lapek85 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Witam. Od jakiegoś czasu mój stary grat zaczął przerywać, czuć jakby turbo się chwilowo wyłączało. Silnik 1.9tdi 1Z Poniżej logi 10, 11 10+11 - widać,że ciśnienie doładowania spada, układ szczelny, wężyki sprawdzone, zawór N75 kupiony nowy pół roku temu. Jeden błąd w pamięci: 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Log (0 - 011) Log (1 - 010,011) Log (2 - 010) Gdzie szukać dalej przyczyn ""falowania"??
lapek85 Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 Pompa też była robiona. jutro wrzucę komplet logów Statyczne - 000,001,003,004,007 Statyczne w trybie Basic Setting - 000,003,004 Dynamiczne - 000, 001, 004, 011 oraz razem 003+008+011, 003+010, 003+011, 008+011, 010+011
spanky Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Gdzie szukać dalej przyczyn ""falowania"?? w ukladzie doladowania ...
przemik Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Zrob tylko dynamiczne 011 dwa razy i raz 010
lapek85 Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Opublikowano 28 Listopada 2013 Dziś przed logowaniem coś mnie tknęło by wymienić na próbę zawór N75 na nowy - poprzedni miał 38tys km Pierburg:whistling: Auto już chyba jedzie normalnie, co o tym Panowie sądzicie?? Log (0 - 010,011) Log (1 - 011) Log (2 - 011,011) Log (3 - 011) Log (4 - 010)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się