ROBERCIK7777777 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Witam jakieś pół roku temu kupilem nowe tarcze do przodu firmy febi i od niedawna zaczeło mi targać przy hamowaniu . Jak zmieniałem na zimówki zobaczyłem że są one niebieskie tzn śiwe czyli są przegrzane . Ale koła nie kręcą sie tak lekko jak powinny . Czy tarcze mogły się przegrzac przez zapieczone prowdnice w jarzmie i jakiej firmy z górnej półki kupić żeby sie więcej ie denerwować 288 pozdro
Dev Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Sprawdz stan zaciskow i prowadzen Jakie masz klocki ?
ROBERCIK7777777 Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 klocki mam ate ale przy zmianie posmarowałem zwykłym łt44 i sie zapieklo troche wiec wyczyściłem to do zera i nie ma tam żadnego smaru
Dev Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Do gumy nie daje sie smaru do lozysk tocznych
ROBERCIK7777777 Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 teraz to już wiem i kupilem smar miedziany do 1000 stopni .jak kupilem to auto to hamowalo a teraz to spowalniacze
Dev Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Smar miedziowy tez sie do tego nie nadaje
ROBERCIK7777777 Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 jaki polecasz i kupił bym 2 tarcze 288 używane po cenie
Dev Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Do tego idzie litowy syntetyczny smar Ate Mam oritarcze po 600km przebiegu za 220zl
ROBERCIK7777777 Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Opublikowano 28 Listopada 2013 czyli ą jak nowe daj mi fotki i sie dogadmy moje auto to afn 1996 system hamulców ate
Dev Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Jutro wrzuce ---------- Post dopisany 29-11-2013 at 11:17 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2013 at 20:32 ----------
ROBERCIK7777777 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 dzieki za foto po świetach będę się zajmował autem to się odezwę
tomekhxc Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 teraz to już wiem i kupilem smar miedziany do 1000 stopni .jak kupilem to auto to hamowalo a teraz to spowalniaczerozjebalo mnie to kupiles powiadasz ?
ROBERCIK7777777 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2013 tak mi sie napisało oczywiście dostałem od ciebie tomek
KrzysiekSPI Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 No mysle ze jak ci klocki caly czas tarly o tarcze z powodu zapieczonych tloczkow to mialy sie prawo przegrzac;). Dziwne tylko ze niepoczules nigdy smrodu wychodzac z auta czy tez nie odczules spadku mocy;). Badz miekkiego pedalu przy hamowaniu po jakims przejezdzie.
ROBERCIK7777777 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 bardziej podejżewam prowadnice zacisku mogą troche trzymać ---------- Post dopisany 03-01-2014 at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2013 at 19:48 ---------- Ręce mi już opadają kupiłem nowe tarcze i klocki założyłem nowe przewody elastyczne nowe prowadnice gumowe i te na jarzmie ,nowe tłoczki i jarzma wyczyściłem na zero i dalej lekko przycierają klocki i grzeje tarczę . jeszcze myślę odpowietrzyć układ próżniowo ale nie wiem czy to coś pomoże i powiecie jak sprawdzić czy mam zapowietrzony blok abs i jakie są objawy tego
maciucha512 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 A tłoczki zacisku nie zapieczone? dużo siły trzeba żeby je wcisnąć? Gumki całe? Prowadniczki chodzą luźno?
d4widoV Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 na pewno gumy spuchły od smaru miedzianego
ROBERCIK7777777 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 nowe prowadniczki i samar jest tam taki jak powinien . ale jak byłem w serwisie żeby odpowietrzyć ciśnieniowo i wymienić płyn okazało się że mam pęknięty zbiorniczek .Ma to wpływ na hamowanie ---------- Post dopisany 15-01-2014 at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany 13-01-2014 at 17:49 ---------- Panowie wymieniłem zbiorniczek i odpowietrzyłem. i zmierzyłem na stacji diagnostycznej siłę hamowania pp=2250 N lp=2010 N 10 % różnicy między kołami pt=1620 N lt=1680 N 3% różnicy ręczny pt=1140 N lt=1290 N 11% różnicy kieruje to najbardziej do kolegi devastation bo nie wiem jaka prawidłowa powinna być siła hamowania system ate 288 średnica tarczy
Fido Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Jeśli diagnosta nie miał uwag to masz wszystko ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się