PitekA4 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 No z zonka i dzieciakami to po 150 km na h sie nie jezdzi, tylko raczej na dziadka heh
nicematii Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 ja jezdze wiekszosc po miescie ale malym, wiec korkow wiekszych niedoswiadczam za czesto, mierzylem spalanie chyba ze 4 razy i za kazdym razem jak wlalem 35 litrow benzyny to przejechalem 350 km, wiec rowne 10l/ 100 w moim przypadku. Co do mocy silnika to jak dla mnie wystarczajaco, wiadomo szalu niema ale mulem tez nie jest, jezdzi sie komfortowo.
danzan Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 ja jezdze wiekszosc po miescie ale malym, wiec korkow wiekszych niedoswiadczam za czesto, mierzylem spalanie chyba ze 4 razy i za kazdym razem jak wlalem 35 litrow benzyny to przejechalem 350 km, wiec rowne 10l/ 100 w moim przypadku. Co do mocy silnika to jak dla mnie wystarczajaco, wiadomo szalu niema ale mulem tez nie jest, jezdzi sie komfortowo. Chleje świnia ;/ Przywykłem raczej do spalania nie większego niż 6 w mieście, a w trasie to i nawet 4,2 się robiło No ale cóż, komfort nieporównywalny mimo felg o dwa cale większych i zawieszenia w chooooy niższego
nicematii Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 osobiscie te 10/100 to jest maksimum jakie moge zaakceptowac, wiekszego juz bym nieprzezyl. Z racji tego ze malo jezdze tym autem ,bo wiekszosc tygodnia Transporterem T4 z racji mojej pracy, moge to jeszcze zaakceptowac, ale jesli mialbym tak nim jezdzic codziennie to zmienil bym na 1.9 TDI.
danzan Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Jest w stanie ktoś powiedzieć mi, albo najlepiej przedstawić zdjęcie gdzie jest umieszczony czujnik temperatury cieczy chłodzącej, oraz sonda lambda? Byłem na diagnostyce z moim ADR'em i wykazało, że te dwa elementy nie działają poprawnie, a ponadto jest coś nie tak z przepustnicą. Więc mam nadzieję, że po wymianie tych gratów spalanie będzie normalne, a nie tak jak teraz - dochodzi do 11l/100 w trasie ;o I jeszcze jedno. Wie ktoś - jeśli może rozbierał - jaką średnicę wewnętrzną mają te elastyczne łączniki pomiędzy głowicą, a kolektorem ssącym? ( cztery gumowe przejścia )
Labiel Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Czujnik z tyłu głowica, lambda na wylocie.
danzan Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Czujnik z tyłu głowica, lambda na wylocie. Konkretniej?
Labiel Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Kurcze, kolego. Pytasz o rzeczy tak podstawowe że wstydziłbyś się. Wpisz w google, zajrzyj pod maskę. Sonda lambda umieszczona jest na wydechu, w komorze silnika. Czujnik masz z tyłu głowicy. Jest tam tylko jeden chyba że masz klimę to będą dwa.
danzan Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Zamiast wytrzeszczać gały przed blokiem w te minus miliard stopni wolałem najpierw zapytać się bo może ktoś z was już grzebał przy tych fantach. Dzięki, pomogłeś
Labiel Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Ściągnij sobie "sam naprawiam A4". Tam masz wiele przydatnych informacji. Jest też fajny opis podstawowych rzeczy które znajdziesz pod maską.
danzan Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Ściągnij sobie "sam naprawiam A4". Tam masz wiele przydatnych informacji. Jest też fajny opis podstawowych rzeczy które znajdziesz pod maską. O! Wielkie dzięki Ogarniasz może też jak to jest z tymi elastycznymi łącznikami? Przy okazji robienia tej przepustnicy chciałbym przeczyścić kolektor ssący i może też go pomalować w inny kolor, a wolałbym kupić już zamienniki tych łączników żeby od razu złożyć silniczek.
