Frimuś 2 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Ja po wycieciu kata juz prawie 2 lata wstecz widze roznice w dymieniu - troche widac za mna..... Jeszcze chcialbym sprawdzic kat wtrysku ,bo pali od strzela lato-zima ale ten dymek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 no u mnie tez chyba kat wtrysku sie klania ...bo minionej zimy, za czwartym razem chwycil, a tak 2 lata temu nie bylo, od strzala pykal nawet przy -30 sorry za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Wie ktoś za jaką cene będzie można sprzedać całe 2 katalizatory z puchą z 2.5 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szati 1991 1 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Witam byłem dzisiaj zapytać sie o koszty wyciecia kata i powiedzieli mi 200zł a nastepnie powiedział mi ze nie da sie wspawać w środek rury tylko założyć sttrumienice. Czy tak może byc czy coś nie tak zrozumiałem? Bo po niedzieli kat musi być wyciety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Witam byłem dzisiaj zapytać sie o koszty wyciecia kata i powiedzieli mi 200zł a nastepnie powiedział mi ze nie da sie wspawać w środek rury tylko założyć sttrumienice. Czy tak może byc czy coś nie tak zrozumiałem? Bo po niedzieli kat musi być wyciety tak sie cenia tlumikarze, niektorzy nawet nie wiedza o co nam chodzi Mi zaspiewali 180zl za wymiane plecionki ( bo trudny dostep itd. jak masz mozliwosc sam sobie zrob lub u znajomego.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Witam byłem dzisiaj zapytać sie o koszty wyciecia kata i powiedzieli mi 200zł a nastepnie powiedział mi ze nie da sie wspawać w środek rury tylko założyć sttrumienice. Czy tak może byc czy coś nie tak zrozumiałem? Bo po niedzieli kat musi być wyciety tak sie cenia tlumikarze, niektorzy nawet nie wiedza o co nam chodzi Mi zaspiewali 180zl za wymiane plecionki ( bo trudny dostep itd. jak masz mozliwosc sam sobie zrob lub u znajomego.... jaki trudny dostep...no nie powiem, za fajnie nie jest . Tlumnikarze to jedne wielkie LENIE :!: mniemojego AJM-a chcial na caly dzien zostawic bo powiedzial ze ciezko a mnie...to dwie godziny to zajelo, wyciagniecie i wybicie i ponowne wstawienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szati 1991 1 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 ale czy może być przyspawana zwykła strumienica czy musi być ta rura w puszce? ahh bede musiał odżałować 200 zł bo turbo pojdzie chyba 3 raz do roboty;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 ale czy może być przyspawana zwykła strumienica czy musi być ta rura w puszce? ahh bede musiał odżałować 200 zł bo turbo pojdzie chyba 3 raz do roboty;/ kup sobie tlumik przelotowy od A. Gruchot (tlumik z wzmocniona plecionka 170zl + uszczelki 15zl + KW 20zl= 205zl za calosc) a kata sprzedaz za 100zl +.... i sam sobie wymienisz to - 2h roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szati 1991 1 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 i jakbym to zakupił to miałbym wtedy ten fajny dźwięk turbiny? poczytałem troche na forum i kupie od Pana Gruchota ten zamiennik:) tylko podajcie jakieś namiary jak możecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Szati, Ty czytałeś ten wątek? wstawiaj zwykłą rurę i bedzie gites,chyba że chcesz mieć ori puchę to wykręć i wybij kata, żadnych skutków ubocznych,swist turbo bezcenny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szati 1991 1 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 czytałem Kali, ale teraz to już mam namieszane w głowie... już sam nie wiem czy mam wstawiać zwykłą rurę czy też plecionke musze wymienić? kolega wyżej polecił mi Gruchota żebym u niego zamówił, ale nie wiem czy musze akurat wymieniać jeszcze plecionke bo nie umiem ocenić jej stanu... Ale powyżej 3tyś