Marcin_K Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Witam Mam pytanie co do problemu z temperaturą silnika. Jakiś czas temu wskazówka siadła na minimum i wstała max do 60 stopni co jakiś czas wariując, to znaczy raz na 90 wskoczyła zaraz spadła na 50. Z waga wyrzuciło błąd czujnika G62, wymieniłem czujnik i skoki temp. minęły ale! i tu właśnie jest to ale temp. max osiąga 75 stopni. Wymieniłem termostat i nic to nie dało dalej nie dogrzewa. Co podejrzewacie? Znajomy wspominał na spocie że w tym silniku (1,9 tdi awx 130 kM) jest drugi czujnik? Podpinałem waga we wtorek nie było błędów na silniku i na zegarach. Co o tym myślicie? Proszę o jakieś porady;) Aha jeszcze jedno przy wymianie mechanik zostawił stary ring pod nowym czujnikiem g62 czy to może być przyczyna? Pozdrawiam ---------- Post dopisany 30-11-2013 at 11:14 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 19:39 ---------- W tym silniku czujnik jest 4 pinowy i jest to 1 czujnik temp. płynu
MemberA4 Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Ja po wymianie orginalnego czujnika ze znaczkiem VW i OOOO też miałem cyrk ze wskazaniem dopiero 3 z kolei był sprawny a 2 wcześniejsze reklamowałem(widocznie były wadliwe aż dziwne orginał....Na Vagu temp.się nie zgrywały ze wskazaniem na desce. Sprawdż u siebie w Vagu różnice temp. w engine i instruments. ---------- Post dopisany at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany at 14:39 ---------- W tym silniku czujnik jest 4 pinowy i jest to 1 czujnik temp. płynu Tak bo dwa piny są od czujnika temp. a pozostałe dwa od wskazań na desce.
lukaszooo Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Witam, mam identyczny problem. Na forum jest masa informacji ale zadnych konkretów ........... Mam problem z czujnikiem G2, czy czujnik G62 i G2 znajdują sie w jednym czujniku ???????? Moze ktos podac numer takiego czujnika ???
MemberA4 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Witam, mam identyczny problem. Na forum jest masa informacji ale zadnych konkretów ........... Mam problem z czujnikiem G2, czy czujnik G62 i G2 znajdują sie w jednym czujniku ???????? Moze ktos podac numer takiego czujnika ??? i porównaj temeratury. Tak czujnik G62 to jest czujnik 2 in 1. A nr to : 059919501A
lukaszooo Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 bład wyskakuje wiec trzeba wymienic czujnik ale gdy zaczełem szukac info na forum to zgłupiałem .....
Marcin_K Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 podpinałem dziś vaga i pokazuje temp na silniku 72,9 stopni na desce 71 stopni, termostat wymieniony nowy orginał (made in germany- nie pamiętam nazwy), zachowuje się na nim tak samo jak na wymienionym (tam był francuski valeo - który wymieniany był 1.5 roku temu), czujnik wymieniony na nowy (ori zielony), układ odpowietrzony, wiatraki chodzą tak jak powinny nie ma błędu na silniku i na zegarach - pytanie co dalej:/ ---------- Post dopisany 04-12-2013 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 03-12-2013 at 16:18 ---------- Jeszcze jedna opcja wizyta u mechanika z polecenia zobaczymy co wymyśli
MemberA4 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 A próbowałeś "na siłe" tzn z butem w podłodze dogrzać go do tych 90 st C?? ---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:23 ---------- Nawet z uwalonym termostatem powinien ci dojść do 90st przy dynamicznej jeździe ale po zatrzymaniu szybko się schłodzi.
mrkreska Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Witam. Co prawda nie AWX, a BEX, ale nie będę zakładał oddzielnego tematu. Dzisiaj mi się zaczęły jakieś cyrki w samochodzie. Przejechałem 60 kilometrów, zaparkowałem. Auto postało trochę ponad godzinę. Wsiadam, ruszam, dojeżdżam do czerwonego światła. Ruszam ze świateł, a tu komunikat na komputerze o zbyt wysokiej temperaturze. Uznałem, że to nie możliwe, ale zjechałem na pobocze, patrzę pod maskę i nic niepokojącego nie widzę, zwłaszcza że auto dopiero co odpalone po postoju. No i jadąc tak sobie obserwowałem jak wskazówka sobie raz stoi na 90 stopniach, żeby za chwilę skoczyć na 110 i wrócić na 90, potem znowu na 110 i trzymać kilka kilometrów, żeby następnie wskoczyć na 130 i wrócić na 90. Krótki poglądowy filmik: Największe wahanie, z komunikatem na komputerze, występuje pod koniec filmu. Rozumiem, że błąd czujnika powinien wystąpić w 'Engine'? Jeżeli tak, to go nie ma. W ogóle czujnik pokazuje dobrą temperaturę prawdopodobnie: Nie mam pojęcia co o tym myśleć. Wskaźnik w zegarach pada? Przyznam szczerze, że nie sprawdzałem w Instruments jaka tam widnieje temperatura. Błędów żadnych nie ma. Jakaś podpowiedź? Coś innego może być jeszcze przyczyną? Zaraz zejdę do auta i sprawdzę jeszcze co mi w instrumentach pokaże. Dodam jeszcze, że wahania występują nawet na samym zapłonie, tj. temperatura rośnie i spada. Ok, byłem jeszcze przy aucie, podłączyłem raz jeszcze VAGa i w 'Instruments' temperatura jest zupełnie inna niż w 'Engine'. Cały czas się zmienia, momentami skacząc ze 120 na 55-60 i za chwilę znowu ponad 100. Tak bezpośrednio, nie płynnie. Czyżby licznik do wymiany? Edytowane 20 Stycznia 2016 przez mrkreska
colak Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Witam jak kolego poradziłes sobie z tym problemem mam to samo tylko u mnie od 60-90 tak wskazówka lata jak glupia pozdrawiam colak
mrkreska Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 U mnie to był czujnik temperatury jednak.
erchi Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 I u mnie w BEX wskazówka tańczyła w szybkim tempie a dodatkowo wywalało błąd czujnika temperatury (zwarcie do masy). Po wymianie czujnika wskazówka się uspokoiła, błędów brak, ale auto wyraźnie wolno się nagrzewało. Wahania temperatury również były, ale w dużo wolniejszym tempie niż przed wymianą czujnika. Wymiana termostatu rozwiązała sprawę.
erchi Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Musiałbym sprawdzić, bo nie pamiętam producenta (nie kupowałem w ASO). Nowy czujnik cec**je się różnicą na poziomie 5 stopni - pomiędzy temperaturą odczytaną w bloku silnika a tą z bloku zegarów. Termostat też kupiony poza ASO, to samo co u nich, tylko pozacierane znaczki z logo Audi.
colak Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 u mnie obstawiam tylko czujnik ponieważ wskazówka zapitala jak szalona a napweno takich róznić temp. przez termostat nie ma Witam u mnie wymiana czujnika pomogła znalazłem od starego audi nr inny ale działa elegancko bynajmniej na razie Pozdrawiam colak
Marcin_K Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zakładałem ten temat więc napisze jak się to u mnie skończyło a mianowicie mechanik z "polecenia" znalazł usterkę i wszystko działa od tamtego czasu tylko niestety nie poinformował mnie jaka była przyczyna ;/, na pytanie co szwankowało powiedział że czujnik. Tyle w temacie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się