Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uzdrawianie ALT. Nafta, płukanki i inne cuda


lukassteryd

Rekomendowane odpowiedzi

Kontrolka zapaliła się po 600km, stracił na mocy z dołu. Dolot cały zasyfiony, trzeba mod odmy zrobić. Jednak na trasie z prędkością 140, 700km ubyło pół miarki oleju więc jest poprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi z 2003roku i przebieg 130 tys czyż to nie piękne prawie jak swierzynka z salonu bo z 7 lat to musiało stać na parkingu i czekać na swojego wybranca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta swiezynka jak mowisz rok temu kostowala 20 tys pln .Sprawdzona po vin we Wroclawiu w vw na bruknera .Ostatni serwis 2-02-2014 audi Niemcy przy 126 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyglada pobor oleju w modelach z konca 2003 i 2004 , moze jest cos poprawione po 2001 i 2002 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko to samo. U mnie po plukance lepiej chodził dopóki nie zasmaral się dolot. Zauważyłem znaczną poprawę po wymianie rozrządu, 1600 km od dolewki i pół miarki ubyło. Jak przerobie odme to będzie chyba sukces :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko to samo. U mnie po plukance lepiej chodził dopóki nie zasmaral się dolot. Zauważyłem znaczną poprawę po wymianie rozrządu, 1600 km od dolewki i pół miarki ubyło. Jak przerobie odme to będzie chyba sukces :)

Moim zdaniem w alt po 2003 roku cos bylo poprawione. Nikt chyba sie nie skarzyl na pobor oleju w tych modelach . Sam mam alt z 05.2003 r przebieg 168tys. bierze mi 1l oleju na 10tys km. Najwazniejsze jednak jest jak auto było uzytkowane wczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2003 do teraz caly czas long life oliwy LM top tec 4200 5w30 czynil by cuda ?Wyglada na to ze ,chroni pierscienie przed nadmiernym scieraniem.Fakt jest taki ze sklep ceni sobie za LM prawie 250 zl.Jak dozyje za 2 lata ,bo tyle bede chcial na tym oleju zrobic ,to naleje pelnego syntetyka od LM 5w40 synthoil high tec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi co ciekawe na trasie prawie wogole nie bierze, na mieście znika olej. Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xsebo1 Jeśli się nie mylę i jeśli olej leci w dolot, to temperatura ;) W mieście opary nie mają się czym schłodzić, a w trasie jednak trochę powietrza pod maskę wpada przez co więcej się zdarzy skroplić i opaść a nie polecieć dalej.

U mnie to widać w szczególności zimą ;)

Edytowane przez rade
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ,mozliwe jest to aby pierscienie olejowe byly poodwracane ,lub zamki w jednym polozeniu czyli nie co 60 stopni .CO WY NATO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa pierscienie kierunkowe i dowolne ,napis top na isc do gory a bez opisu dowolnie

Edytowane przez tomekktm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank coś spieprzyli w naszych silnikach, w innych bliźniaczych konstrukcjach nie ma problemu oleju. Uporam się z modem odmy i zapomnę o kontrolce oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za namową kolegi z forum dolałem dziś do oleju 200ml nafty. Zrobię 300 km, doleje nafty 0,5 l i na wolnych 15-20 minut ma chodzić. Do tego mod odmy i powinno się zamknąć 0.5-1 l miedzy wymianami

Ile brał przed zabawą z naftą?

Naftę dolewasz do oleju przed wymianą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0,5 l - 600 km miasto,

0,5 l - 800-1000 trasa.

Na mieście wielkiej poprawy nie ma, odma nie daje rady. W akcie desperacji wlałem 200 ml nafty i zrobiłem 100 km, przed wymianą dolałem następne 200 ml i na wolnych pyrkał 20 minut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nafta moze usunac nagar spod pierscieni ,ale nie naprawi wytartych pierscieni napewno nie zaszkodzi a wrecz pomoze oczyscic z nagaru . Kazdy sposob na uzdrowienie jast chwalebny ,niech kazdy cos zrobi a rezultaty opisze i malymi krokami dojdziemy do przyczyna brania oleju .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto jaki nagar był w misce i smoku pompy oleju 7f1a7c72f12199b87b58d82398f5cc7b.jpgb31f3fd0258eff00f55c9c0800cab1d2.jpg0939a649efa4c75f8dc2f1e3339c63be.jpgdff504f6782e71cd6ed80a1b41235e5d.jpg

Tylko olej nie wymieniany na czas lub long life zostawia taki nagar.

Spalony olej nie chroni silnika

Dziś odebrałem autko i chodzi tak jak na świeżym oleju po plukance nafta. Nie drży przy obrotach poniżej 1000, bardzo chętnie wchodzi na obroty i reaguje nawet na musniecie pedału gazu. Wnioski nasuwają się same, nafta przeplukala nagar z silnika i osiadł on na misce. Silnik nie miał jak się go pozbyć, dlawil się nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...