ja74687 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Te łączniki zostaw stare zdemontuj tylko oryginale opaski ściągnij je i załóż później normalne opaski zaciskowe i będzie git
danzan Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Te łączniki zostaw stare zdemontuj tylko oryginale opaski ściągnij je i załóż później normalne opaski zaciskowe i będzie git W razie jakby były sparciałe albo miały jakieś wady chciałbym mieć taki zapas w razie "wu". Jak będzie robiona przepustnica to przy okazji rozbiórki chciałbym porobić to co mogłoby się zesrać z czasem albo już się zesrało tylko jeszcze tego nie odkryłem
Labiel Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Jakbym był w chacie to bym ci sprawdził bo został mi po moim ADR. Ja zastosowałem skręcane opaski bo dość często wywalałem kolektor. A to odma, a to czyszczenie przepustnicy itp. Nie bawiłem się wtedy z grzebanie tylko 20 minut, wywalałem cały kolektor i do wszystkie było tedy dojście.
KruKu95 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Też jestem w posiadaniu tego silnika, i wg. mnie jak na takie wysokie spalanie (bo niżej 10 mi nie schodzi, a jeżdżę nim raczej ekonomicznie bo juz lekko dotykając jest 12) to jest stanowczo za słaby. Żałuje, że nie wziąłem 1.8T.
Maniu. Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Też jestem w posiadaniu tego silnika, i wg. mnie jak na takie wysokie spalanie (bo niżej 10 mi nie schodzi, a jeżdżę nim raczej ekonomicznie bo juz lekko dotykając jest 12) to jest stanowczo za słaby. Żałuje, że nie wziąłem 1.8T. 10l pb? Podpinałeś go pod kompa? Może sonda jest walnięta... Mój ADR też pali 10l...ale gazu i to nie przy ekonomicznej jeździe. Największe spalanie wyszło w granicach 12l lpg, ale to już naprawdę trzeba było się postarać Ogólnie jestem zadowolony z silnika, zwłaszcza z trwałości, przy takim przebiegu powinien ledwo ciągnąć, a on jest ledwo co dotarty
Labiel Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Też jestem w posiadaniu tego silnika, i wg. mnie jak na takie wysokie spalanie (bo niżej 10 mi nie schodzi, a jeżdżę nim raczej ekonomicznie bo juz lekko dotykając jest 12) to jest stanowczo za słaby. Żałuje, że nie wziąłem 1.8T. 10l pb? Podpinałeś go pod kompa? Może sonda jest walnięta... Mój ADR też pali 10l...ale gazu i to nie przy ekonomicznej jeździe. Największe spalanie wyszło w granicach 12l lpg, ale to już naprawdę trzeba było się postarawić Ogólnie jestem zadowolony z silnika, zwłaszcza z trwałości, przy takim przebiegu powinien ledwo ciągnąć, a on jest ledwo co dotarty Potwierdzam. Średnie spalanie LPG+PB które szło na odpał z przebiegu 35tyś to 10,5l a nie jeździłem zbyt ekonomicznie. Przy średnio ekonomicznej jedzie spokojnie schodziłem w okolice 9l.
KruKu95 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zatankowałem wczoraj 10l, i przejechałem na tym paliwie 62 km, przy ekonomicznej jezdzie. Wiec chyba raczej mam cos nie tak. Czy jak podepnę pod komputer to wykaże mi błąd sondy, itp. czy trzeba robić jakąś specjalną diagnostykę ?
ja74687 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 logi trzeba zrobić (statyczne i dynamiczne), dać je do działu VAG i po ocienie z tamtego działu bedziesz wiedział Jeżeli oczywiście wyskoczy błąd sondy lub przepływki
bielik Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 ale koledzy miało być o silniku ( wady zalety na co zwracać uwagę itd ) a cały prawie temat jest o spalaniu. to też jest istotne ale nie o to chodziło. tak mi się wydaje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się