artur1983 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 witam chce wymienić wężyki 1.8t AEB sterujące turbiną i DV czy ktoś śie orientuje ile i jakiej średnicy go potrzeba ?
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 kup 2M, srednica wewnetrzna najlepiej 4mm do n75 proponuje silikonowe 5mm fi wewnetrznego (z jednej strony musza byc ciasne zeby weszly na krociec gruszki turba i obudowy turba (z opaskami zaciskowymi) a z drugiej strony musza byc rozciagliwe na ok 6mm aby weszly na n75
artur1983 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 jakiej firmy możecie polecić wężyki chodzi mi o trwałość
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 samco sa ok, aczkolwiek ja kupilem silicony mialy byc samco a przyslali nei wiem co, nie wiem czy samco czy nie, poki co od roku sie spisuja ---------- Post dopisany at 00:16 ---------- Poprzedni post napisany at 00:15 ---------- Przewód podciśnienia 4 mm. (1 m.) SAMCO od Re5pect (3706220488) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. w sumie kup 2m tego i ci zostanie jeszcze, nie pamietam czy dalo rade go tak rozciagnac aby wszedl na n75, ale mysle ze jak sie postarasz to dasz rade
artur1983 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 no a opaski jakie polecacie bo opaski ślimakowe chyba przy tak małych przekrojach nie zdają egzaminu ? chodzi mi o to że te na śrubokręt nie trzymają dobrze myślałem nad szczypcami i opaskami zaciskowymi z Kwasówki jaki rozmiar opaski do tego wężyka dobrać ?
pioteros Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 na n75 ok 9-10 mm, na wszystkie inne krocce ok 6-8mm, u mnie ci co zakladali gaz zastosowali opaski slimakowe ale takie drobniejsze, tez na wkretaka, takei idealnie by sie nadaly
artur1983 Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 gdzieś na forum było jeszcze o sprawdzeniu szczelności dolotu nie mogę tego znaleźć ---------- Post dopisany 29-11-2013 at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany 24-11-2013 at 21:54 ---------- czy może ktoś podać linka do sprawdzenia szczelności układu dolotowego 1.8T AEB za pomocą kompresora ?
Kraker Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Może być to? :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library
artur1983 Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 czy taką sama procedurę robi się w AEB ?
artur1983 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 czy nie trzeba zaślepić przewód z interkolera do przepustnicy ?
pioteros Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Nie, bo możesz mieć oringi wtryskow uwalone albo uszczelke ssacego, tam też może być wyciek, na wezach wychodzących z kolektora do serwa, zaworu odpowietrzania i odmy również
artur1983 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 troszkę mnie to dziwi że powietrze nie będzie uciekało przez silnik do wydechu czy się mylę ?
pioteros Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Któryś zawór czy ssacy czy wydechowy zawsze będzie zamknięty, inaczej silnik nie trzymalby kompresji
artur1983 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 no tak masz racje ---------- Post dopisany at 15:55 ---------- Poprzedni post napisany at 15:53 ---------- czy przy takim teście czegoś nie uwale i jakie ciśnienie napompować do układu , czy jak napompuje dane ciśnienie ma ono cały czas się utrzymywać ?
pioteros Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jak bardzo powoli będzie opadać to jest to chyba normalne, ale naprawdę powoli, po kilkunastu lub kilkudziesięciu sekundach, pompuj tak do 1.2 bara
artur1983 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 no OK silnik miał mierzone ciśnienie dwa razy i wyszło na trzech po trzynaście a na jednym 12,5 nie pamiętam na którym aktualnie jeździ na valvolin 5w50 i na 10 tysięcy nie widać najmniejszego ubytku oleju aczkolwiek widzę jakieś ślady wycieku od strony wydechu bodajże pokrywy zaworów lub uszczelniaczy z przodu, od strony kolektora ssącego suchy muszę wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów (jakiej firmy kupić)od razu kilka wężyków i sprawdzić szczelność
pioteros Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Wymien uszczelke pokrywy i uszczelke pod napinaczem lancuszka z tylu głowicy, to jest najprostrze, do reszty musisz demontowac rozrzad i walki rozrządu, kompresja bardzo dobra a brak ubytku oleju dobrze świadczy o silniczku Od kolektora ssacego zawsze będzie suchy bo silnik jest pochylony w stronę kolektora wydechowego, i jak cieknie, to właśnie tam
artur1983 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 napinacz jest nowy i tam jest czyściutko i sucho uszczelka pokrywy też była wymieniana tylko od strony wydechu widać że się zle ułożyła i tam się poci jakiej firmy kupić obecnie jest erling
pioteros Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 ja mialem elringa i zaraz ciekl, potem victor reinz i jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się