Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przegrzane tarcze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

jakieś pół roku temu kupilem nowe tarcze do przodu firmy febi i od niedawna zaczeło mi targać przy hamowaniu .

Jak zmieniałem na zimówki zobaczyłem że są one niebieskie tzn śiwe czyli są przegrzane .

Ale koła nie kręcą sie tak lekko jak powinny .

Czy tarcze mogły się przegrzac przez zapieczone prowdnice w jarzmie i jakiej firmy z górnej półki kupić żeby sie więcej ie denerwować 288

pozdro

Opublikowano

Sprawdz stan zaciskow i prowadzen

Jakie masz klocki ?

Opublikowano

klocki mam ate ale przy zmianie posmarowałem zwykłym łt44 i sie zapieklo troche wiec wyczyściłem to do zera i nie ma tam żadnego smaru

Opublikowano

Do gumy nie daje sie smaru do lozysk tocznych

Opublikowano

teraz to już wiem i kupilem smar miedziany do 1000 stopni .jak kupilem to auto to hamowalo a teraz to spowalniacze

Opublikowano

Smar miedziowy tez sie do tego nie nadaje

Opublikowano

jaki polecasz i kupił bym 2 tarcze 288 używane po cenie

Opublikowano

Do tego idzie litowy syntetyczny smar Ate

Mam oritarcze po 600km przebiegu za 220zl

Opublikowano

czyli ą jak nowe daj mi fotki i sie dogadmy moje auto to afn 1996 system hamulców ate

Opublikowano

Jutro wrzuce

---------- Post dopisany 29-11-2013 at 11:17 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2013 at 20:32 ----------

20131129_110302.jpg

20131129_110307.jpg

Opublikowano

dzieki za foto po świetach będę się zajmował autem to się odezwę

Opublikowano
teraz to już wiem i kupilem smar miedziany do 1000 stopni .jak kupilem to auto to hamowalo a teraz to spowalniacze
rozjebalo mnie to :grin: kupiles powiadasz ?:grin:
Opublikowano

tak mi sie napisało oczywiście dostałem od ciebie tomek

Opublikowano

No mysle ze jak ci klocki caly czas tarly o tarcze z powodu zapieczonych tloczkow to mialy sie prawo przegrzac;). Dziwne tylko ze niepoczules nigdy smrodu wychodzac z auta czy tez nie odczules spadku mocy;). Badz miekkiego pedalu przy hamowaniu po jakims przejezdzie.

Opublikowano

bardziej podejżewam prowadnice zacisku mogą troche trzymać

---------- Post dopisany 03-01-2014 at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2013 at 19:48 ----------

Ręce mi już opadają

kupiłem nowe tarcze i klocki założyłem nowe przewody elastyczne nowe prowadnice gumowe i te na jarzmie ,nowe tłoczki i jarzma wyczyściłem na

zero i dalej lekko przycierają klocki i grzeje tarczę . jeszcze myślę odpowietrzyć układ próżniowo ale nie wiem czy to coś pomoże i powiecie jak sprawdzić czy mam zapowietrzony blok abs i jakie są objawy tego :facepalm:

Opublikowano

A tłoczki zacisku nie zapieczone? dużo siły trzeba żeby je wcisnąć? Gumki całe? Prowadniczki chodzą luźno?

Opublikowano

na pewno gumy spuchły od smaru miedzianego

Opublikowano

nowe prowadniczki i samar jest tam taki jak powinien . ale jak byłem w serwisie żeby odpowietrzyć ciśnieniowo i wymienić płyn okazało się że mam pęknięty zbiorniczek .Ma to wpływ na hamowanie

---------- Post dopisany 15-01-2014 at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany 13-01-2014 at 17:49 ----------

Panowie wymieniłem zbiorniczek i odpowietrzyłem. i zmierzyłem na stacji diagnostycznej siłę hamowania

pp=2250 N

lp=2010 N

10 % różnicy między kołami

pt=1620 N

lt=1680 N

3% różnicy

ręczny

pt=1140 N

lt=1290 N

11% różnicy

kieruje to najbardziej do kolegi devastation bo nie wiem jaka prawidłowa powinna być siła hamowania system ate 288 średnica tarczy

Opublikowano

Jeśli diagnosta nie miał uwag to masz wszystko ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...