Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dlaczego ten grat przerywa/faluje ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od jakiegoś czasu mój stary grat zaczął przerywać, czuć jakby turbo się chwilowo wyłączało.

Silnik 1.9tdi 1Z

Poniżej logi 10, 11 10+11 - widać,że ciśnienie doładowania spada, układ szczelny, wężyki sprawdzone, zawór N75 kupiony nowy pół roku temu.

Jeden błąd w pamięci:

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Log (0 - 011)

Log (1 - 010,011)

Log (2 - 010)

Gdzie szukać dalej przyczyn ""falowania"??

Opublikowano

W pompie wtryskowej

Opublikowano

Pompa też była robiona.

jutro wrzucę komplet logów

Statyczne - 000,001,003,004,007

Statyczne w trybie Basic Setting - 000,003,004

Dynamiczne - 000, 001, 004, 011 oraz razem 003+008+011, 003+010, 003+011, 008+011, 010+011

Opublikowano

Gdzie szukać dalej przyczyn ""falowania"??

w ukladzie doladowania ...

Opublikowano

Zrob tylko dynamiczne 011 dwa razy i raz 010

Opublikowano

Dziś przed logowaniem coś mnie tknęło by wymienić na próbę zawór N75 na nowy - poprzedni miał 38tys km Pierburg:whistling:

Auto już chyba jedzie normalnie, co o tym Panowie sądzicie??

Log (0 - 010,011)

Log (1 - 011)

Log (2 - 011,011)

Log (3 - 011)

Log (4 - 010)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...