obr. dochodzą jakieś zgrzyty, czy to plecionka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 czytałem Kali, ale teraz to już mam namieszane w głowie... już sam nie wiem czy mam wstawiać zwykłą rurę czy też plecionke musze wymienić? kolega wyżej polecił mi Gruchota żebym u niego zamówił, ale nie wiem czy musze akurat wymieniać jeszcze plecionke bo nie umiem ocenić jej stanu... Ale powyżej 3tyś obr. dochodzą jakieś zgrzyty, czy to plecionka ? od plecionki zgrzytów nie będzie. moga być drgania. Jesli niema żadnych niepokojących drgań to nie ruszaj plecionki. Wyjmij katalizator, weź garść młotek i przecinak i wywal bebechy. Potem przykręć spowrotem i ciesz sie z jazdy. Mam nadzieje że to koniec wątpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 0 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 czytałem Kali, ale teraz to już mam namieszane w głowie... już sam nie wiem czy mam wstawiać zwykłą rurę czy też plecionke musze wymienić? kolega wyżej polecił mi Gruchota żebym u niego zamówił, ale nie wiem czy musze akurat wymieniać jeszcze plecionke bo nie umiem ocenić jej stanu... Ale powyżej 3tyś obr. dochodzą jakieś zgrzyty, czy to plecionka ? od plecionki zgrzytów nie będzie. moga być drgania. Jesli niema żadnych niepokojących drgań to nie ruszaj plecionki. Wyjmij katalizator, weź garść młotek i przecinak i wywal bebechy. Potem przykręć spowrotem i ciesz sie z jazdy. Mam nadzieje że to koniec wątpliwości Popieram ewentualnie wiertarką z długim wiertłem po rozwiercac jak by przecinakiem nie szło , jeden trzyma (chyba że imadło) drugi wierci , pózniej ew. przecinakiem dokończyc , ja tak robiłem i jest super fajny gwizd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szati 1991 1 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 tylko jest taka sprawa ze ja słysze powyżej 3 tyś obr właśnie od strony co jest plecionka taki dźwięki jakby sie miała żarówka spalić;/ czy to też chłopaki byłoby do wymiany? bo 2 raz szkoda wyciągać jakby sie okazało ze to jest to;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 tak jak wyzej napisze , wspawywac rurke... Operacaja trwa max 1,5 h i nie powinna kosztowac wiecej niz 80-100 zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 tylko jest taka sprawa ze ja słysze powyżej 3 tyś obr właśnie od strony co jest plecionka taki dźwięki jakby sie miała żarówka spalić;/ czy to też chłopaki byłoby do wymiany? bo 2 raz szkoda wyciągać jakby sie okazało ze to jest to;/ może gdzie sjakas osłona termiczna sie obluzowała i brzeczy albo zdarza sie czasem że w katalizatorze jakiś kawałek sie odłamie i dzwoni w puszce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szati 1991 1 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 dobra i ostatnie pytanie żeby tematu już dłużej nie męczyć, jak wstawie zwykłą rure to nie będzie głośniej w aucie czy bardziej polecacie kupić z tłumik przelotowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 dobra i ostatnie pytanie żeby tematu już dłużej nie męczyć, jak wstawie zwykłą rure to nie będzie głośniej w aucie czy bardziej polecacie kupić z tłumik przelotowy? Nie będzie!!! wstawiaj wreeszcie tą rurę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 dobra i ostatnie pytanie żeby tematu już dłużej nie męczyć, jak wstawie zwykłą rure to nie będzie głośniej w aucie czy bardziej polecacie kupić z tłumik przelotowy? wstawiaj ta ruree albo zostaw pusta puszke, tak jak radza koledzy. A ten "efekt przepalajacej sie zarowki", to u mnie byla oslona aluminiowa podgieta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szati 1991 1 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Dzięki chłopaki za pomoc:) Jak bedzie wszystko fajnie chodziło to postawie zainteresowanym po flaszce Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi