtedy doleje jak myslisz A powiedz mi prosze ile miales na bagnecie stan oleju nim dolales cerateca bo tak mysle ze jak bedzie polowa na bagnecie to wtedy doleje jak myslisz
xsebo1 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Wymieniałem olej motul 5w40 x-clean + ceratec liqui moly i był max. W sumie poszła cała 5l bańka w trasie
Majki1985 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Czyli jezeli zalewamy okolo 4.2l swiezym olejem plus 300 ml cerateca i dolsles 800ml ktore zostaly na 1600 km to nie jest zle chyba ze zle cos licze
xsebo1 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Już dwa tyś zrobiłem, zawsze kasuje inspekcje jak zmienię olej i odlicza komputer od 15 tyś w dół
Majki1985 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Dzisiaj zamawiam i zalewam zobaczymy co to da mam nadz ze kasa w bloto nie pojdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się