Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jak dlugo dziala ssanie po odpaleniu auta


darkb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie kiedy opłacie swoje auto to jak długo działa wam w aucie stanie auttomatyczne i jak długo po oddaleniu utrzymują się podwyższone obroty dzięki za odpowiefzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie obroty się wam wtedy utrzymują ??? ja mam 1200 czy to są prawidłowe czy powinny byc mniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie obroty się wam wtedy utrzymują ??? ja mam 1200 czy to są prawidłowe czy powinny byc mniejsze

Kolego to prawidlowe obroty. Nie ma sie co obawiac. Wszystko u ciebie okej :)

Wysłane z mojego LG-E610

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się pod temat. W moim przypadku jest tak ze rano jak odpalam auto to ssanie się chyba nie włącza bo obroty ma ok 400/m i silnik kuleje. A nawet potrafi zgasnąć kilka razy. Dopiero jak go przytrzymam na obrotach tak około 2 min to obroty wzrastają do 900. Ale potem nawet jak już pochodzi kilkanaście minut i złapie tem. 70 C to obroty potrafią falować miedzy 400 a 900. Nie mam VAG-a wiec nie mogę sprawdzić co mu tak na prawdę dolega. Stad pytanie do was koledzy co sprawdzić : przepustnice , krokowy czy może jakiś przewód podciśnieniowy odpowiedzialny za ssanie. Czy coś innego?:eusathink: Za pomoc dzięki

---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ----------

Dodam jeszcze ze obroty falują na benzynie i na gazie. Gaz założony w czerwcu 2013 firmy STAG- 400 NOWY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrzę by było podłączyć vaga morze czujnik temp padł sprawdź odmę szczelność dolotu wyczyść przepustnicę i ją zadoptuj mechanicznie jest na forum jak lub vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się pod temat. W moim przypadku jest tak ze rano jak odpalam auto to ssanie się chyba nie włącza bo obroty ma ok 400/m i silnik kuleje. A nawet potrafi zgasnąć kilka razy. Dopiero jak go przytrzymam na obrotach tak około 2 min to obroty wzrastają do 900. Ale potem nawet jak już pochodzi kilkanaście minut i złapie tem. 70 C to obroty potrafią falować miedzy 400 a 900. Nie mam VAG-a wiec nie mogę sprawdzić co mu tak na prawdę dolega. Stad pytanie do was koledzy co sprawdzić : przepustnice , krokowy czy może jakiś przewód podciśnieniowy odpowiedzialny za ssanie. Czy coś innego?:eusathink: Za pomoc dzięki

---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ----------

Dodam jeszcze ze obroty falują na benzynie i na gazie. Gaz założony w czerwcu 2013 firmy STAG- 400 NOWY

Spróbuj odpalić z odpiętą sondą. Lambda lubi sobie czasem zrobić bajzel i to dokładnie w tych samych przedziałach temperatur za każdym razem :wink: u mnie dostawał czkawki na wolnych a przestawał reagować na gaz podczas jazdy dokładnie w okolicach 70st. za każdym razem :wink: Sonda poszła nowa ori i nawet żwawszy się zrobił :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy podepnę się mam u siebie taki problem z ssaniem prawdo podobnie go nie ma bo jak odpalam auto to wchodzi na 400 obr po czym wskakuje na około 900obr. wydaje mi się że obroty na ssaniu powinny być tak jak u was około 1200 obr. co może być nie tak jutro mogę wstawić filmik jak u mnie jest rano

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vag nie pokazuje błędów a jak sprawdzić czujnik ?

---------- Post dopisany 28-01-2014 at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2014 at 22:12 ----------

witam oto filmik nagrany dzisiaj po dłuższym postoju auta na dworze było około -7 stopni i stał prawie 10 godzin co może być winą takiego odpalania

---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 19:00 ----------

WRZUTA - MOV 0230

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W blokach pomiarowych nie pamiętam który blok jeżeli temp. jest zbliżona do zewnętrznej to znaczy że sprawny :) Ale zauważ że na zegarze od temp. delikatnie ci wskazówka idzie do góry nie jest na 0 tylko pokazuje jak by miał troszkę więcej niż 60 stopni :) Więc do sprawdzenia czujnik temp. w blokach pomiarowych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku braku ssania proponuje na próbę odłączyć przepływomierz i odpalić. Jak ssanie powróci to przepływka do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku braku ssania proponuje na próbę odłączyć przepływomierz i odpalić. Jak ssanie powróci to przepływka do wymiany

Mógłbyś rozwinąć swoje niezwykle ciekawe twierdzenie o wpływie przepływomierza na obecność ssania ? :grin: Na zamieszczonym filmiku ewidentnie widać jak wskazówka od temp podnosi się do tych 60st czyli radziłbym zakręcić się koło czujnika temperatury :wink:

btw. jeśli chodzi o przepływki, sondy i inne takie to raczej jestem za sprawdzaniem pracy w blokach pomiarowych bo to nie są tanie rzeczy a potem mogą być nieporozumienia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku braku ssania proponuje na próbę odłączyć przepływomierz i odpalić. Jak ssanie powróci to przepływka do wymiany

Mógłbyś rozwinąć swoje niezwykle ciekawe twierdzenie o wpływie przepływomierza na obecność ssania ? :grin: Na zamieszczonym filmiku ewidentnie widać jak wskazówka od temp podnosi się do tych 60st czyli radziłbym zakręcić się koło czujnika temperatury :wink:

btw. jeśli chodzi o przepływki, sondy i inne takie to raczej jestem za sprawdzaniem pracy w blokach pomiarowych bo to nie są tanie rzeczy a potem mogą być nieporozumienia :wink:

Odłączenie przepływki też nic nie kosztuje. A pisze to bo miałem tak samo, a mechanicy wymienialiby od razu sonde, tysiąc czujników po drodze.

Kolego jeżeli wiesz jak działa przepływomierz, to nie musze tłumaczyć jaki ma wpływ na ssanie, a właściwie jego brak. W moim przypadku silnik po odpaleniu potrafił nawet strzelać, falować. Po prostu zły skład mieszanki. Dlatego na próbę odpiąć i zobaczyć czy jest poprawa. Owszem ten czujnik też jest podejrzany.. U siebie też go wymieniłem, ale profilaktycznie. Był dobry jak się okazało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj nie miałem czasu żeby podłączyć pod kompa ale odłączyłem przepływkę i było tak samo żadnej zmiany dodam że temperatura na zegarach tak wygląda jak mówicie ale klimatronik na kanale 49 pokazuje rano po całej nocy 30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy na filmiku wskazywały od razu że to nie przepływka, ale teraz wiesz to na pewno, przeplywka powoduje inne problemy. U ciebie najprawdopodobniej padł czujnik i nie szukaj nic więcej :) tylko podłącz VAG sprawdź w blokach pomiarowych, żeby się upewnić czy to on na pewno i po robocie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...